Aangemaakte reacties
-
Vreesde het al, dat hij duur zou zijn. Hou zeker ook de website van Thierry Vannerom in de gaten: Classic Room. Er staat op het moment niks op dat aan je criteria voldoet, maar vaak heeft hij nog dingen, die niet op de site staan. Super correcte kerel, die het wereldje van de oldtimers goed kent. Ik heb er mijn 997 gevonden destijds, geen seconde spijt van gehad.
Ne 912E, maar speciaal kleurke, zet wel nooit prijzen op zijn site. Ombouw naar Europese stijl moet je nog doen
Ene uit 1986 iris blauw, ook nog Amerikaanse blokken
Het is een gekende handelaar, bedrijf van vader op zoon, toffe kerel, meestal Amerikaanse import
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3in antwoord op: Vraagje voor de (oude) Antwerpenaren op het forumKnap Vandamme hoe jij zo’n dingen vind :respect2:
Ik denk niet dat er iets vreemd aan is. Het is een S4, dus ongeveer 30 jaar oud. Dat is van voor het internet, de prehistorie. Die Albert Arein had vroeger waarschijnlijk een garage en heeft deze wagen destijds afgeleverd/onderhouden. Hij is allang gestopt, misschien is hij zelfs overleden, who knows…
Ik hoopte dat hier wat oude Antwerpenaren actief zijn, die zich die naam nog herinnerenin antwoord op: Vraagje voor de (oude) Antwerpenaren op het forumNeen neen, ik vind het geweldig :applaus: :applaus: :applaus: Er zat geen zweem van ironie of sarcasme in mij post
in antwoord op: The manual gearbox preservation societykijk, dit is dus een prachtige drift :first: :respect2:
in antwoord op: uit de oude doos # Throwbackmooi, maar beetje mager Deepee :engeltje: keep up the good work :respect2:
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3Fantastische avatar zuff-718 :D :respekt: :D to racepak… or not to racepak, je antwoord is duidelijk en is dat een ferrarivlagske in de achtergrond :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: The manual gearbox preservation society[quote=”jokkevlo” post=267316]het blijft onbegrijpbaar hoe (steeds groeiend aantal) mensen blijkbaar zich alleen fixeren op een manuele bak bij Porsche atm[/quote]
Misschien omdat die automaten in de luchtgekoelden, en in de watergekoelden tot 997.1 niet zo geweldig waren als de PDK? Nu ja, we kunnen misschien ook een topic starten over de 915 versus de G50 bak? ik denk dat we daar ook evenveel meningen over kunnen vormen :engeltje:
in antwoord op: The manual gearbox preservation society
Dit weekend in Turijn (Venaria Reale) hadden ze een blik Citroën SM opengetrokken, met een occasionele DS ertussen. Heel internationaal gezelschap met ook wat Belgische en Nederlandse nummerplaten :first: :first:in antwoord op: No Porsche but damn…Is de productie van de carrera T gelimiteerd?
in antwoord op: 911 t of 911 gts of..992[quote=”ZUFF-718″ post=266913]
Het “”file rijden” automaat kan niet op tegen het “ontspannen rijden” met handbak :coolness: [/quote]Misschien jaag ik Mush nu helemaal in de gordijnen, maar hé hij is weer begonnen over de files :engeltje: Mijn daily is een audi A3, met automaat (zelf voor gekozen en betaald :mrgreen: ): in de file zet ik de adaptieve cruise control aan en dan moet ik alleen nog het stuur vasthouden :D jammer dat de lane assist niet werkt onder 65 km/u, anders moest ik zelfs dat niet meer doen :engeltje:
bottom line: heb je een auto om je te verplaatsen van A naar B, dan zijn al deze dingetjes meegenomen… wil je echt autorijden? dan liever niet :salut:
in antwoord op: The manual gearbox preservation society[quote=”Mushroom” post=266902]Blijkt idd allemaal niet zo makkelijk te zijn, zo’n PDK :?
Respect voor wie er kan mee rijden!! :mrgreen: :happy:[/quote]
Tja… launch control gebruiken in een bocht… wat verwacht je dan? Dit bewijst dat zelfs met een PDK je nog altijd met een auto moet kunnen rijden… het gaat niet vanzelf :mrgreen: :mrgreen:
in antwoord op: The manual gearbox preservation societyFantastisch toch, al die kleurtjes :D :D
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3