@boohm
Aangemaakte reacties
-
Bedankt Mart voor je visie.
Ben beetje m’n hart aan het verliezen voor een 997 targa 4S
Toch een vrij groot open dak, dus zon op je bol maar toch ook nog een groot deel de lijn van de coupe.
Al mis je natuurlijk wel de mooie vloeiende lijn aan het achterraam boven die mooi billen.Ik heb een tijd geleden met de cabrio van een vriend op weekend geweest .
rijden met een cabrio is inderdaad fantastisch, maar je mist wel de mooie lijnenSoms heb ik zo het idee, neem gewoon een C2 coupe .
Da’s minder teer allemaal en de 3.6 motor schijnt ook betrouwbaarder te zijn dan de 3.8 mk1
Ben ik deze beu stap ik dan wel over naar iets exclusiever.
En je hebt gelijk dat het rijden nu op de eerste plaats komt, maar als je beetje uit je doppen kijkt kan je evengoed een keuze maken in een wagen die later voor zelfde bedrag ong terug doorverkocht kan worden. Naar die C2 tjes zal er niet echt grote vraag zijn dus.in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …Zeker interesse , laat maar horen als je meer weet.
Ik heb een voorliefde voor die verhuisde 6jes
Cabrio of coupe ?
Bj ?Blijft de vraag wat meest speciaal is en waardevol/behoud/stijging .
996 4s of 996 4s (targa)
Toch ook steeds een punt om rekening mee te houden.in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …over die oplossing zal ik nog even dromen.
maar ik kan de carport wel openzetten naar de tuin zodat we vanuit de zithoek de wagen kunnen zien staan :Din antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …idd Jorge, vandaar dat ik de zaak niet vertrouwde .
Toen ik doorging over de wrapping en op papier wilde hebben dat de wagen eronder in perfecte staat was liepen de gesprekken spaak ….
Dit zei me voldoende maar je bent het nooit zeker, kon ook gewoon een lucky deal geweest zijn :wtf:in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …Ik heb reeds een 2 tal keer de kans gehad om er een te kopen , maar had twijfels over bepaalde zaken en daardoor te lang getwijfeld en dan is de kaas van je brood he.
zoals ik hierboven schreef een coupe met 75000 voor 30 maar gewrapt wat me deed twijfelen
en een cabrio met 76000 voor 39500 maar was net te laat.Maw het kan en ze bestaan de redelijke en aanvaardbare deals, alleen zeer weinig .
in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …In de eerste plaats mijn excuses aan de moderator Harley G . Ik zal dan het dan eens doornemen.
Bedankt voor de info , het helpt me we stuk op weg.
Veel bof is er blijkbaar niet op de targa’s .
Wou net afspraak maken om naar de 997 4S targa te gaan kijken … volgens de eigenaar is er inderdaad enig geluidshinder van het dak maar hem stoort het niet … :think:
Zou deze dus beter gewoon laten staan.Beste optie blijft dus zoeken naar een degelijke 996 4S met weinig km en redelijke prijs wat deze ook is…
33500 voor een 996 4S coupe 2004 met 144000 km wat is jullie idee daar over ?
Of is deze periode niet zo ideaal en wacht ik beter af tot in het voorjaar ?
De 996 4S cabrio zit ook nog in running, maar deze staat in Duitsland bij ene Hein Baar
Er is geen onderhoudsboekje bij deze wagen maar wel alle opeenvolgende facturen vanaf 5000 km tot heden .
NIeuwe motor erin met 37000 km (aantoonbaar op fact) door porsche VP 38500De 997 mk2 is niet aan de orde gezien het een extra wagen betrefd voor beperkt gebruik.
Mijn idee is nu de aanschaf van een redelijke 996 4S deze een aantal jaar houden met hopelijk kleine stijging en ondertussen prijsdaling van de 997 mk2 om zodoende dan met beperkte opleg over te stappen 8)Ik heb ook een bijkomend probleem dat velen onder jullie niet graag zullen horen, maar m’n wagens staan onder een carport .
Is dit nefast voor deze wagens of kan dit perfect .
Dacht er ook nog een porsche(zeil) over te leggen als extra bescherming.Binnenkort bouwen we loodsen en dan komt er plaats vrij binnen, maar dit kan nog 1/2 tot 1 jaar duren.
in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …Reeds 2 tal keer een antwoord willen posten, maar dit komt niet op het forum ???
Wat gaat er mis ?in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …Alvast bedankt voor de eerste reactie’s.
mijn voor keur gaat uit naar de 996 4S (coupe of cabrio) of de targa .
Van deze laatste hoor ik weinig possitief ivm geluidshinder van het dak enz.Zelf heb ik een moto die ik eventueel zou verkopen en een cabrio in de plaats.
Maar je zit dan uiteraard met die minder mooie lijn.Hebben jullie een idee wat deze wagens ongeveer in prijs zouden mogen gaan ?
Tijd geleden 2 wagens mislopen met weinig km :
996 4S cabrio 2004 76000 km voor 40000
996 4S coupe 2003 75000 km voor 30000 deze laatste stond in wrapping en wist niet of ik het kon vertrouwen .Alle huidige wagens zitten boven de 100000 en meestal rond de 140000 km is dit niet teveel ?
in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …Bedankt om alvast de eerste meningen te mogen ontvangen.
Zelf heb ik tot op heden geen sportwagen gehad en altijd met 4×4 gereden en m’n vrouw met een bmw 520.
Steeds naar porsche gekeken, maar daar bleef het dan ook bij.
Voor mij zijn porsche en aston martin de sportwagens met mooiste lijnen en met voorkeur de porsche 911.Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een 4 of 4S dit voor de bredere body en ook voor het weggedrag dat ik toch min of meer gewoon ben al is het op een andere manier.
Al wordt gezegd dat een echte porsche een is met RWD…Bij de start van m’n zoektocht was m’n eerst idee de 996 4S .
Hierin vind ik de coupe mooist , maar als motorijder vind ik de cabrio ook een heel leuk gegeven.
Een tijd geleden een porsche 997 C2S cabrio met pdk mogen lenen voor een weekend en dat was fantastisch .
In die mate dat ik m’n bmw GS adventure zou verkopen om te investeren in een 911 cabrio.
Maar hierin dan wel het dilemma, de fun van cabrio en de rare vorm erbij nemen of de coupe met zijn vloeiende lijnen.Toevallig kwam gisteren die targa op de proppen en leek ergens de middenweg tussen de 2 maar ik hoor zeer weinig possitiefs over het dak van de targa’s + het is ook een coupe die geen coupe is ….
Als ik momenteel m’n volgorde zou plaatsen zou dit zijn :
996 4Scoupe / 996 4S cabrio / 997 4S targa mk1 / 997 C2 cabrio / 997 c2 coupeKan iemand me ongeveer aannemlijke richtprijzen vermelden voor deze wagens ?
Tijdje terug 2 wagens mislopen door te lang te twijfelen.
996 4S cabrio 2004 75000 km voor 40K (rijd nu in de provence voor 42)
996 4S Coupe 2003 76000 km voor 30K deze laatste was gewrapt en ik had daar m’n twijfels over en toen ik bevestiging wou op papier dat de wagen onder de wrapping perfect in orde was is het afgesprongen … :wtf:Momenteel vind je er enkel nog met veel km 120 / 130 / 140 en meer :think:
Zelf nog nooit een 2de hands gekocht met meer dan 100km , voelt niet logisch , maar misschien is het dat toch wel voor deze wagens .Mijn idee is een 996 4S te vinden van 2004/5 met max 100000 km voor 33 a 35K realistisch ?
in antwoord op: 9964S of 997 C2 (cabrio) of 997 4S targa …