Aangemaakte reacties

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”mark986″:2d3ifqa7]in september zit ik in oostenrijk, is ni zover van elkaar zeker?[/quote]

      580 Km vanuit Wenen, maar wel niet veel autostrade 8)

        Kan geregeld worden, een weekendje uit en een meet en greet met de Poolse Porsche Club :) P P P P

          Werk?? k’ben aan het rentenieren :D
          :shock: Nee hoor grapje :D

          Men bedrijfje verzorgt de Europeese verkoop, promotie en marketing van aftermarket auto-onderdelen ( http://www.carzonespecials.com ) en dat gebeurt voornamelijk via internet.
          Klanten bezoeken kan vanuit ieder Europees land dus het speelt eigenlijk geen rol waar men “Headquarter” is gevestigd.

          Grootste probleem (en kosten) is telkens alle voertuigen uitvoeren en weer invoeren bij elke verhuis :?

            Idd heel wat 928,924 en 944 maar ook een GT3, en enkele 991 C2&C4, 911 3.2, 993, 996, 968, boxter enz…

            De meeting was van de officieele Porsche Klub Polen en bestond uit tijdrijden op 2 parcours met instructeur begeleiding op een afgesloten vliegveld. Eerste parcour heel technisch en kort met maximum geklokte snelheid van 140 Km/u en de tweede was met meer lange rechte stukken met max van 220 Km/u.

            Niet te verwonderen dat de GT3 (weer) de snelste tijd had :? Ik zelf had de beste tijd van de 944 Turbo klasse 8)

            Niet voorgoed geemigreerd maar wel voorgoed weg uit het (klote) belgenlandje, heb eerst 5 jaar in Portugal gewoond en nu reeds 4 jaar in Polen. Hoop van binnen een jaartje voor 5 jaar naar Spanje te gaan. Men plan is om elke 5 jaar naar een ander land te gaan wonen 8) en men pensioen will ik in Brazilie doorbrengen

              op de foto ziet het er Oranje uit maar in t’echt is het meer donker rood en ziet het er niet zo schreewerig uit. K’heb ondertussen meer foto’s aangekregen en ik ben nog even aan het twijfelen om hem toch maar te kopen. Wagen ziet er strak uit, het interieur is echt perfect en de eigenaar die de wagen de laatste 5 jaar in bezit heeft is een ecte fanatieke Porsche fan, hij rijd zelfs met hoezen over de zetels naar de meetings!

              Moet van’t vrouwtje nog toestemming krijgen. Zal me een romantisch avondje uit extra kosten :lol:

              K’zal haar vertellen dat ik hem ga bijhouden tot onze dochter 18 is (ze is nu 13 maand) :roll:

                22 April ga ik de wagen in detail bekijken en een testritje doen op het circuit van Lublin 8)

                    [quote=”RSR”:2qhebec9][quote=”Bozz951″:2qhebec9][quote=”larsy11″:2qhebec9]hee hee ik zal u mijne 944 verkopen 8)
                    dan kan ik eens gaan kijke voor een 944cabrio of misschien wel een 968 :P shock: daar ben ik ook wel gek van. ma ze zijn moeilijk te vinden (veeel te weinig keuzen)[/quote]

                    te koop hier in Polen;

                    944 S2 3.0 Cabrio van 1991 / beige-zilver met rood interiuer origineel Porsche, motor volledig gereviseerd en heeft nu 20.000 km. Wagen zelf heeft 168.000 km
                    vraagprijs 29.900 PLN = 7.666 Euro

                    intresant? :roll: [/quote]

                    Ziet er en zeer goede prijs uit maar zijn die Polen wel te vertrouwen ? ik zie nu wel dat jij daar woont in Polen en ik wil daar ook niets slecht over zeggen. Maar naar mijn weten herstellen zij daar veel zware ongevallen en dat baart mij echter wat zorgen.
                    Zeg mag ik vragen wat jij juist doet in Polen heb je daar een zaak of zo in auto’s ?

                    Luc[/quote]

                    Bouwjaar 1991/ eerste inverkeerstelling 05-1997 / 211 PK / ABS / Electrisch dak / klimatronic / Cupvelgen / central lock / immobilizer /
                    onderhoud historie exclusief bij officieele porsche dealer / zeer goede staat / nieuwe bilstein ophanging / 20.000 km na volledige Porsche motor revisie na distributie breuk / nieuwe remblokken / Ongevalvrij

                    Wagen is van een Porsche klub lid en ik kan de wagen waarschijnlijk bekijken tijdens de volgende meeting op 22/04 als hij niet al verkocht is want dit is echt heel goedkoop.

                    je hebt een PM
                    8)

                      [quote=”larsy11″:dqc8bxct]hee hee ik zal u mijne 944 verkopen 8)
                      dan kan ik eens gaan kijke voor een 944cabrio of misschien wel een 968 :P shock: daar ben ik ook wel gek van. ma ze zijn moeilijk te vinden (veeel te weinig keuzen)[/quote]

                      te koop hier in Polen;

                      944 S2 3.0 Cabrio van 1991 / beige-zilver met rood interiuer origineel Porsche, motor volledig gereviseerd en heeft nu 20.000 km. Wagen zelf heeft 168.000 km
                      vraagprijs 29.900 PLN = 7.666 Euro

                      intresant? :roll:

                        [quote=”TAM CARWORKS Belgium”:2ujcnr25]Ik weet dat KW van verschillende merken gebruik maakt.
                        Bij Porsche is dat Billstein.
                        Natuurlijk heeft KW een uitgebreid gamma. De gewone schokdempers, de coilovers, de circuitversie…
                        Over welke versie heb jij het?[/quote]

                        Ik heb het over de “pure” KW producten niet over de low budget spullen die ze fabriceren of beter samenstellen voor Weitec, DTS en andere.

                        Ik had het over de KW coilover “inox-line”variante 3 voor de 944, die ook nog steeds in de Engelse 944 Turbo cup word gebruikt. 8)

                          [quote=”TAM CARWORKS Belgium”:hagxuzwg]KW gebruikt Koni schokdempers….[/quote]

                          Dat is het gekste dat ik al gehoord heb betreffende KW :!:
                          Ben al vele jaren heel goed bekend bij KW Duitsland en hab al meerdere malen de fabriek bezocht en veel tijd doorgebracht met de mensen van de R&D afdeling. K’heb daar ook een “vrienden prijsje” voor men persoonlijke wagens
                          8)

                          KW “gebruikt” geen schokdempers, zij ontwikkelen en fabriceren schokdempers :!:

                          Wil hier niet beweren dat koni’s niet goed zijn maar beweren dat KW Koni’s gebruikt is nonsens

                            Waarom niet meteen voor het betere gaan en een set KW monteren? Volledig in inox en verstelbaar in inbound, rebound en hoogte. Ineens dan maar de torsiestang uit de achterophanging want die heb je dan toch niet meer nodig.

                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)