Aangemaakte reacties
-
Totaal geen ervaring met die blokken
Kan je geen cupschijven op de auto plaatsen bij de 997 zijn ze goedkoper en beter dan de oemschijven
Gele pagids piepen bijna niet meer maar grommen als de schijf geoxydeerd is door de regen en dat verdwijnt na een paar keer remmenin antwoord op: Textar remblokken op 996 GT3, iemand ervaring mee?Machtige auto en de perfecte combo sport vs comfort
Een GTS zal nooit geen miskoop zijntoffe bende en een weerzien van bekende gezichten
Ik zit hier met een rode kop door de verraderlijke zon
Toch effentjes de 290 aangetikt op de autobahn :driver:
Een meer dan geslaagde dag :Pin antwoord op: Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013Ik ben afgesproken met Funny
in antwoord op: Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013Deze middag heb ik een blitsbezoekje gebracht en het was weer de moeite wat er op de parking stond bij de middagstop :driver:
in antwoord op: Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013De mensen die hier zitten zijn allemaal liefhebbers en dit zijn zowel een 924 eigenaar als zowel een 991 eigenaar en zowel de lucht en watergekoelde porscheowners
Wat die big brother betreft heb ik onlangs de bewijzen onder mijn neus geduwd gekregen met zowel Facebook als foruminfo
Dit is dus de reden waarom ik zo rustig ben op internet
sorry off-topicin antwoord op: Porsche: Prestige Poen of Passie?Waarom is een GT3rs die duur is geen passie?
Soms moeten de ‘echte liefhebbers’ ook eens kijken naar hun vooroordelen
Mijn auto is geen statussymbool maar een passie die ik al 40jaar heb
Sorry maar dit moest van mijn hart
Helaas kijkt Big Brother overal op neer en is het onmogelijk geworden om je passie met anderen te delenin antwoord op: Porsche: Prestige Poen of Passie?Zeer mooi en wat een ervaring
Helaas altijd op een datum dat ik niet kan
Jaloers :oops:in antwoord op: Porsche Camp4S Ivalo Finland 03/2013GT3rs heeft een gemiddelde van 16liter en op circuit tussen de 25 en 30liter
Mercedes AMG heeft een gemiddelde van 15 liter en in gewoon verkeer 13.5l
Renault Megane rs heeft een gemiddelde van 11.7 liter en op circuit boven de 30liter
Paarden moeten nu eenmaal eten hebben en de fun die je krijgt is niet in verbruik te metenin antwoord op: Benzine verbruik 997 4S[quote=”luc993cabrio” post=125853]Hier toch beetje minder KM en minder €€€
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=224378942&cd=634893068290000000&asrc=st|as[/quote]Deze is al niet meer origineel
jammer genoegin antwoord op: Rara, wie is hier best fier op zijn crisis…als ik nog tips heb,geef ik je die
Het is toch plezant om iemand zijn hoofd zot te maken :twisted:in antwoord op: Rara, wie is hier best fier op zijn crisis…[quote=”krisp” post=125609]pfff weer wachten op de nieuwe RS dan ? :-)
GT3 mag geen metaalkleur hebben vind ik. en ja, ze mag viper green zijnwel raar dat er daar onmiddellijk 4 op die parking staan…
ik hoor ook links en rechts redelijk wat problemen met opgeblazen motor bij de 4.0. Iemand meer info?
Heb een paar weken geleden een goede door mijn vingers laten glippen. Had maar 1500km en was aan aanvaardbare prijs.
die man had zich een plaatsje kunnen bemachtigen voor de 918.[/quote]rode is een 997
als het die foto is die je bedoeldin antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaanJe zal idd moeten rap zijn
in antwoord op: Trackday Ecuyers Zondag 24/02/13ik weet zeker dat we nu een discussie zullen krijgen van mezgermotor vs DFImotor zoals de lucht-watergekoelde discussie
Ze gaan gewoon mee met de tijd,PDK en DFI zijn nu gewoon modern en er moet geld verdiend worden bij die mannen en dat zal niet beteren nu ze bij de VAGstal behoren
Ik vond de cup super en hopelijk heeft de nieuwe RS genen van de cup en dat zal hem wel superlekker makenin antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaangeen idee
er zijn er zeer weinig voorzien voor België voor 2013
Rs motors heeft er 1 verkocht en carrera motors 3a5 en penders nog geenin antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan