Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 537)
    • Ik was daar ook maar met een megane RS
      Het was er idd zeer vettig en met semis was het echt zoeken voor grip
      Ecuyers heeft het voordeel dat je in zo’n omstandigheden geen schade kan rijden
      De organisatie is ook super en er werd met veel respect gereden
      Dit is zeker een aanrader voor iemand niet graag op die hele kleine circuits wil rijden en kickt op bochten en Spa te groot of te snel vindt
      Volgend jaar ga ik er zeker terug met evt de GT3rs

        Je kunt ook driver days op Mettet bekijken want die doen veelal iets in het weekend

          Je kan eens proberen bij curbstone en dat is nu 30 mei en 4 Juli
          Dit is wel een dure trackday maar er is een instructeur(gratis) aanwezig en er is weinig op baan en dit is op Spa
          Je kan les volgen bij Skylimit en dit is in de voormiddag en dan in de namiddag vrijrijden
          Het is aan te raden om toch les te volgen en vooral tonen ze je de lijnen van het circuit
          Ik weet dat ze je geen les moeten geven in Porscherijden maar circuit is geen openbare weg
          Ik ken ook nog een instucteur van Racingschool Zolder die je wel wil priveles geven
          Skylimit doet een driedaagse in Juni met op 20juni Zolder 21juni Spa en 22 Juni Nordschleife
          Een tip voor je op circuit gaat, goed kijken wat ze doen,hoe ze rijden,je niet laten opjagen en vragen stellen als je iets niet weet en het is verslavend

            sorry William
            Ik had de post niet gezien van de banden :oops:
            Ik heb je een PM gezonden


              Dit is niet mijn moto maar ik rij wel met dezelfde

                Zeer mooi en veel plezier ermee :driver:

                  Proficiat met je nieuwe verslaving :first:
                  Zeer mooie wagen

                    hopelijk een GT3 maar dan zal hij het lastig hebben om nog met iets anders te rijden

                      [quote=”vawilliam2003″ post=97327]Bij sterk negatief camber de banden van velg wisselen na 1/3 slijtage kan de gebruikstijd serieus verlengen :D [/quote]

                      Dat zal bij cupbanden niet lukken want die hebben een binnen en buitenkant
                      Als de maten op het gelijkvormigheidsattest staan zie ik geen problemen met cupbanden bij de keuring
                      Anders Pirelli corsa’s steken als je er al vindt of de Michelin supersport zijn goede banden op een GT3
                      Op de RS sta ik op het hoogste negatief camber zonder shimms te steken en het loopvlak blijft mooi vlak
                      Cedric als je dan toch nieuwe banden steekt is het dan niet beter om de uitlijning na te kijken want als die teveel staat is het niet aangenaam om te rijden
                      Kijk wel na of de conische bouten of wat het ook is niet loskomen en zo je uitlijning naar de knopen helpen
                      Dit is een typische 996 GT3 kwaal
                      Mich weet hier veel meer over

                        Als je mee rijdt ben je verkocht :driver:

                          proficiat :applaus: :applaus:

                            GT3 komt eind 2013 op markt en de RS ten vroegste half 2014

                              Als het om te rijden is en niet als verzamelobject stel ik toch een 3.8 voor
                              Het verschil in prestaties is mimin en voor het prijsverschil kun je een nieuwe boxster kopen
                              Volgens sommige testen is de 3.8 de meest speelse RS van de 997
                              Helaas zijn er weinig propere wagens te vinden

                                fuchs!

                                  [quote=”PatrickB” post=94893]

                                  Verder enkel jammer dat die RS’en in de weg reden. :relaxman: [/quote]

                                  ??????????

                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 537)