Aangemaakte reacties
-
Ik was daar ook maar met een megane RS
Het was er idd zeer vettig en met semis was het echt zoeken voor grip
Ecuyers heeft het voordeel dat je in zo’n omstandigheden geen schade kan rijden
De organisatie is ook super en er werd met veel respect gereden
Dit is zeker een aanrader voor iemand niet graag op die hele kleine circuits wil rijden en kickt op bochten en Spa te groot of te snel vindt
Volgend jaar ga ik er zeker terug met evt de GT3rsin antwoord op: Trackday Ecuyers zondag 4 november 2012Je kunt ook driver days op Mettet bekijken want die doen veelal iets in het weekend
Je kan eens proberen bij curbstone en dat is nu 30 mei en 4 Juli
Dit is wel een dure trackday maar er is een instructeur(gratis) aanwezig en er is weinig op baan en dit is op Spa
Je kan les volgen bij Skylimit en dit is in de voormiddag en dan in de namiddag vrijrijden
Het is aan te raden om toch les te volgen en vooral tonen ze je de lijnen van het circuit
Ik weet dat ze je geen les moeten geven in Porscherijden maar circuit is geen openbare weg
Ik ken ook nog een instucteur van Racingschool Zolder die je wel wil priveles geven
Skylimit doet een driedaagse in Juni met op 20juni Zolder 21juni Spa en 22 Juni Nordschleife
Een tip voor je op circuit gaat, goed kijken wat ze doen,hoe ze rijden,je niet laten opjagen en vragen stellen als je iets niet weet en het is verslavendsorry William
Ik had de post niet gezien van de banden :oops:
Ik heb je een PM gezondenin antwoord op: Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!
Dit is niet mijn moto maar ik rij wel met dezelfdein antwoord op: Forumleden, pics van jullie moto hierZeer mooi en veel plezier ermee :driver:
in antwoord op: ‘t is gebeurd!Proficiat met je nieuwe verslaving :first:
Zeer mooie wagenin antwoord op: Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forumhopelijk een GT3 maar dan zal hij het lastig hebben om nog met iets anders te rijden
[quote=”vawilliam2003″ post=97327]Bij sterk negatief camber de banden van velg wisselen na 1/3 slijtage kan de gebruikstijd serieus verlengen :D [/quote]
Dat zal bij cupbanden niet lukken want die hebben een binnen en buitenkant
Als de maten op het gelijkvormigheidsattest staan zie ik geen problemen met cupbanden bij de keuring
Anders Pirelli corsa’s steken als je er al vindt of de Michelin supersport zijn goede banden op een GT3
Op de RS sta ik op het hoogste negatief camber zonder shimms te steken en het loopvlak blijft mooi vlak
Cedric als je dan toch nieuwe banden steekt is het dan niet beter om de uitlijning na te kijken want als die teveel staat is het niet aangenaam om te rijden
Kijk wel na of de conische bouten of wat het ook is niet loskomen en zo je uitlijning naar de knopen helpen
Dit is een typische 996 GT3 kwaal
Mich weet hier veel meer overin antwoord op: Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!Als je mee rijdt ben je verkocht :driver:
in antwoord op: Re: Porsche 996 GT3 – MKI/MkII & Comfort/Club Sport/RSproficiat :applaus: :applaus:
in antwoord op: Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!GT3 komt eind 2013 op markt en de RS ten vroegste half 2014
in antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaanAls het om te rijden is en niet als verzamelobject stel ik toch een 3.8 voor
Het verschil in prestaties is mimin en voor het prijsverschil kun je een nieuwe boxster kopen
Volgens sommige testen is de 3.8 de meest speelse RS van de 997
Helaas zijn er weinig propere wagens te vindenin antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan[quote=”PatrickB” post=94893]
Verder enkel jammer dat die RS’en in de weg reden. :relaxman: [/quote]
??????????
in antwoord op: Porschen met Pasen op Paasmaandag 9 April 2012