Aangemaakte reacties
-
Top, ben benieuwd :) !
Ja hoor Fabian, gisterenavod gaan oppikken (k ging je nog een sms sturen) ; enige nadeel = werkt op 380V, k ga mijn schoonbroer vragen om dat aan te passen.
Mocht iemand anders een manier weten om 220V monofase om te zetten naar 380 V (of is’t gewoon driefase ?!) , laat maar weten :)
in antwoord op: Resto start 944 Type1 1984 2.5 163pkZal ik zeker doen, maar zal nog niet voor direct zijn ; wellicht ga ik de wagen pas in t voorjaar inschrijven, in de winter blijft ie mooi op stal en kan ik de tijd nemen om hem eens heel grondig te poetsen :)
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.Zal ik zeker doen, maar zal nog niet voor direct zijn ; wellicht ga ik de wagen pas in t voorjaar inschrijven, in de winter blijft ie mooi op stal en kan ik de tijd nemen om hem eens heel grondig te poetsen :)
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.Wil iemand een &xtdt=24145155]goedkope 993 ?
Heeft wel een beetje “tender love and care” nodig :think:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Wil iemand een &xtdt=24145155]goedkope 993 ?
Heeft wel een beetje “tender love and care” nodig :think:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5[quote=”cabrio wim” post=222807][quote=”Mikey” post=222771]@wim dit is een bericht van 2/10/2013[/quote]
Weet ik, maar even doorstromen naar beneden, en we zitten in 2015 met dit bericht.
Bedoelde maar dat daar al ruim 2 jaar gedonder over is dat ze hun niet aan de regelgeving van de EU volgen, terwijl hun dit opgelegd is.[/quote]Dat vraag ik me nu ook af, hoe dat nu eigenlijk in praktijk gaat : ik heb nu een wagen in NL geklocht met recente APK, wat gaan ze daarmee doen op de Belgische keuring ? Is deze gewoon geldig en wordt ze overgezet of hoe werkt dat (of zou dat moeten werken) ?
Heb wel een CoC, want het is origineel een Belgische wagen :)
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.[quote=”cabrio wim” post=222807][quote=”Mikey” post=222771]@wim dit is een bericht van 2/10/2013[/quote]
Weet ik, maar even doorstromen naar beneden, en we zitten in 2015 met dit bericht.
Bedoelde maar dat daar al ruim 2 jaar gedonder over is dat ze hun niet aan de regelgeving van de EU volgen, terwijl hun dit opgelegd is.[/quote]Dat vraag ik me nu ook af, hoe dat nu eigenlijk in praktijk gaat : ik heb nu een wagen in NL geklocht met recente APK, wat gaan ze daarmee doen op de Belgische keuring ? Is deze gewoon geldig en wordt ze overgezet of hoe werkt dat (of zou dat moeten werken) ?
Heb wel een CoC, want het is origineel een Belgische wagen :)
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.[quote=”TheFab” post=222987] Denk wel dat het de moeite loont om de bouten op te kuisen en opnieuw een beschermlaag te geven. .[/quote]
Ik zou toch nog eens proberen met die tumbler en andere media ; ik zou gaan voor kattenbakvulling en 24 hr in de tumbler :)
Gene zever, zou k zeker proberen :) !
//edit : heb net met een collega (wapenliefhebber) gesproken, wat hij gebruikt :
– tumbler met allerlei media, gaande van gemalen walnootschil (moeilijk te vinden en behoorlijk prijzig), over lava-grind (van aquaria) tot kattenbakvulling. Minstens 10-12 uur laten tumblen !
– een ultrasoon-reiniger gebruikt hij ook : het voordeel hiervan is dat het sneller gaat (2-4 uur) en dat de bouten elkaar niet kunnen beschadigen door het schudden.
in antwoord op: Resto start 944 Type1 1984 2.5 163pk[quote=”TheFab” post=222987] Denk wel dat het de moeite loont om de bouten op te kuisen en opnieuw een beschermlaag te geven. .[/quote]
Ik zou toch nog eens proberen met die tumbler en andere media ; ik zou gaan voor kattenbakvulling en 24 hr in de tumbler :)
Gene zever, zou k zeker proberen :) !
//edit : heb net met een collega (wapenliefhebber) gesproken, wat hij gebruikt :
– tumbler met allerlei media, gaande van gemalen walnootschil (moeilijk te vinden en behoorlijk prijzig), over lava-grind (van aquaria) tot kattenbakvulling. Minstens 10-12 uur laten tumblen !
– een ultrasoon-reiniger gebruikt hij ook : het voordeel hiervan is dat het sneller gaat (2-4 uur) en dat de bouten elkaar niet kunnen beschadigen door het schudden.
in antwoord op: Resto start 944 Type1 1984 2.5 163pkIs inderdaad een hele mooie wagen :)
Welke kleur had ie daar ? Exterieur en interieur ?
heb ondertussen een hardtop op de kop getikt ; helaas niet het juiste kleur (binnenkant wel) maar daar kan iets aan gedaan worden : misschien kan ik ‘m ruilen bij FG, in Averbode of bij Van Zweeden tegen eentje in de juiste kleur, maar zal wellicht moeilijk worden, t is niet echt de meest courante kleur ;)
Andere optie is om het Lapis blauw te laten overspuiten. Heb zowiezo niet de intentie om met de hardtop te rijden, maar k heb het graag helemaal compleet :) Heb bij de hardtop ook de hoes met logo :)
Deze namiddag hopelijk eens wassen, had er tot nu toe geen tijd voor :(
Quea rijden mer ik wel een groot verschil tussen m’n 996 C2 en deze 4S ! 2 compleet verschillende wagens !
En eerlijk egzegd, die TipTronic doet echt perfect izjn werk, en schakelt heel snel en correct terug als t moet of als je er om vraagt :) !
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)Is inderdaad een hele mooie wagen :)
Welke kleur had ie daar ? Exterieur en interieur ?
heb ondertussen een hardtop op de kop getikt ; helaas niet het juiste kleur (binnenkant wel) maar daar kan iets aan gedaan worden : misschien kan ik ‘m ruilen bij FG, in Averbode of bij Van Zweeden tegen eentje in de juiste kleur, maar zal wellicht moeilijk worden, t is niet echt de meest courante kleur ;)
Andere optie is om het Lapis blauw te laten overspuiten. Heb zowiezo niet de intentie om met de hardtop te rijden, maar k heb het graag helemaal compleet :) Heb bij de hardtop ook de hoes met logo :)
Deze namiddag hopelijk eens wassen, had er tot nu toe geen tijd voor :(
Quea rijden mer ik wel een groot verschil tussen m’n 996 C2 en deze 4S ! 2 compleet verschillende wagens !
En eerlijk egzegd, die TipTronic doet echt perfect izjn werk, en schakelt heel snel en correct terug als t moet of als je er om vraagt :) !
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)Al verdubbelen ze die prijzen, er zal altijd wel een gek zijn die het er aan geeft :mrgreen:
in antwoord op: eerste PORSCHE classic centerAl verdubbelen ze die prijzen, er zal altijd wel een gek zijn die het er aan geeft :mrgreen:
in antwoord op: eerste PORSCHE classic centerGewoon assteunen gebruiken ?
Makkelijkste is natuurlik een ander set wielen :)
Gewoon assteunen gebruiken ?
Makkelijkste is natuurlik een ander set wielen :)