Aangemaakte reacties
-
Ik vind net dat die S wat duidelijker aanwezig mag zijn ; ok, de reflector verraadt al heel veel natuurlijk, maar een grijze S is toch vaak maar, euh grijs :)
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4SIk vind net dat die S wat duidelijker aanwezig mag zijn ; ok, de reflector verraadt al heel veel natuurlijk, maar een grijze S is toch vaak maar, euh grijs :)
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4SZiezo, na veel rondkijken, (on)aangenaam verrast worden en vele kilometers later heb ik een koopovereenkomst voor een 996 Carrera 4S cabrio :D
Is eentje uit Nederland, die man heeft ‘m van bij een Porsche-garage in Geel gehaald een tijdje geleden. Nu verkoper wil per se een 964, en heeft daarbuiten nog wel leuk speelgoed, een echte liefhebber : steeds correct onderhoud, netjes gepoetst, vrijetijdswagen, garage-gestald, etc … Wagen is tip top in orde, en voor de verkoper is het evenzeer belangrijk dat de wagen tevens naar een liefhebber gaat, zo is hij ook gerust :)
Ik zal er optisch nog weinig aan kunnen verbeteren, beetje details hier en daar ;)
Eens de deal helemaal rond is, op m’n oprit staat en gewassen is post ik foto’s :) !
En ja, het is een tiptronie geworden ! En in een heel mooie (zeldzame ?) kleur durf ik zeggen :)
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)Ziezo, na veel rondkijken, (on)aangenaam verrast worden en vele kilometers later heb ik een koopovereenkomst voor een 996 Carrera 4S cabrio :D
Is eentje uit Nederland, die man heeft ‘m van bij een Porsche-garage in Geel gehaald een tijdje geleden. Nu verkoper wil per se een 964, en heeft daarbuiten nog wel leuk speelgoed, een echte liefhebber : steeds correct onderhoud, netjes gepoetst, vrijetijdswagen, garage-gestald, etc … Wagen is tip top in orde, en voor de verkoper is het evenzeer belangrijk dat de wagen tevens naar een liefhebber gaat, zo is hij ook gerust :)
Ik zal er optisch nog weinig aan kunnen verbeteren, beetje details hier en daar ;)
Eens de deal helemaal rond is, op m’n oprit staat en gewassen is post ik foto’s :) !
En ja, het is een tiptronie geworden ! En in een heel mooie (zeldzame ?) kleur durf ik zeggen :)
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)Heb k ook opgemerkt, en dan misschien nog eens douane-kosten ;)
Maar t is wel heeeeeeeel mooi :D
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4SHeb k ook opgemerkt, en dan misschien nog eens douane-kosten ;)
Maar t is wel heeeeeeeel mooi :D
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4SDanjewel voor de link !
Er kan stilaan een clubje gesticht worden :respekt:
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4SDanjewel voor de link !
Er kan stilaan een clubje gesticht worden :respekt:
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4S[quote=”Ivo 3.6″ post=221124]Ik heb de originele vervangen voor de rode. Na mij volgden een hele vloot 4S rijders mijn voorbeeld :-)[/quote]
Kun je mij laten weten waar je die rode S gekocht hebt ;) ?
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4S[quote=”Ivo 3.6″ post=221124]Ik heb de originele vervangen voor de rode. Na mij volgden een hele vloot 4S rijders mijn voorbeeld :-)[/quote]
Kun je mij laten weten waar je die rode S gekocht hebt ;) ?
in antwoord op: overstap van 964 C2 naar 996 4S[quote=”deepee” post=221997]belangrijkste vraag: hoe/waar wil je met de 996 gaan rijden?
nu en dan trackdays en/of sportief rijden op autobahn = manuele boite
gezinsauto voor zondagse uitjes = tiptronic, bijkomend voordeel dat je de motor bijna niet in het rood kan doen draaien
alles tussenin = ga met een tt testrijden en beslis dan zelf ipv je iets te laten aanpraten waar je later spijt van zou hebben[/quote]Wagen zou enkel gebruikt worden als “mooi weer wagen”, dus in de week of weekend bij mooi weer, eerder cruisen dan hard rijden, dus ik kan me stilaan wel vinden in wat Deepee aanhaalt.
Mijn coupe is een manueel, en ik betrap er mezelf op dat ik maar bijzonder zelden daar eigenlijk pittig mee rijd.
En ja, cabrio met tip kan k wellicht wel goed mee leven … “cruise style” :coolness:
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)[quote=”deepee” post=221997]belangrijkste vraag: hoe/waar wil je met de 996 gaan rijden?
nu en dan trackdays en/of sportief rijden op autobahn = manuele boite
gezinsauto voor zondagse uitjes = tiptronic, bijkomend voordeel dat je de motor bijna niet in het rood kan doen draaien
alles tussenin = ga met een tt testrijden en beslis dan zelf ipv je iets te laten aanpraten waar je later spijt van zou hebben[/quote]Wagen zou enkel gebruikt worden als “mooi weer wagen”, dus in de week of weekend bij mooi weer, eerder cruisen dan hard rijden, dus ik kan me stilaan wel vinden in wat Deepee aanhaalt.
Mijn coupe is een manueel, en ik betrap er mezelf op dat ik maar bijzonder zelden daar eigenlijk pittig mee rijd.
En ja, cabrio met tip kan k wellicht wel goed mee leven … “cruise style” :coolness:
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)Phew, wat n kalvarietocht …
Al veel wagens gezien, en het is wat voor-na afwegen.
– Mijn 1e keuze was eentje uit Duitsland, maar verkoper wil enkel cash, en in Belgie is (veel) cash afhalen blijkbaar niet zo evident, en illegaal om met +10.000 EUR de grens over te steken.
Daarboven verkiez ik eigenlijk liever betalen dmv overschrijving of nog eenvoudiger een bankcheque.
– Mijn 2e keuze : is net verkocht, ttz voorschot is er reeds op betaald, dus wellicht weg=pech :(
– 3e optie : een hele mooie (origineel Belgische) in NL : zeer mooi, doch Tiptronic.
Dus nu de vraag : in welke mate stoort TipTronic ipv manueel ?
Ik heb TipTronic in mijn dagelijkse wagen, en dat is super, maar in een 996 … ?
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)Phew, wat n kalvarietocht …
Al veel wagens gezien, en het is wat voor-na afwegen.
– Mijn 1e keuze was eentje uit Duitsland, maar verkoper wil enkel cash, en in Belgie is (veel) cash afhalen blijkbaar niet zo evident, en illegaal om met +10.000 EUR de grens over te steken.
Daarboven verkiez ik eigenlijk liever betalen dmv overschrijving of nog eenvoudiger een bankcheque.
– Mijn 2e keuze : is net verkocht, ttz voorschot is er reeds op betaald, dus wellicht weg=pech :(
– 3e optie : een hele mooie (origineel Belgische) in NL : zeer mooi, doch Tiptronic.
Dus nu de vraag : in welke mate stoort TipTronic ipv manueel ?
Ik heb TipTronic in mijn dagelijkse wagen, en dat is super, maar in een 996 … ?
in antwoord op: Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)De boutjes aan de batterijpolen bedoel je ?
Dan zal M8 wel heel groot zijn, ik denk dus M6 of M5, in dta geval dus kiezen voor M6 ogen :)
in antwoord op: druppellader