Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 603)
    • Ik heb een PCM 1 8-bit in mijn 996 MKI, ik wil kijken of ik er de cd van heb (vermoedelijk wel), ik wil je gerust kosteloos een copietje bezorgen, want blijkbaar zijn die originele cd’s nogal moeilijk te vinden :(

        Haha, idd :)

        k Zou t tegenwooridg ook toch niet meer riskeren om in beroep te gaan, de kassa is de verplichte eindstop :(

        CB mag blijkbaar nog wel :mrgreen:

          8.4. Behalve wanneer zijn voertuig stilstaat of geparkeerd is, mag de bestuurder geen gebruik maken van een draagbare telefoon die hij in de hand houdt.

          Voor disccusie vatbaar, maar een kennis is ooit vrijgesproken, vermits een vaste telefoon in een wagen door de rechter NIET aanzien werd als een draagbare telefoon.

            1) Waar zit het addertje : zie Boxster

            2) Deze heeft hier ooit te koop gestaan, was verkocht, en stond snel weer te koop. Huidige verkoper geraakt er precies niet vanaf : zie 996 C4 cabriolet

              Daar mag je wettelijk gezien zelfs mee bellen terwijl je rijdt, want het is een vaste telefoon !

                Ik bestel voor al mijn wagens mijn baden steeds bij http://www.toopneus.be

                Momenteel op 2 wagens Toyo T1 Sport liggen : niet te hard, niet te zacht, stevige wangen, zeer tevreden van !

                  Ook van mijnentwege allemaal een gelukkig & vooral gezond 2015 gewenst !

                    linkje ?

                      Ik had die voor veel meer verkocht, en zou ook weggeweest zijn na 1 dag, alleen had k dan een pak meer geld op zak om te gaan feesten :)

                      Domme vrouw :loser: !

                        Ik heb je 996 een ruime tijd geleden zien staan bij Beerens, op een verdieping waar nog allerlei leuks stond, oa een 996 blauwe cabriolet ! En daarachter/daarboven nog veel meer leuks (de classic collection) :)

                        Mooie wagen :) !

                          [quote=”Ghost” post=192294][quote=”bzguy” post=192263]

                          Een Cayenne S is een 4,5 l, dus ik vermoed dat BIV & wegentaks hiervoor niet van de poes zijn :([/quote]

                          Rond de € 5000 Biv en rijtaks samen, is al lager door de geplaatste LPG installatie
                          Ik ga nog eens goed navragen hoe het nu echt zit voor ik koop.
                          Bij wie best navraag doen?
                          Chassis nummer ken ik.[/quote]

                          Als je het chassisnummer kent (en als de wagen ooit al eens in Belgie is ingeschreven geweest), kun je het eenvoudig en correct simuleren op de site van de overheid

                          Personenwagen en dan natuurlijk persoon aanklikken en vervolgens het chassisnummer ingeven en op “gegevens ophalen” klikken.

                          Onderaan bij “type verkeersbelasting” de optie “alle” kiezen : zo krijg je BIV, wegenbelasting & toelage voor LPG.

                            Cayennes hebben n aantal gekende kleine probleempjes, maar helemaal niks dramatisch. Zo vb (elektronisch) wat losse contactjes die makkelijk hersteld kunnen worden, en vooral dan (mechanisch) de cardanas (van voor naar achter).

                            Die lagerhouder slijt na verloop van tijd (pakweg na 120.000 km) en dan begint de cardan te rammelen, voelbaar onder de armsteun vooraan, dat “klopt” precies nogal hard dan :shock:

                            Bij Porsche/Audi/VW vervangen ze de ganse cardan (+1000 EUR), maar ik weet een bedrijf in Nederland die gespecialiseerd is in het reviseren van cadans : ik wist dat de mijne aan vervanging toe was, en heb een volledig gereviseerde laten steken, inclusief lager, lagerhouder, etc ; kostte me 350 EUR inclusief plaatsing geloof ik.

                              [quote=”Ghost” post=192256]Ikzelf ben op dit moment bezig met een Cayenne S uit 2004.
                              Ga deze eind van de week bekijken.
                              Is lichte vracht 4 plaatsen en LPI.[/quote]

                              Als ik je even mag waarschuwen : een lichte vracht 4 plaatsen kun je NIET inschrijven als echte lichte vracht ! Vroeger was dit een ‘trucje’ : de armsteun achteraan werd vastgezet en de wagen werd ingeschreven als “lichte vracht”, maar dat is dus NIET een fiscaal lichte vracht, dus WEL BIV te betalen, en de standaard verkeersbelasting !

                              Veel verkopers proberen je wijs te maken dat het wel lukt, omdat ze weten dat ze pakweg een 4.5 l aan de straatstenen niet verkocht krijgen. Tot de factuur van vadertje staat in je bus ligt …

                              Een gewaarschuwd man … ;)

                              Een Cayenne S is een 4,5 l, dus ik vermoed dat BIV & wegentaks hiervoor niet van de poes zijn :(

                                Misschien niet zozeer een koopje gezien de km-stand, maar je krijgt er wel een postbode bij :mrgreen:

                                  Ik heb mijn 2005 Cayenne ingeschreven in oktober, auto is dus +9 jaar oud.

                                  Is een 3.2, heb ik eerst op LPG laten leggen vooraleer in te schrijven.

                                  BIV was 1195 EUR op LPG, zonder LPG zou dat 2515 EUR geweest zijn.

                                  Ombouw naar lichte vracht (beperkt tot 2 plaatsen) kost voor een Cayenne ongeveer 2850 EUR (omdat het via een omwegje in Duitsland moet, en duurt ongeveer 3 maanden).

                                  Heerlijke wagens, zo’n Cayenne 3.2 : niet supersnel, maar ruim snel genoeg voor dagelijks verkeer inclusief snelheidsboetes :mrgreen:

                                15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 603)