Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 603)
    • Welkom Bruno !

      Ik vermoed sterk dat dit een van de wagens is die een hele tijd (lees : meer dan 10 jaar) stil heeft gestaan in een Limburgse loods.

      Prijzen zijn iet echt ‘scherp’ te noemen, en dan kun je wellicht ook nog een hele hoop miserie verwachten omdat de wagens stil hebben gestaan :S

      Eerlijk gezegd : ik zou gaan kijken voor de ‘curiositeit’ maar zou er geen auto kopen ;)

        Vandaag is de “Carnewal Sint” langesgekomen, in de vorm van FedEx, ziehier het resultaat :

        [IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr65/hansdegeytere/Porsche%20996%20Carrera/Porsche%20996%20Carrera%202/B77CB916-515D-4940-84E4-78F52CD48056_zpscob0tr9c.jpg[/IMG]

        Betere foto’s volgen nog ;)

          [quote=”andy986″ post=171633]Afsluiten lukt met de ene sleutel van op afstand zonder problemen. Met de andere (batterij plat geloof ik) lukt het handmatig dd ene deur te vergrendelen maar de andere gaat niet mee vast[/quote]

          Daarvan is waarschijnlijk de batterij plat, is gemakkelijk te vervangen.

          Kan het niet zijn dat deze sleutel de zogenaamde ‘valen key’ is ? Bedoeld om vb je wagen te laten parkeren aan een hotel.

          Is alvast zo bij mijn Jag : origineel 3 sleutels, waarvan de vaker key een ander kleurtje heeft.

          Dan zou ik denken dat de ‘gewone’ 2e sleutel verloren is, dus dat je 1 gewone & 1 valet key overhoudt.

          Is het een 1-Knoops afstandsbediening ? Heb nl recentelijk eentje bijgekocht bij Porsche, en dat kostte me wel n goeie 350 EUR voor de sleutel zelf, de afstandsbediening & programmatie op de wagen.

            Geen probleem :)

              @ youyou : ken ik er nu echt te weinig van, of heeft deze 924s een 944 body ?

              Wat is voorts het verschil tussen deze en pakweg een gewone 924 of 944 ?

                Email verstuurd :)

                  Ga ns te rade bij Carnewal :) !

                  BTW : k moet u nog ns bellen ;)

                    Welkom op het forum !

                    1 zaak waar je aan zult moeten wennen, als ik lees dat je vooral al Britse klassiekers hebt gehad : een Porsche is betrouwbaar, start altijd, is technisch uitstekend, ook prima afwerking, etc etc

                    Ik heb zelf indertijd TVR gehad, 2 Lotus Esprit’s, Lotus Excel, Lotus Elise, etc, dus spreek uit een bepaalde ‘ervaring’ ;)

                      [quote=”Mikey” post=112415]Ik heb u gisteren zien rijden om 8u45 ter hoogte van Begijnendijk. :music:[/quote]

                      Waar woon je dan als ik vragen mag RubenB ?

                      Bijzonder knap staaltje werk, al mijn petten af ervoor ! En knap dat je je niet te goed voelt om je soms tijdelijk tot ‘slaafje’ te kronen om de kas te spijzen !

                      De jeugd van tegenwoordig ? Goed bezig, echt wel !!!

                        Ondertussen al kunnen uitvissen dat de OBC idd reeds geactiveerd is, want ik kan vb de buitentemperatuur zien via de airco-unit.

                        Binnenkort eens proberen tijd te maken om een extra knop te bestellen & in de middenconsole te plaatsen (samen met een spoiler-indicator).

                        Ik verkies een drukknop boven de moeilijkere/duurdere installatie van een 4e staaf aan het stuur.

                        Straks eens kijken welk soort knop ik nodig heb.

                          Vergeef me, die Tec 7 was n grapje, kon t echt niet laten ;)

                          Ik zou proberen met een (rubber) centreerring rond de klemmetjes

                              Da’s verdikke hier om de hoek, ik woon in Tremelo (Baal).

                              Kom gerust eens langs, k wil er altijd eens tijd voor maken om een en ander te bespreken qua producten, en k wil altijd ook in praktijk wel n handje helpen !

                                Voor een 915-boite heb ik zeer goede ervaringen met Swepco 210 olie.

                                Check ook eens of het koppelstuk van de versnellingsbak niet wat versleten is, dat kun je zien als je het inspectieluikje voor de achterzetels opendoet.

                                Zie hier

                                  @ Ghost : thanx voor de info, daar moet idd rekening mee gehouden worden. Dus wellicht kassen uitrollen en bredere velgen, al dan niet met spacers (kunnen er af voor keuring)

                                  @ Wes-RS : idd, mits wat surfen schoot dat ook al te binnen : voor/en of achterbumper van een 4S of Turbo en wat cleanen ; schijnt standaard – mits wat prutswerk – wel te passen met de smalle body. In dat opzicht kunnen vb die wielkasten uitgerold worden (kan blijkbaar tot ongeveer 2-3 cm) ; brede wielkastverbreders zou er echt over zijn, dat zou te lomp ogen, dan verlies je een bepaalde vloeiende lijn.

                                  Zijschorten a la GT3-stijl zijn eigenlijk ook uit den boze, want dat gaat de iets ‘rondere’ lijn van de originele schorten verloren :(

                                  Centrale uitlaat lijkt me ook wel wat, maar of dat praktisch erg gemakkelijk is, dat is een andere vraag natuurlijk ;)

                                  @ Rodondo : leuk om weten, als het zover is zal ik je zeker contacteren :) Aankoopbudget wagen voorzie ik tot ongeveer 20k, afhankelijk van versie (coupe, cabriolet, km-stand, etc)

                                  @ Deepee : die wijzerplaten hebben wel wat ! En zijn vrij gemakkelijk aan te passen, als er iemand te vinden is die custom wijzerplaten kan/wil maken uiteraard ;) Die ‘houndstooth’ kwam ik een paar dagen geleden nog tegen bij Porsche Drogenbos (blijkbaar op een 50 year model), erg knap ! Al heb ik eerder een zwak voor beige leder met beige-tinten a la burberry, of natuurlijk het geweven leder met ringetjes in (zoals Singer dat gebruikt)

                                  Ik kwam zelfs ooit op internet een project tegen van iemand die een 996 helemaal ge-backdated had, naar een klassieke 911 (Carrera 3.2 of 2.7 look of zo), maar ik kan het niet meer vinden :(

                                  @ Luc : thanx, zal zowiezo eerst heel veel lezen & info verzamelen worden, en dan eens heel goed nadenken :) Maar het jeukt wel, enorm !

                                  Liefst zou ik gaan voor een cabriolet, om de eenvoudige reden dat er al een coupe in de garage staat (die ik origineel laat), en omdat ik nog nooit ofte nimmer een ‘full cabrio’ heb gehad (een Lotus Elise is niet echt een cabrio he ;) )

                                15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 603)