Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 603)
    • Heb ondertussen al een paar offertes binnen (bij gereputeerde bedrijven in NL) om het IMS te laten vervangen, en terwijl laat ik het RMS ook vervangen.

      Koelsysteem-verbetering is ook eenoptie in een later stadium, ik weet dat ik de wagen steeds netjes warmrijd, radiators schoonmaak, etc, dus dat zal me wellicht niet direct problemen opleveren ;)

        Net gelezen dat een bedrijf in NL (mag er een naam vermeld worden ?) een oplossing heeft voor het scheuren van te cilinderwanden tgv verschil in koeling linkse/rechtse cilinderbanken.

        Heb geen enkel probleem met m’n 3.4, maar denk er toch aan om mss preventief toch wat maatregelen te treffen.

        Al wordt er vaak gezegd : “if it ain’t broken, don’t fix it”, het overgrote deel van de 996’en heeft immers nooit last van dat probleem.

          Heb dergelijke knop ook nog liggen (via Ebay Duitsland besteld), binnnenkort eens installeren, ziet er wel een leuk extraatje uit :)

          Mooie uitleg, zal zeker helpen ! :up:

            Ik heb hezetlfde euvel, al stoort het mij ook helemaal niet, ik rij er immers in de winter toch niet mee ;)

            Een mogelijkheid om te testen of het al dan niet het relais is, is de relais van de linkerstoel te wisselen met de rechterstoel :)

              Heb hetzelfde voorstel ook gehad voor m’n Elise :D

                Triest, zeer triest :(

                Vorige week is er bij n kennis van me (Heusden-Zolder) een Porsche 930 gestolen, vanonder zijn carport :(

                Mijn 911 (1985) is vorig jaar gestolen, aan het circuit van Zolder, stond er welgeteld 45 minuten :(

                Van de politie nooit iets gehoord …

                  Heb een gelijkaardig systeem (van FlashLube) op mijn Jag :)

                    Bedankt voor de duidelijke informatie, want er gaan nogal ‘misverstanden’ de ronde.

                    Dus, puur fiscaal gezien :

                    – BIV = 0 EUR
                    – wegentaks = normale wegentaks

                    Praktisch gezien volstaan 4 plaatsen, heb zelfs met het idee gespeeld om een 100 % LV aan te schaffen, maar occasioneel zouden we met 3 rijden, dus dan volstaat 4 plaatsen zeker. Ook zou de wagen nooit gebruikt worden om uitgebreid te gaan ‘shoppen’, dus afscherming is niet storend.

                    Geen BIV is fiscaal een leuke meevaller, maar is ook geen must, je moet uiteindelijk steeds het totale kostenplaatje bekijken (aanschafprijs + BIV + wegentaks)

                      Heb mijn licht opgestoken bij een gedegen LPG-installateur : blijkbaar zijn de kleppen van een Cayenne nogal gevoelig, en bij rijden op gas moet er zeker en vast kleppen-smering toegepast worden.

                      Ofwel is er geen kleppensmering aanwezig op die wagen, ofwel is de afstelling niet goed, en op die manier geraken de kleppen beschqadigd en beginnen te ‘ratelen’.

                      Niet 100% maar hoogstwaarschijnlijk. Anyway, heb ‘m netjes laten staan :)

                        Welkom bijna-buur, ik woon in Baal, net op de grens met Begijnendijk, wil gerust ns mee gaan kijken of helpen poetsen mocht je ‘m kopen :)

                          Ik heb indertijd voor mijn (ondertussel gestolen) 3.2 Carrera originele roosters gekocht bij http://www.fvd.de

                            Ik heb er iemand laten omgaan, is nog gemakkelijker :)

                            Volgende werkdag had ik de plaat & papieren in huis :)

                            Wel lullig dat een her-inschrijving (vb na winterstalling) online niet mogelijk is :(

                              Al veel goeds gehoord over Luc Devos, doet ook Lotus etc :)

                                [quote=”Rsporsche13″ post=162119]Zon zal dit weekend geen probleem zijn.

                                Het probleem is een beetje dat het vocht niet alleen op de bodem zit zoals ik eerst dacht
                                en dacht ook dat het weg was maar komt van onder de achterzitjes.

                                Heeft inderdaad een schuifdak. Maar daar komt niets door.[/quote]

                                Door het schuifdak zelf komt idd niks door, maar ik heb het voorgehad (996) dat de drainage-leiding verstopt was, zodat er vocht doorliep aan de binnenkant, tot achter de bestuurderszetel (natte mat)

                                Heb toen achterbumper verwijderd, wielkast-binnenbekleding, en afvoer-leiding were vrij gemaakt :)

                                  Renntech (NL) zou die liggen hebben. http://www.renntech.info

                                15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 603)