
Aangemaakte reacties
-
Forumleden,ook namens mijn vrouw en Timo, bedankt voor alle mooie woorden die ons ontzettend gesteund en ontroerd hebben. :up: :up: :up:
Ook al waren we het soms (eind vorig jaar) niet eens met onze meningen.Maar een verkeerde diagnose is er niet gesteld, het gaat zo snel nu ( 4 weken vanaf uitslag) berg afwaarts dat ik al aan beademing lig, en deze middag krijg ik mijn laatste cocktail, maar of die zo gaat smaken weet ik niet. :lol:
Het gaat jullie goed, ik ga op reis en lekker uitrusten. :salut:
in antwoord op: Droom ten einde.Als je even je nieuwe berichten had nagekeken had je dit draadje waarschijnlijk ook gezien.
https://porscheforum.be/forum/13-993/127723-airco-pomp-kaputt?limitstart=0
:salut: :salut:
Hoi Erwin, ik zou voor de 993 dilivar bouten gaan, die worden nu ook steeds meer voor de 964 gebruikt vanwege hun sterkte.
Prijs € 45.00 is niet goedkoop. :oops:in antwoord op: kopbouten vervangen bij revisieGe riekt er uw voordeel ook weer in zeker. :happy: :happy:
[quote=”Harley49″ post=262337]
maar deze reaktie van Wim doet me twijfelen om de draad weer op te pakken.[/quote]Gewoon terug komen Harley geen enkel probleem met jou hoor, eigenlijk met niemand.
Maar lees anders draadje eens door van wat is er met het forum aan de hand
En dat was de reden dat ik een tijdje terug de knuppel hier is in het hoenderhok gegooid heb, en viel toen op dat bepaalde mensen die je hier al geruime tijd niet meer gezien of gehoord of gepost hadden, zich plots ook met deze zaken gingen bemoeien.
Want voelden hun blijkbaar gesterkt, of roken hun voordeel erin. :idea:Zie je ze nu nog………….. :think:
Dus wat die andere 4takter :mrgreen: schrijft, twijfelen is voor niets nodig. ;)
in antwoord op: Ik ben eindelijk terug geraakt[quote=”Danny2″ post=262315]Toch heerlijk dat het onderwerp zoveel in beweging kan brengen.
Voor de douane zijn de ducumenten in orde en kan de wagen worden ingevoerd in België.[/quote]Ik denk dat je dit moet zien als bescherming voor jou wat sommige leden schrijven en doen.
Je kunt je centjes maar 1X uitgeven.Oké, wagen kan ingevoerd worden, en zit de taak van douane erop, maar krijg je hem daarna op kenteken als het geen originele 935 is.
En als je schrijft dat alles uitgezocht wordt door specialisten, dus goed bezig. :up:
Maar zou ik toch zorgen dat bepaalde toezeggingen op papier gezet worden/staan. :idea:En dat er even auto’s staan waarvan je niet alles weet, komen en we dagelijks tegen. ;)
in antwoord op: porsche 935 invoeren uit Duitsland[quote=”911cabriog50″ post=262299]
en zeker met die opzichtige luchthappers in het kofferdeksel[/quote]Zitten niet in kofferdeksel, en zijn extra koelsleuven op de remmen te koelen. ;)
in antwoord op: porsche 935 invoeren uit Duitsland[quote=”cabrio wim” post=262297]
Sommige auto’s zijn zo gebouwd/ontworpen dat je alle veranderingen die je er aan doet een afbraak aan model en lijn is.
En daar valt de Targa onder in mijn ogen.[/quote][quote=”Drip”] Wim, hoe durf je een Targa afbreuk van het model noemen :what: :what: :what: [/quote]
Eens goed lezen: wil ik zeggen dat je van een Targa af moet blijven, is mooi van zijn eigen.
in antwoord op: porsche 935 invoeren uit Duitsland[quote=”911cabriog50″ post=262291]de neutrale zilveren kleur en minder opzichtige velgen als op die targa, dat maakt die rode voor mij TeE opzichtig, geef mij maar saai grijs in combinatie met die knappe velgen die erop liggen[/quote]
Heeft in mijn ogen niks te maken met rode kleur, vergelijk hem dan met deze rood en bling/bling velgen. ;)
Sommige auto’s zijn zo gebouwd/ontworpen dat je alle veranderingen die je er aan doet een afbraak aan model en lijn is.
En daar valt de Targa onder in mijn ogen.in antwoord op: porsche 935 invoeren uit DuitslandZoek de verschillen. :popcorn:
in antwoord op: porsche 935 invoeren uit DuitslandKijk….zo vind ik het wel mooi.
Maar op een of andere manier laat qua lijnen een/de targa het niet toe om er iets anders mee te doen.
`daar is dat lichaam te rank voor, en als het dak er dan uit is, valt er niks te zien als een koop speirballen met niets. :idea:in antwoord op: porsche 935 invoeren uit DuitslandIk had in mijn modelbouw periode een spuit installatie van Revell.
Dus als je het graag wilt, waarom dan niet een klein beetje investeren https://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=revell+spuit+compressor&ie=UTF-8&oe=UTF-8&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=So1pWoPWJIHSXsuCqJAL
Je kunt van Revell alles krijgen om een perfect model te bouwen, van schuurpapier tot afplak tape en zit je kleur er niet bij laat je wat maken bij een spuiter.
Is leuk om te doen, en werkt ont-stressend.Tip: als je het gaat doen gebruik dan ook de lijm en alles van Revell, heb je geen kans op opwerking.
in antwoord op: (Her)lakken van een miniatuurmodelGeen idee, maar ik had gisteren mijn zwager uit Duitsland aan de lijn, en die vertelde het.
is gewoon onder rijdende omstandigheden gebeurd, kan inschattingsfout geweest zijn bij uitvoegen.
Denk maar aan dat filmpje hier in België met dat blauwe autootje. :idea:in antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheZoek de Porsche. :shock:
Daar was hij.
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porsche@Danny, als ik je verhaal lees is hij dus niet origineel maar omgebouwd.
Krijg je dan hier in België geen problemen om die weer op kenteken te krijgen, of is DP toegestaan.En van de fabriek uit is de coupe niet lelijk, maar als het zo eentje is als op de afbeelding, krijg ik kouwe rillingen van. ;)
Natuurlijk mag ieder zijn eigen smaak hebben, heb ik ook al meermaals hier geschreven.Dus ik vind de targa niet mooi in die uitvoering. :oops:
in antwoord op: porsche 935 invoeren uit DuitslandCompleet revisie set kun je bij van Kessel in Deurne bestellen voor de 944.
Is geen zware klus om zelf te doen.
Je kent daarna het schakelpatroon van je Porsche niet meer terug, zo mooi strak.in antwoord op: 944S2 versnellingsbak vraagje