
Aangemaakte reacties
-
Vergeet 1 ding niet, als je er eentje zou kopen moet daar nog wel een kenteken op aangevraagd moet worden, waarschijnlijk ook de BTW betaald worden, en als Nederlander mag je nog BPM aftikken.
Want als je circuit auto’s besteld als bedrijf ligt de prijs iets anders. ;)
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5@Danny, ik heb even terug gekeken voor je, maar hebben ooit een 3.2 die omgebouwd was naar een 964 vanwege de prijsstijging toen al terug moeten opbouwen naar origineel.
Ik kan je vertellen dat dit met terugspuiten naar originele kleur (binnen/buiten) en de ombouw onderdelen gebruikt en nieuw al tegen de
€ 25000,00 zat.Dus wil je een geheel plaatjes van de kosten krijgen en het goed doen, ga dan eerst naar de onderdelen op zoek en kijk wat die kosten.
Ook belangrijk is of je zelf veel kunt of alles moet uit besteden. :idea:Voor de freaks weer iets gaan schrijven: de Fuchs velgen waren al bij eigenaar in bezit, maar besloot eerst deze banden op te rijden, want lagen net op de velgen, en flapoor spiegels waren ook al in kleur, dus was alles maar even omzetten/leggen voor compleet origineel. :salut:
in antwoord op: bumpers 964 turboWat Dirk hierboven schrijft klopt helemaal, origineel…..afblijven. :what:
De 930 is gebouwd vanaf 1975 tot 1989 met de nodige aanpassingen tussendoor.
Normaal gesproken passen de originele 964 turbo delen op een 930, maar denk niet dat dit zomaar over zetten is, want dan zul je snel teleurgesteld zijn.
Denk eerst maar al eens aan de achterlichten, tussenbalk en zij skirts, balk moet er al tussenuit en een 964 type tussenlast worden, de achterste linkerlicht bakjes moeten vervangen worden, en voor de zijshirts moeten er ook las aanpassingen gemaakt worden.
Verder is bevestiging van bumpers voor en achter totaal anders, dus al met al een serieuze klus.En mocht je immi poly troep gebruiken is het nog erger om het goed te krijgen.
Mocht in dit geval (niet geheel duidelijk zijn) omgebouwde 3.0SC met turbo schermen, zou ik er sowieso niet aan beginnen, want wie zegt dat die later geplaatste schermen op Porsche normen gemonteerd zijn, en dan ga je serieus pas/aansluit problemen krijgen.in antwoord op: bumpers 964 turboWas weer leuk om te lezen Igor, en toch mooi dat je dit allemaal met Spitje doet. :up: :up:
in antwoord op: Lizzytrip 2017[quote=”the stig” post=261453]
Wat er wel in het groot instaat is ‘Made in Italy’ dus als iemand velgen zoekt voor zijn Ferrari :sarcastisch[/quote]Djuu, das jammer dat de steek anders is, anders we interesse gehad. :sarcastisch
in antwoord op: Teledials 944 TurboZiet er goed uit. :up:
Heb ik altijd al mooie velgen gevonden.
in antwoord op: Teledials 944 TurboGeef ik jou groot gelijk in, maar velgen heeft niks met technische werking van iets te maken is meer smaak, en tsjaaa, daar kan ik ook met leven.
Maar als je dashboard alsmaar z.g weigeringen laat zien, zul jij ook niet met kunnen leven, want wat erin zit zal te vertrouwen moeten zijn.Maar ik doelde dus meer op de techniek en werking daarvan, en kun je mij niet wijsmaken dat mensen kunnen leven met iets wat 75% werkt als het voor 100% kan werken.
Als je dashboard als maar weigeringen laat zien, en meters die niet werken zul jij ook niet met kunnen leven, want wat erin zit zal te vertrouwen moeten zijn.Alle vernieuwingen in het forum zullen moeten werken, anders hebben e geen toegevoegde waarde.
Dus daarom zijn alle vernieuwingen niet altijd beter. :idea:in antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??@Peter, ook de beste wensen, en geniet van je vakantie. :up:
in antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??ik heb nu ook geen problemen met de Mac met inloggen.
En de mail gaat die bij jou dan ook goed, want daar gaat het eigenlijk over. ;)
in antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??[quote=”eurograver” post=261414]Oke dan weet ik genoeg daar had ik nog niet aan gedacht merci om mij daar aan te herinneren[/quote]
Graag gedaan.
Maar ik probeer wel door mijn directheid je met beide benen op de grond te houden.
Je kunt je geld maar een keer uitgeven, en dan kun je beter iets origineel en goed kopen. :idea:in antwoord op: jullie mening graag@ targa84……..Maakt niet uit :lol: :lol:
Ik schrijf hoe/wat ik er over denk. :idea:
En hij beslist uit eindelijk wat hij met zijn centjes doet.in antwoord op: jullie mening graagLekker laten staan dat omgebouwde hok.
Is compleet een bob de bouwer, en als je Belg bent ga je deze waarschijnlijk nooit op kenteken krijgen. :idea:
in antwoord op: jullie mening graagWas dubbele post, dus deze mag weg.
in antwoord op: Lage emissiezones VlaanderenGeel is al in gebruik, en blauwe punten zijn ze aan het aanleggen, en zijn alle toegangswegen die de stad in gaan.
Dus in de stad kun je ook geflitst worden.
En als ze je dan met valse platen aanhouden bij controle……België kennende. :sleep:in antwoord op: Lage emissiezones VlaanderenJean die bij Timo gewerkt heeft was er toen eentje aan het bouwen met de zelfde specificaties als de TE2800. (was een blauwe)
Maar toen deze klaar was…………weet ik niet meer wat de reden was, maar heeft deze als ik het goed heb nooit op kenteken gekregen, en toen maar verkocht.Zijn hier trouwens goed bezig met vervuiling in een ander zijn draadje :oops: misschien kunnen de Mods het afsplitsen en een gerelateerd Oopel draadje van maken. :idea:
Ik ben er niet met begonnen hoor. :lol:
in antwoord op: Nieuw, 1989 964C2