
Aangemaakte reacties
-
Is het dan bij jullie niet verplicht om de EU borden met land van herkomst te plaatsen. :roll:
Hier mogen kleine platen alleen op een old-timer en moeten dan de blauwe kleur hebben, van af de gele platen is EU nummerbord verplicht. :cry:
in antwoord op: Kleine platen <> grote platenAls ik zo je verhaal eens lees is dit niet leuk natuurlijk, maar een ding snap ik niet, die kleine dingen die je opschrijft kun je toch ook makkelijk zelf controleren of die werken en aanwezig zijn:roll: of ben je echt auto leek. Die andere dingen oké, daarom als je een auto koopt, laat altijd bij een andere merkdealer een aankoopkeuring doen, wil de verkopende party hieraan niet meewerken dan weet je al genoeg, laten staan dan.
Had je dat bij deze gedaan had je het 200 euro gekost voor de keuring, en nu :?: :?: :?:In ieder geval sterkte.
in antwoord op: autokeuring (voor verkoop) in apenland!!![quote=”SimonSays”:2rx7c1nr]
Wat is die BVB precies ?[/quote]Dit was de oude benaming voor de huidige BPM regeling.
in antwoord op: Vraagje BIV en wegentaxThanxs MichM3, dat is dan net zo iets als bij ons de BVB (bijzondere verbruiks belasting)
in antwoord op: Vraagje BIV en wegentaxEven een vraagje van bijna Belg :wink: wat is BIV :?: :?:
in antwoord op: Vraagje BIV en wegentaxOke, klopt :arrow: maar waarom zit er dan links onder de gaskabel een stelschroef bij de aanslag, daar kun je de fijn afstelling doen, en heeft echt niks met CO te maken, die zit op een andere plaats.
Na 6 jaar in loods :roll: Maar belangrijkste is dat de motor niet vast zit en de remmen vrij zijn, kun je hem in ieder geval al buiten halen.
En voor de rest, waarom is hij weg gezet :roll: motor problemen , versnellingsbak of andere zaken. Probeer dat te achterhalen.Voor de rest denk ik dat je de gehele auto moet nalopen van voor naar achter en onder naar boven, maar als je hem krijgt :idea:
in antwoord op: 944 zeker 6 jaar stilVolgens Porsche tussen de 800 en 850 t/m. Ik heb mijne zelf op 800 staan, loopt dan het mooist.
Leegloop is dat stationair toerental :!: :arrow: als dat zo is met het schroefje onder het gasmechanisme.
Thanxs S2 had niet zo snel een afbeelding.
in antwoord op: Raad voor behandeling grondplaten (hamerite – por15)[quote=”svandamme”:3rsdwl7c]
tijdens productie process worde het unibody gepunt last en zovoorts
en daar kan dus geen kit meer tussende vloerpan , die is gewoon gelast, en dan met Bodyshutz en bitumen gecoat, das dus geen kit
daar vind je dempings matten, geen kit[/quote]
Hij wilde toch zijn bodem opfrissen, en heb toch ook niet geschreven dat het er tussen zit :roll: bij het laswerk.
Het gaat er mij om waar de delen aan elkaar gelast zijn en daar is de bitume weg dat je daar strijkkit over kunt zetten om zo de lasnaad te beschermen tegen vocht.
En als de bitumen vergaan is en je haalt deze weg kun je ervoor in de plaats toch strijkkit opzetten.Mar goed je kunt het terug spuiten in de coating, maar denk niet dat veel mensen zulk gereedschap in huis hebben.
in antwoord op: Raad voor behandeling grondplaten (hamerite – por15)Je hebt allemaal verschillende delen van de carosserie die aan elkaar gelast of gepuntlast zijn, wanneer deze kit bij oudere auto’s verduurt scheurt die.
Daardoor kan condensvocht dringen en zo de roestduivel zijn slag slaan.
Dus als je de bodem doet, kijk of er ergens gekit is en vervang deze zo nodig.in antwoord op: Raad voor behandeling grondplaten (hamerite – por15)Ik zou de oude bitume matten eruit halen en de bodem schuren, daarna met epoxy de vloer behandelen. Hierna de strijkkit inspekteren en zo nodig vervangen en daar twee lagen chassislak op zetten in de kleur van je auto.
Daarna kun je de nieuwe bitumematten terug plaatsen.in antwoord op: Raad voor behandeling grondplaten (hamerite – por15)Even een PM sturen naar 911-lover, die kan je er alles over vertellen :wink:
in antwoord op: Naar de NordschleifeProbeer eens bij FG Porsche in Lokeren.
in antwoord op: koplampen 911