Aangemaakte reacties

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Steady Eddy”:1e6j60rg]Ivm dat dak: http://www.924forum.nl/showthread.php?t=2693&page=14 [/quote]

      thx ga morgen ng eens poging ondernemen

      0

        [quote=”BC911″:wdljpezx]Stommere vragen dan de mijne kan je niet stellen :wink: , technisch niveau van mezelf = 0/10. Dus hou je vooral niet in en neem even een kijkje op het nederlandse forum. Daar zal je een hoop informatie vinden.[/quote]

        ja thx… men nonkel is mecanicien… komt al 1 jaar daar is naar kijken want veel kan er niet aanzijn… dan ne maat van men vader komt al 3 maand… eerst zelf proberen en als ik het dan niet vind naar een mecanieker uit de buurt zoeken… die de wagen van men ouders onderhoud doet zo’n dingen niet , te oud :d
        hoop ik er binnekort eindelijk mee kan bollen want is nu al bena 2 jaar in uitbouw… werk er maar 1 a 2dagen in de week aan maar probeer dan wel zoveel mogelijk te doen… meeste werk heb ik aan de carroserie dus

        ng een vraag :d carosserie… men targadak was kapot en lekkend… nu was dat niet te reparen volgens mij omdat was weggeroest…
        eb het dak dichtgelijmt met tek7 en dan voegen toegeplamuurd en erover… mastic barst direct af … had dit wel evrwacht maar hoe kan ik best het dak oplossen…? mss plaat overlassen?

        0

          [quote=”cabrio wim”:3knd40p5]Zal dus K-Tronic zijn, dus hier heb je wat aan denk ik.

          http://www.porsche924-944.nl/924/KJetronic.pdf

          thx morgen eens alles goed lezen en dan eens uitproberen :d
          ja ik zeg het ken er niets van maar de interese is er :p en door men intereses ben ik al ver geraakt… ben ex wielrenner ploegmaat van niels albert zelfs waardoor ik mecanicien bij grote ploege ben geweest :d
          van fietsen heb ik ook alles geleerd uit mezelf…
          echt bedankt.. ben al aan het uitkijken voor via avondschool autotechnieken te leren maar voorlopig is het ng via het internet
          ik hoop ik niet al te verwarende en domme vragen stel

          0

            ik heb ze gekocht om op te leren… ben jonge gast van 23 en moest van ouders electriciteit studeren.. maar men passie gaat uit naar porsche en aangezien ze zo onbetaalbaar zijn voor mij heb ik lot 924tigs gekocht

            ene is ng orgineel en in zeer propere staat maar de vorige eigenaar was iemand die kitcars deed:
            heb die ongekeurd gekocht de wagens en met werk aan, deze wagen reed maar had geen verlichting en trok nix op ging bijna stilvallen… het stilvallen is opgelost en toen reed die goed maar geen verlichting… toen ik de kabelboom ging nakijken zag ik overal brugetjes gesoldeerd en was de blauwe d fisch tot met de zekeringkast weggesmolten… d zou evrlichting zijn volgens mijn haynes… dus ik heb een kabelboom gaan zoeken en had voor 5 euro 1 gevonden in een autokerkhof… spijtig genoeg is die van 77 en mijn 924 is van 81 en heeft een startmodule…
            ik dacht enkel zekeringkast en instrumentenboom te veranderen en heb die van die van 77 gemonteerd maar kabel rookt binnen de seconde en sigarete houder is weggesmolten…
            heb geen idee voor te reparen dus wagen staat te koop.. maar als die niet binne 2 aand weg is demonteer ik hem en zet hem weg in onderdelen…

            heb dan 1 924 wat jullie mss verkracht zullen noemen :d 944 s2turbo voorbouw met peffa front, ferrari verbreding van peffa met 944 verbreding wat lijkt op de strosek en 968 bumper… de achterruit is orgineel maar ben ik eigen model aan bouwen.. wat beetje gelijkt op een strosek klep maar ruit zit er ng in en staat predator crx spoiler op

            de 2e 924 is in ombouw met 924gtr le mains voorkant
            achterkant 944 + strosek erop en gemballa bumper mer strosek klep middereflector, etc

            de 3e moest nrmaal een exacte kopie van een gtr d prod worden

            0

              thx

              kheb ng 2 vraagjes waar mss iemand van jullie kunnen antwoorden?

              vraag 1 het luchtfilterhuis waar je de injectoren leidingen en injectoren hebt opstaan… die lopen naar de cyclinders van de motor, juist?
              Is daar een volgorde voor? en zou die van een wagen van 1981 hetzelfde zijn als die van 1978 want die injectoren zijn anders;

              vraag 2 zou ik eventueel die injectie dus luchtfilterhuis en leidingen +injectoren zelf van die wagen uit 1981 kunnen wisselen met die van 1978 of moet ik dan ng dingen veranderen of is dat niet mogelijk? die van 1981 zijn met die dunnere leidingen en injectoren met schroefdraad etc

              die van 81 heeft korstsluiting gehad maar reed ng totk die kabelboom eruit gooide dus mss best ik eens test met het over te bouwen als dit mag tenminste

              0

                [quote=”cabrio wim”:3fc5t11y]Ben geen 924 man, maar kan je een tip geven voor volgende keer als je weer zulke werkjes gaat doen.
                LABELLEN. :wink:
                Of met andere woorden, alles merken.

                Heb zeer veel interese in deze wagens en automecanic en daarom heb ik 2 jaartjes geleden een lot van 5 gekocht.

                Heb je dan geen voorbeeld meer staan, of iemand in kennissen kring met 924.[/quote]

                kweet :d labels waren eraf gegaan en heb ng ene staan ja heb ng ene met gesmolte kabelboom en heb hetzelfde aangeslote maar nix

                0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)