Aangemaakte reacties
-
Ook weer van de partij zaterdag rally en zondag parade :happydance:
in antwoord op: Porsche Francorchamps Days 20-22 april 2018Ik vrees alleen dat de 718 GT4 een geblazen flat 4 zal worden… :(
Zou jammer zijn maar wel het meest logische@deepee zwemmende boxster
Geloof me maar, kortsluiting! lampen branden.
uw ervaringsdeskundige :?in antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheGa ook proberen te komen
@Tgeert, misschien kunnen we samen rijden als gij ook gaatin antwoord op: Porsche en koffie te Wingene W Vl .Is dat de man die van de Gurney flaps?
in antwoord op: Dan GurneyIk vond de targa bloedmooi en nog steeds heb ik er een zwak voor…Ik heb -hetzij wel maar 2 uur- met een 991.2 targa testgereden en ik vond de turbulentie storend en voor mij een afknapper. En dan kwam ik nog van een Boxster Spyder waar alles lawaai en wind is, maar meer aanvaardbaar. Ik stel voor dat je zelf een testrit doet, dan kan je zelf oordelen
in antwoord op: 991 Targa windturbulentie?Functionaliteit van de knoppen is anders. Knoppen op stuur werken niet omdat dit een Mk2 stuur is en de auto Mk1, het is dus een software probleem.
Weet het van de spyder destijds.in antwoord op: 991.1 2015 991 GTS coupeHeb ook gehoord dat er meer productieslots voor de GT2RS zouden komen en minder oplage voor de GT3RS voor de MK2
in antwoord op: 991.2 GT3 RSBedankt Hilde en Geert, was weer TOP! En een fijn weerzien met vele toffe PF leden! :applaus: :respect2:
count me in :drink:
Er is een verschil tussen carbonlook en Carbon Fibre Reinforced Plastic. Het laatste is het echte spul. De inserts die porsche maakt, zijn ook echt. Namelijk in een inverse mal gemaakt met resin en echte carbon fribre twill. Zo ook de zijpanelen aan de buitenkant op een GTS Macan. Dan heb je ook nog Skinning waar een laag echte carbon over een stuk word geplaatst en dan in verschillende lagen resin terug wordt opgebouwd tot hoogglans. Dit is ook echt carbon en niet te onderscheiden van een inverse mal productie. Alleen is Skinning louter cosmetisch want in principe wordt het stuk zwaarder waar een repro in CFRP juist lichter is… Ikzelf heb veel ervaring met de productie van CFRP parts (uit hobby) en weet ook waarom dit zo duur is. Het watertransfer printen is een heel ander verhaal waar gewoon de look wordt geïmiteerd door een print. Mijn mening is dat dit vooral fake en goedkoop uitziet, de diepte van echte carbon krijg je nooit en het verschil echt-fake is direct zichtbaar. Mijn mening is dat je voor zo’n mooie GTS beter voor het echte spul kiest…
Ikzelf heb geen tijd meer voor CFRP maar heb op mijn GTS voor en achter heel wat later vervangen in carbon. Indien meer info stuur me een PMin antwoord op: Foliedip Water transfer printing