Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 463)
    • damm die is wel echt vet

        Ook weer van de partij zaterdag rally en zondag parade :happydance:

          damm! sterkte

            :up:

              Ik vrees alleen dat de 718 GT4 een geblazen flat 4 zal worden… :(
              Zou jammer zijn maar wel het meest logische

                @deepee zwemmende boxster
                Geloof me maar, kortsluiting! lampen branden.
                uw ervaringsdeskundige :?

                  Ga ook proberen te komen

                  @Tgeert
                  , misschien kunnen we samen rijden als gij ook gaat

                    Is dat de man die van de Gurney flaps?

                      Ik vond de targa bloedmooi en nog steeds heb ik er een zwak voor…Ik heb -hetzij wel maar 2 uur- met een 991.2 targa testgereden en ik vond de turbulentie storend en voor mij een afknapper. En dan kwam ik nog van een Boxster Spyder waar alles lawaai en wind is, maar meer aanvaardbaar. Ik stel voor dat je zelf een testrit doet, dan kan je zelf oordelen

                        Functionaliteit van de knoppen is anders. Knoppen op stuur werken niet omdat dit een Mk2 stuur is en de auto Mk1, het is dus een software probleem.
                        Weet het van de spyder destijds.

                          Heb ook gehoord dat er meer productieslots voor de GT2RS zouden komen en minder oplage voor de GT3RS voor de MK2

                            Bedankt Hilde en Geert, was weer TOP! En een fijn weerzien met vele toffe PF leden! :applaus: :respect2:

                              me like :lekker:

                                count me in :drink:

                                  Er is een verschil tussen carbonlook en Carbon Fibre Reinforced Plastic. Het laatste is het echte spul. De inserts die porsche maakt, zijn ook echt. Namelijk in een inverse mal gemaakt met resin en echte carbon fribre twill. Zo ook de zijpanelen aan de buitenkant op een GTS Macan. Dan heb je ook nog Skinning waar een laag echte carbon over een stuk word geplaatst en dan in verschillende lagen resin terug wordt opgebouwd tot hoogglans. Dit is ook echt carbon en niet te onderscheiden van een inverse mal productie. Alleen is Skinning louter cosmetisch want in principe wordt het stuk zwaarder waar een repro in CFRP juist lichter is… Ikzelf heb veel ervaring met de productie van CFRP parts (uit hobby) en weet ook waarom dit zo duur is. Het watertransfer printen is een heel ander verhaal waar gewoon de look wordt geïmiteerd door een print. Mijn mening is dat dit vooral fake en goedkoop uitziet, de diepte van echte carbon krijg je nooit en het verschil echt-fake is direct zichtbaar. Mijn mening is dat je voor zo’n mooie GTS beter voor het echte spul kiest…
                                  Ikzelf heb geen tijd meer voor CFRP maar heb op mijn GTS voor en achter heel wat later vervangen in carbon. Indien meer info stuur me een PM

                                15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 463)