Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 463)
    • Net *porsche gepoetst en terug op stal gezet na een super dag in de Ardennen, echt top! Fantastische wegen, top organisatie en veel petrolheads!
      Was ook eens leuk om drivers van andere merken te ontmoeten. Tof weerzien met PF leden, pittige discussies met Lotus-rijders, kortom absolute aanrader, volgend jaar zeker opnieuw.
      Mijn copiloot Tom is tevens gebeten door het P virus en het zal niet lang duren eer hij op het PF zich zal aanmelden…
      Bart, ik heb veel lof gehoord over je stuurmanskunsten in ‘maar’ een Boxster! :happydance:

      0

        Ik zal er ook zijn, samen met een Lotus maat, ben benieuwd

        0

          Ik was gisteren geweest, was zeer veel volk. Die aan de ingang deed zeer ambetant omdat mijne een recente Porsche was en dit kon niet! ‘Future Classic’ zei ik maar hij kon er niet mee lachen…Ik zei ‘vorige keer met 10 Porsche was het geen probleem en nu wel? Gelukkig reed ne rode speedster -van trouwens een zeer sympatieke chauffeur, iemand van hier ?- achter mij en daarachter nog vele wachtenden. Ik zei dat hij de anderen maar moest vragen om achteruit te rijden en dan zou ik wel rechtsomkeer maken. Nee mocht ineens door :ass:
          Aan de aanwezige Dodge Ram’s, nissan GTR’s was ik toch niet de enige ‘young-timer’
          Al bij al toch een toffe avond gehad. :popcorn:

          0

            Iemand van het forum vandaag na Genk? Ik heb wel zin om te gaan

            0

              Ik ga ook komen

              @bart
              , laten we hopen dat ge niet met de boxster komt :respect2:
              Ik zal een zeverlapke meenemen zodat ik niet op uw jubi hoef te kwijlen :happydance:

              0

                man, man wat is die jubi toch vet! Velgen zijn TOP :salut:

                0

                  Ik ga passen, heb ondertussen andere plannen. Ben benieuwd naar de resultaten

                  0

                    Count me in! 18/08
                    Boxster Spyder

                    0

                      [quote=”Funny” post=138662]Chris de Rsr mag in je verzameling niet ontbreken !
                      Ik heb totaal geen idee wat zoiets moet kosten ?[/quote]
                      Voor een moderne tamiya doos zoals de RSR betaal je ongeveer 150 euro. Reken dan nog de zender en electronica en batterijen en je bent vlug 350 euro kwijt voor basis materiaal. Voor de echte vintage modellen in perfecte staat lopen de prijzen makkelijk op tot 2000 à 3000 euro in functie van hun zeldzaamheid. Nog duurder zijn NIB, new in box…

                      0

                        Alles electro, maar tegenwoordig is alles op Lipo batterijen en burshless motorkes. Gaat hard! zelfs +100km/h.
                        Al is het voor mij vooral om het bouwen en het (voorzichtig) rijden met vintage modellen…

                        0

                          Ik ga ook de 10e mee, ben tegen 18h aan de brandweer in Genk. Zou fijn zijn als we met een treintje P’s aankwamen

                          0

                            Merci, nu weet ik het exact, en dat zijn er nog altijd 3 minder dan een jubi :relaxman:

                            0

                              [quote=”Mushroom” post=133322]Ik denk (vind) dat TS zijn vraag een beetje verkeerd begrepen wordt/uit de context gerukt wordt :?

                              Als je momenteel een 991 4S koopt zit je met een beetje opties snel aan 130.000 Euro, als je dan een “speciale” versie kan kopen voor hetzelfde geld kan je misschien beter voor die speciale versie gaan, want een “gewone” 4S is binnen 10 jaar idd een gewone 4S en kost nog 30.000 Euro. De 991 Jubi zal dan meer waard zijn, terwijl hij nieuw maar evenveel gekost heeft.

                              YMMV… :popcorn:[/quote]

                              Yep dat is de vraag! en helemaal mee eens. Discussie begint wel een beetje te ontsporen: Iedereen weet dat een auto in essentie nooit een goede investering is geweest. Dat was mijn vraag ook niet. En er zullen altijd voorstanders zijn van 911 en voorstanders van iets anders. Ik kijk daar een beetje doorheen en ben fan van heel het gamma ‘uitgepuurde Porsches’ of dit nu een 964 RS, een 997 GT3 RS of een Cayman R is. Uiteindelijk zijn we allemaal liefhebbers onder het dak van het merk Porsche, en hier zijn verschillende strekkingen en voorkeuren en dat maakt het juist zo boeiend. Ik wou alleen kijken of het ‘limited edition’ label gerelativeerd kan worden en dat denk ik toch dat dat het geval is…
                              Even ter info de Spyder was bij de start ook niet gelimiteerd maar volgens mijn intel hebben ze hem maar 14 maanden geproduceerd en verschillende bronnen spreken van een oplage van tussen de 1200 en 1500 stuks, andere bronnen zeggen minder dan 2000. Waarde op termijn wie zal het zeggen, blijft een kwestie van vraag en aanbod… Ondertussen ga ik nog een ritje met de P maken en dan vergeet je alle ratio :happydance:

                              0

                                Hoe verleidelijk het aanbod ook was, ik heb gekozen om de Spyder te houden. Ik heb deze 2 jaar geleden gekocht omdat dit mijn droom Porsche is, het was liefde op het eerste gezicht en het model is redelijk exclusief. Waardebehoud vind ik toch wel enigsinds belangrijk omdat in het verleden al dure wagens heb gekocht die na een jaar nauwelijks de helft maar meer waard waren. ( Kijk maar eens naar de panamera turbo S , die vind je voor de helft van de prijs met nauwelijks km) Gelukkig heb ik mijn wagens in het verleden nooit jong moeten verkopen maar in deze tijden moet je toch een escape of backup plan hebben vind ik.
                                Dat is de rationele kant. Uiteindelijk koop je toch Porsche uit passie en koop je je droom ifv je budget. Ge moet er verliefd op zijn of niet…
                                Ik zag er ook tegenop om een limited edition te ontzien om weinig km te behouden, en om er bijna iedere dag mee te rijden is de 991 jubi weer te duur. En uiteindelijk blijft het mooiste toch het Porsche rijden!
                                Maar toegegeven de 991_50 is en blijft in mijn ogen de mooiste versie van de 991 tot nu toe.

                                0

                                  Mijn beslissing is reeds genomen maar vraag mij gewoon af of zo’n limeted editions echt zijn waarde zo goed behouden als ze zeggen…

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 463)