
Aangemaakte reacties
-
foto zonder ‘het regengedeelte’ van de kap, let vooral op de zijruitjes en midden achter. Dan krijg je nog een langgerekter siliouette. Het harde gedeelte wat tegen de voorruit past is trouwens ook volledig in carbon en daarom ook superlicht en goed hanteerbaar
in antwoord op: Hoi Porsche lovershet openen/sluiten van het dakje:
er zijn verschillende mogelijkheden:
-in mijn garage 2 minuten (wegens voorzichtigheid)
-parking langs de snelweg 1min 30 (wegens anders te veel jaloerse blikken)
– als het net is beginnen regenen 1min :happy: (wegens de stress factor)nee mijne collega heeft al eens getimed voor het bovenste en tussengedeelte tel dan maar op een kleine 2 minuten. Al moet ik zeggen dat ik al veel gereden heb met alleen het bovenste deel (zonnetent) en dat heb je minder dan een minuut erop. Dan is het gedeelte achter uw kopsteunen nog open en dan hoor je nog alles maar zit je toch uit de zon. Is trouwens zeer aangenaam zo rijden op de autostrade bij hevige zon.
Ik had de Spyder trouwens besteld en toen hij geleverd was wist de verkoper niet meer precies hoe het dakje erop moest en heb ik het hem maar voorgedaan :oops:
Ik had namelijk tijdens mijn wachtperiode de Youtube filmkes al duizend keer bekeken :relaxman:in antwoord op: Hoi Porsche loversWelkom,
Al ben ik hier een vreemde eend in het GT3 gezelschap met mijn Spyder :engeltje:
Enjoy
trouwens zeer mooi in zwart!in antwoord op: Nieuweling!@spykerforce,
noop das hem nog niet, zo vuil laat ik mijne niet worden :?
Nu ik moet zeggen dat je er toch al veel gespot hebt want volgens mijn betrouwbare bronnen binnen de ‘officiele instanties’ zijn er in België slechts 7 Spyders ingeschreven…
Ik heb trouwens nog wat plannen voor hem nog wat exclusiever te maken (carbon?! :idea: )in antwoord op: Hoi Porsche lovers
Hoi
Neen is mijne niet, heb hem pas van 17 Juli 2011. Ik heb de ook rolbeugels gelakt en een sportuitlaat ipv de standaard zwarte uitlaat. Dit zijn alvast de kleine verschillen die ik zie.
Kwa rijden kun je dit niet vergelijken met een gewone Boxster S want ik heb al met verschillende Porsches gereden en de enige waar je het wat mee kan vergelijken kwa gevoel en gedrag is een GT3 RS. Maar ik heb bewust voor een mid-engine gekozen omwille van de balance en het puristische van de Spyder…in antwoord op: Hoi Porsche loversBeste Jol
Wij kennen mekaar wel als je mij ziet. Ik ga zeker komen vermits het in mijn achtertuin is met 1 persoon.
Het is mijn eerste keer dus stuur maar een mail en dan kan ik je betalenin antwoord op: Real Life Café in Limburg op 01 April 2012Ha de Wim
fijn je nog eens tegen te komen op een P forum
greets Krisin antwoord op: De verkochte Porsche van WimC1ongelooflijk,en zeker je raampje opengezet voor de sound! :happy:
in antwoord op: Daarnet een Techart tegen gekomen …..proficiat Koen,
Blij dat ge terug aan de juiste kant van het kanaal zit :engeltje:
Daar gaan we samen met de P-kes nog fijne tour-tochtjes mee maken!
enjoy en tot binnenkortin antwoord op: Koenc Porsche 997 GT3 Mk1Wow wat een prachtig project! Ik zal dit met veel interesse en bewondering volgen
in antwoord op: 1993 Porsche 964 WTLHoi
even een paar antwoordjes:
de carbonparts zijn idd Porsche onderdelen welke in carbon worden gemaakt. Geen carbon layup (carbonlaagje erover) maar echte lichtere onderdelen in carbon via een mal. Ik heb al een aantal stuks gemaakt voor mijn Spyder. Ik doe dit voorlopig uit hobby, mijn daytime job ligt in een volledig andere branche.
KoenC is een close friend van mij en deelt ook de Tamiya passie. Eén ritje in mijn Spyder en zijne Lotus stond te koop. Voor de rest zal hij zich wel zelf voorstellen.
Ben idd een aantal keren in Bilzen geweest dus ben daar blijkbaar al gespot…
Op de foto zie je een cover van de Spyder (waar bij gewone Boxster de spoiler zit) welke in carbon gemaakt isAttachments:in antwoord op: Hoi Porsche loversIk zal er ook zijn!
kijk er naar uitin antwoord op: Real Life Café in Limburg op 01 April 2012