
Aangemaakte reacties
-
Al het genoegen gehad om met de welbekende Belgisch ingeschreven rode Carrera GT te mogen rijden en was een unieke ervaring.
In antwoord op: Porsche Carrera GT – The Best Manual Car…Ever?En nu wachten tot deze te koop komt :hail:
Van “92 dus op O-plaat?Met je verstand kopen en niet met je hart. Eventueel iemand die je kent meenemen en deze de wagen laten controleren. Schade op zich is niet zo erg als het goed is hersteld en het maar om blikschade ging. De kilometers zijn nog niet echt veel. Tot 200000 kilometer zou ik zelf durven aankopen. Zeker als er deftig onderhoud aan gedaan is.
Persoonlijk zou ik eerder een nog iets lagere prijs afdwingen en de garantie laten vallen. Want blijkbaar ga je in Duitsland aankopen? Is het bij Porsche zelf dan is de garantie ook in België van toepassing. Is het een onafhankelijke verkoper en er komt toch iets aan dan is het gezever (Duitsland – België, begin maar).
Maar een 997 4S cabrio met PDK dus facelift en dit voor 60000 euro = zeker geen zotte prijs. Of zijn de prijzen zo aan het dalen?
In antwoord op: Jullie mening ivm een vinrapport 997 4S cabrio mk2 2009Bedankt. Straks eens aan de madam vragen of dat in de wasmachine kan. En dan op 30 graden proberen. Met Dash, witter dan wit. En als het niet gaat dan naar de wassalon in een XXL machine :up: 150 euro winnen of verliezen :bounce:
In antwoord op: Beschermhoes wassen?991.2 GT3RS is op de Belgische carconfigurator te maken. Naar eigen dromen.
Lizard green, zwarte velgen met lizard green omlijsting, vollederen interieur met zwart alcantara en lizard green en met weissachpakket.
Zet deze naast een 991.1 GT3RS in lava orange en je hebt direct een heel exclusieve droomgarage.Dromen maar :mrgreen:
Samen rond de 500.000 euro aan waarde :wtf:In antwoord op: 991.2 GT3 RSHet kan soms snel gaan en ik heb Wim niet persoonlijk gekend of ooit ontmoet toch moet ik hem bedanken. Ik heb thuis aan vrouw en kinderen het verhaal laten zien en er nog eens op gehamerd dat we dringend meer van het leven moeten genieten.Dingen doen die we steeds maar om welke reden dan ook uitstellen. We leven niet om te werken maar werken om goed te kunnen leven. En vooral we moeten ons minder zorgen maken over wat en hoe binnen 10 jaar en wat denken de mensen rondom ons over ons. Zelf heb ik in de familie al enkele familieleden heel plots zien te gaan. Sommigen zelfs op heel jonge leeftijd. Een leeftijd waarop men nog geen echte zorgen heeft buiten de schoolbanken en het vinden van een vriendje of vriendinnetje. Maar eveneens ook op een leeftijd waar je bijna kan genieten van de welverdiende rust na zoveel jaren bijna letterlijk dag en nacht gewerkt te hebben.
En jawel hier thuis hebben we besloten om er vanaf nu eens wat meer te gaan genieten. We hebben besloten om een tweede verblijf in het zonnige Spanje te gaan kopen. Om hopelijk daar binnen enkele jaren definitief te kunnen gaan wonen. Dus in april zijn we al een week richting Torrevieja. Via een projectontwikkelaar hebben we al enkele mooie huizen te koop gevonden. En ik wou al langer mijn jongensdroom opbergen maar we zijn eruit geraakt. De 996 4S is al terug verkocht en ik heb van de wederhelft groen licht gekregen om mijn droom te kopen. Dus als alles goed gaat zal in plaats van de mooie Duitse een nieuwe Italiaanse in huis komen. Dus richting de dealer en gaan informeren. Maar ik blijf met beide voeten op de grond. Maar zeg ook het is nu of nooit. En nooit staat niet in mijn woordenboek dus het zal nu worden.
Dus Wim duizendmaal bedankt om een mens zijn ogen open te doen. Moest ik het nog kunnen ik trakteerde je op een glas :engeltje:
In antwoord op: Droom ten einde.800.000 BEF voor en 964 Carrera 2 destijds, in 1998 – 2002.
Een Carrera 4 was toen gekend als afblijven en ging zelfs onder de 600.000 BEF (omgerekend 15000 euro).
Vanaf de jaren 2010 zijn ze stilaan beginnen stijgen.
Wat je nu stilaan aan de 996 modellen ook begint te merken.
Maar ik denk niet dat die zo hard zullen gaan stijgen.In antwoord op: Porsche 964 – 1989 – slate greyWaar is de tijd dat een 964 carrera 2 van ’92 voor 20000 euro niet aan de straatstenen verkocht geraakte :bounce:
En als ik nu zie dat een familielid twee jaar geleden een beperkt model van een gekend sportwagenmerk had gekocht en nu pas voor het dubbele heeft verkocht :think:
Sommige wagens gaan in de toekomst nog enorm stijgen, anderen zitten aan hun plafond :wtf:
Succes met de verkoop :mrgreen:
In antwoord op: Porsche 964 – 1989 – slate greyEn de aangepaste en dus duurdere wegenbelasting zal dan ook na de verkiezingen worden ingevoerd. En ze zijn deze al serieus aan het laten stijgen. Mijn voorbeeld van een bijna oldtimer, maar nog niet dus volle pot betalen : wagen zomer 2016 ingeschreven, oktober uitgeschreven en nu kortelings terug inschrijven is +23%. Oplossing? Geen.
In antwoord op: Nieuw CO2-etiket voor nieuwe wagensAl het geluk gehad enkele dagen met een California te mogen rijden en dat was al te gek voor woorden.
De Portofino is het nieuwer model en heeft een serieuze technologische vooruitgang gemaakt.
Moest ik morgen 200.000 euro aan een wagen kunnen uitgeven ik was verkocht.
Ferrari blijft een droom voor velen.In antwoord op: Ferrari PortofinoSterkte!
Onlangs mijn jongere zus verloren. Nooit iets aan de hand, op een goede morgen opgestaan met enorm veel pijn en ‘s avonds diagnose van niets meer aan te doen. Heel agressieve borstkanker waar zelfs een operatie of chemo niets aan zou verhelpen. Ze gaven max. 6 maanden en 1,5 maand later zaten we op de begrafenis :cry: Ondertussen pluk ik ook de dag en erger mij aan bijna niets meer.
In antwoord op: Droom ten einde.Met welke folie heb je de lichten gedaan? Knap.
En wat met wettelijkheid en technische controle?
Interesse omdat ook te doen.In antwoord op: 991.1 2015 991 GTS coupe[quote=”Cayman718″ post=261988]Levertijd zal eind 2019 zijn begin 2020
Je kan zelfs nu al een bestelbon tekenen zodat je bij de eerste gelukkigen bent[/quote]Twee maand geleden wisten ze bij Porsche enkel te zeggen wat er in de media al staat. Toen was er nog geen sprake van een (blanco) bestelbon tekenen of een richtprijs. Of ze wilden/mochten het niet zeggen? Een collega op het werk zit er al een tijd op te wachten en wil sowieso deze bestellen. Hij wou niet naar de nieuwe panamera hybrid gaan maar wachten. Geen cafépraat want hij heeft momenteel al 3 Porsches staan en nog 2 andere exclusieve classic cars.
Wat je momenteel op het internet vindt : Porsche overweegt drie vermogensversies voor de Mission E. Een instapper met 402pk, een middenvariant met 536pk en een topper met 670pk. Met instapversies voor minder dan € 70.000
In antwoord op: Mission E – TaycanGroot gelijk!!!!!!! Ik ben zelf ook al even aan het uitkijken om mij in België te laten uitschrijven en in Spanje te gaan wonen. Maar ik ben nog geen 50 en dat is dan in België = landverraad. Ondertussen al enkele keren naar Spanje geweest en ik zou er direct een woonst hebben en zelfs werk op zelfstandige basis. Een bevriend advocaat woont er al bijna 15 jaar en is gespecialiseerd in die zaken. In België rest mij niet veel meer. Een eigendom die van mijn (bijna ex)vrouw en mij is en enkele tienerkids. Voor alle duidelijkheid : bij dezelfde vandaag nog zijnde vrouw. Hier in België heb ik het echt wel gezien en voel ik mij meer en meer in een door de staat uitgelokte depressie schuiven. Wat dan enkele maanden mutualiteit zal betekenen en een goede voorbereiding voor mijn verhuis.
In antwoord op: Rossi Italiani. (even geen Porsche)Is het maar cava en geen echte champagne :happy:
Maar als iemand zich daar dan belangrijker dan het plebs voelt laten doen.
Er zijn er zelfs die hun gelimiteerde Porsche gaan fotograferen en zelf op autogespot zetten.
En even later verkocht omdat de leasing zich vragen begon te stellen waarom de maandelijkse betaling niet meer werd betaald.
Maar ze hebben zich even overal met hun exclusieve bolide kunnen laten zien en onder het mom van waardeverlies maar weg gedaan.In antwoord op: autosalon 2018