Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 242)
    • Kun je deze monteren in een 911 met rechtopstaande pedalen ?

        [quote=”bully” post=133909]Ik dacht dat de oil-klappe alleen van bj 1972 zijn. :popcorn: :think:[/quote]

        Ja, ook just ! :wtf:
        Waren het niet vanaf bj. aug. 1971 (dus modeljaar 1972) oil-klappe ?
        Deze is van april 1971 :bounce:

          De Carrera 3.0 was de laatste échte Carrera, wordt beweerd.
          Vraag me niet waarom… :popcorn:

          Het was het laatste model die de grote “Carrera”-stickers op de deuren mocht dragen die als optie konden verkregen worden.
          :happydance:

            Waarom zijn omgebouwde 911’s per se slecht ? Daar kan je toch geen oordeel over vellen vanop foto’s ? Ik vind, volgens wat ik zie op de foto’s, dat een knappe 911. Persoonlijke smaak.

            Trouwens omgebouwde 3.2 of SC… naar een RS 2.7 daar wordt niet over geleuterd. Maar een 3.2, SC ombouwen naar turbo(look) of 964 dàt kàn niet volgens velen ! Begrijpen wie kan :?

              [quote=”WES-RS” post=133738]…snuit richting bovenkant helling = in 1ste parkeren, kont richting bovenkant helling = in achteruit parkeren[/quote] :bounce:

                Verliest die water of olie ?
                Of zie ik weer spoken…. :cool:

                  Rode bij C 3.0 en SC :think:

                    Velen geroepen, weinigen uitverkoren om een (oude) 911 perfect uit te lijnen. :cry:

                    Heb vroeger ook een aantal bandencentrales gedaan en ofwel wouden ze er niet aan beginnen, ofwel werd enkel vooraan (op een rappeken) alles eens gewoon nagemeten en oké bevonden (goed of slecht ?).

                    Er moet teveel aan geprutst en losgemaakt worden, en bandencentrales willen het risico niet lopen dat ze “iets” niet los krijgen of afbreken. Ze werken liever aan de lopende band, dat brengt meer op. En aan uw 911 moeten ze véél te lang werken. Zodus doen ze er de moeite niet voor.

                    Als je al “op zicht” ziet dat je rechterachterwiel te veel camber heeft, dan is er NATUURLIJK iets mis met de uitlijning. En moeten de mannen van de bandencentrale niet zeggen van “Van ‘t moment dat ge geen onregelmatige bandenslijtage hebt…” Sorry dat is eigenlijk zeggen “we blijven er liever af”. En met zo ‘n antwoord weet ik al genoeg. :roll:

                    Mijn auto trok vroeger scheef bij het remmen, had vooraan onregelmatige bandenslijtage. Zocht spoorvorming… enz. Het was een opdracht om hem bij sportief rijden op de baan te houden.

                    Vorig jaar werd mijn auto verlaagd, uitgewogen en uitgelijnd. Er werd 4 uur aan gewerkt, maar het resultaat is ongelooflijk. Hij rijdt nu als een trein.

                    Beste manier is de oldschool en véél geduld, héél véél…. :think:

                      PCCH – Porsche Classic Car Hotel te Nazareth… :up:

                        [quote=”cabrio wim” post=133125]dat komt omdat er iets ontbreekt, anders zouden ze wel mooi passen. ;)

                        Maar wat niemand ziet geloof ik is, dat de olieleidingen ontbreken aan de rechter kant van de auto.
                        Deze zie je normaal lopen als de skirt eraf is, en in het voorscherm zie ik ook niks van leidingen. :?[/quote]

                        Ik denk niet dat een ’74 een extra oliekoeler of trombone had (in het rechter voorscherm) ;)

                          Jawadde. Die staat veel te hoog ! Is idd. verbouwde targa :?
                          Wielen vooraan zitten te diep in de wielkasten en achteraan komen ze eruit, volgens mij.
                          Zijskirts ontbreken, alu. plaat onder de achterbumper ontbreekt ook.
                          Let op de buitenspiegels… die staan alle 2 paraplu.
                          De versnellingspook lijkt zo petieterig klein.
                          Koffer sluit niet mooi (of is niet goed dicht)
                          Jezus… :(

                            Knap werk :applaus:
                            Nu nog de nummerplaten erop en :driver:

                              Motor is een 3 liter SC. Hij heeft nl. stalen benzineleidingen (204pk) en rode motoroverkapping. Verwarmingsinstallatie is weg :(

                                Waaw heel knap :first:
                                Lekkere turbolook…
                                Steenslagplaat is wat vreemd :?

                                  Veel beter :applaus:
                                  Is het een volledig nieuwe bumper ?

                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 242)