Aangemaakte reacties
-
Dichtlassen gaten voor andere buitenspiegels;
Gardebous hoeven niet noodzakelijk vervangen te worden (uitslijpen originele om rooster en pinkers te plaatsen);
Denk dat aan de achterkant ook zal moeten geslepen/gelast worden (tussen de achterlichten) om de achterbumper te kunnen monteren;
Monteren Fuchsen…
Uitlaat ?
Voor de autokeuring : indien spiegels, uitlaat… met E-keur : geen probleem, zeker :roll:in antwoord op: 964 naar longhood lookDe 930 turbo S (flatnose) had langs beide kanten luchtinlaten. 964/993 turbo S ook….
in antwoord op: 930 Turbo luchtinlaat[quote=”norm” post=99987]Wil hem eigenlijk in martini stripping zetten en dan een ducktail erop vind ik mooi[/quote]
:first:
DOEN !!Carrera 3.o vleugel —> NIET doen op een RS 2.7 lookalike.
:idea: Denk zelfs dat de originele C3.o of éérste turbo spoilers zeer moeilijk te verkrijgen zijn.
[quote=”porsche” post=99809][quote=”carrera 3.0″ post=99808]Goedkoop is duurkoop…[/quote]
Niet altijd, het probleem met aftermarket spul, en dan heb ik het vnl. over body parts, is dat dit nooit perfect past en er altijd een heleboel aanpassingen nodig zijn. Velen denken onterecht ongeacht het merk dat als men dergelijke zaken koop dat dit “plug and play” is. Niets is minder waar. Aftermarkt spul is ook niet altijd goedkoper. Soms is het zelfs duurder dan origineel.[/quote]Volledig akkoord !
Door alle aanpassingen heeft mn bumper me al 2x meer gekost aan werkuren :evil:
Goedkoop is duurkoop…
Een paar jaar geleden een polyester bumper gekocht voor een prijsje. Bleek bij het monteren dat hij VAN GEEN KANTEN PASTTE ! Ze hebben hem volledig moeten aanpassen met veel kunst en vliegwerk. Ik zal nooit nog zoiets kopen op foto of via internet.
Welkom Yvkes…
Heel mooie Cayman :first:in antwoord op: … mezelf even voorstellen.[quote=”Peter_Targa_84″ post=99737]Mijn 3.2 heeft Dansk/SSI, ‘k zal ‘m eens laten brullen op de 24ste in BXL :twisted:[/quote]
Ik heb ook ‘n SSI en einddemper van Dansk : veel gebrul maar vooral ENORM VEEL HITTE…
in antwoord op: Mein ’78 Sc project[quote=”PatrickB” post=99785]Amai!!
[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Gold/slow.png[/IMG]
van dat motorblok blijft niks over ![/quote]Erger nog, ze hebben ‘m gepikt :sarcastisch
in antwoord op: Lindsay Lohan & Rennlist on a roll…Wat is er mis met een “gewone Porsche” om te fotograferen, Arne ?
Zie : Het Nieuwsblad dd. 7/8/2011 – “Aan een gewone Porsche heb ik niks” :wink:in antwoord op: Even voorstellen!mikel schrijft:
K&N zorgt wel voor betere luchtdoorstroming ,maar voor extra vermogen moet het niet doen, is quasi nihil (+-3pk)
ik heb gewoon een K&N filter in de originele boxKans bestaat zelfs dat hij minder presteert —> aanzuigen van warme lucht :wink:
in antwoord op: sportluchtfilterBC911 schrijft:
Voor de oudjes 98.
:wink:
Behalve voor de oudjes met lage compressieverhouding —> Ron 95En ik denk zelf dat een 2.7 een lage compressieverhouding heeft (zie instructieboekje) :wink:
in antwoord op: 2.7 ’75 draait niet soepelcabrio wim schrijft:
Zou ik zeker niet doen, is te reinigend, en zo kan er allerlei vuil loskomen en in de kanalen gaan zitten, wat verstopping tot gevolg kan hebben.
Maximaal half synthetische olie. :idea:
Maar waarom gieten (bijna?) alle officiële P-garages 0W30 op zowel oude als recente Porsches ?
in antwoord op: olie Porsche oldtimerporsche914orange schrijft:
ik gebruik op al mijn oudjes (356 tot 911) 20W50.
Mag dat dan ook full synthetische zijn ?
Vb Selenia 20W50…in antwoord op: olie Porsche oldtimerBedankt voor de opzoekingen, Wim :!:
:D
in antwoord op: Kleurcode zilvergrijs metaal