Aangemaakte reacties
-
Very very nice, veel rijplezier gewenst :driver:
in antwoord op: Hier is ie dan: onze 981 SpyderWelkom en succes met de zoektocht :up:
in antwoord op: Nieuwkomer op het forumAangezien Porsche ze niet meer kon leveren heb ik recentelijk een extra paar matten gekocht in Duitsland.
Check carpets4you2010 via ebay.de.
Zeer tevreden met de kwaliteit en pasvorm, bijna OEM met uitzondering van de bestuurdersmat die niet voorzien is van de pvc-kap die onder zetel gaat. Kleur (marine blauw) en stofkwaliteit identiek aan origineel.
Voor bestelling heeft men mij een lap stof toegestuurd om kleur en kwaliteit te checken.
Prijs : 149 Eur + 15 Eur transport voor een set van 4 mattenHopelijk helpt je dit op weg, ze voorzien matten voor praktisch elk type wagen
Attachments:in antwoord op: AutomattenVermoedelijk werken/beschikken ze over een mooi budget inzake marketing, die verhaallijnen in magazines zijn niet gratis :evil: , misschien beter investeren in service naar de klant toe :salut:
in antwoord op: Classic Master Roosendaal wordt By FredVolg je topic al een tijdje, eindelijk goed nieuws betreffende de inschrijving :happydance: , succes met de verdere opbouw van je 993 :up:
in antwoord op: Eindelijk een 993Welgekomen Chris en succes met je zoektocht :first:
in antwoord op: even voorstellenNice :applaus: behalve de hoofdsteunen dan :(
in antwoord op: elektrische 356Welkom en succes met de zoektocht :D
in antwoord op: De jacht is open!!Bedankt voor jullie bezorgdheid maar nee, het is niet de wagen van bij classicmaster, de wagen stond niet te koop via het net, komt uit een verzameling. Blijkbaar had de persoon zijn oog laten vallen op een 2.4S en moest er wat kapitaal worden vrijgemaakt voor de aanschaf.
Foto’s volgen kortelings, de spanning er wat inhouden hé…Vandaag contact opgenomen voor de invoer.
1. Roze formulier + vignet 705 afhalen bij douanekantoor adhv aankoopfactuur + inschrijvingsbewijs
2. Wagen aanbieden bij TC voor opstart Validatieprocedure aan de hand van het inschrijvingsbewijs + keuring
3. Wagen wordt tevens onmiddellijk gekeurd voor inschrijving als Oldtimer (dient enkel om onmiddellijk de baan op te kunnen)
4. Wanneer de papierwinkel zijn werk heeft gedaan inzake Validatieprocedure, kan de wagen worden ingeschreven voor dagelijks gebruik.Op deze manier hoeft men niet over te gaan tot de procedure voor individuele goedkeuring
in antwoord op: Advies omtrent aanschaf Porsche WTL cabrio 3.2Bedankt aan allen voor jullie visie en input.
De wagen is wel degelijk met de code 491 en andere mooie opties van de band gerold.
Alle facturen (origineel) en chronologisch zijn aanwezig bij het voertuig (zelfs werkbonnen uit de werkplaats)
Deze week wordt de wagen aangeboden bij Porsche voor AKK en wordt er onmiddellijk groot onderhoud op uitgevoerd, hierbij wordt de wagen voorzien door Porsche van een nieuw onderhoudsboekje met Stempel en geboortecertificaat.
Als alles volgens plan verloopt wordt de wagen zaterdag thuis aangeleverd.
Het zal een lange week worden…..Kan iemand mij verder helpen wie te contacteren bij D’Ieteren voor aanvraag gelijkvormigheidattest of de snelste manier hem op de weg te krijgen…
Met Dank
in antwoord op: Advies omtrent aanschaf Porsche WTL cabrio 3.2bedankt Deepee voor de snelle reactie en nuttige tips ivm met de draaiuren van de motor
Wat betreft toerental gaat het natuurlijk om stationair draaiende motor, is 1 Bar druk correct? Bij het rijden gaat de meter vlot mee met het toerental.
Aangaande de scherpe prijs is natuurlijk een lachertje, er wordt het volle pond gevraagd voor deze wagen, realistisch?
Over welke vitale delen heb je het?in antwoord op: Advies omtrent aanschaf Porsche WTL cabrio 3.2ja, t’is gelukt, voor degene die er niet genoeg van krijgen ….
Attachments:in antwoord op: Van passief naar actiefbij deze, het beeldmateriaal
Attachments:in antwoord op: Van passief naar actiefgelieve bij rechtstreeks antwoord niet te quoten, dit om leesbaarheid draadje optimaal te houden
Volkomen mee eens, het zou ander maar eentonig worden
in antwoord op: Van passief naar actiefbedankt voor de leuke reacties,
bij deze een 2de poging, foto’s resized, alvast een voorproevertje als testprivate spot in de garage
Attachments:in antwoord op: Van passief naar actief