
Aangemaakte reacties
-
Doen !!!!!! Cossie
in antwoord op: Ferrari 348 tbEentje gevonden
Maar mag voor mij in PVC zijn
(Is voor buiten te zetten)in antwoord op: Miniatuur 911 1/6 of 1/81/6 zou zo een 70 cm lang zijn
in antwoord op: Miniatuur 911 1/6 of 1/8Blijkbaar hebben ze dat daar niet
in antwoord op: Miniatuur 911 1/6 of 1/8Knappe foto’s
Spijtig dat je de foto’s niet kan opslaanin antwoord op: uit de oude doos # ThrowbackHeel ander zicht hé
Knapin antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Tot tegen de chromé sierlijst van de raamrubber en dan afkitten met zwarte tec 7 of spuitrubber in tube
in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Kan normaal niks gebeuren Johan
Vergeet de raamrubber alvorens niet te plaatsen aan de beugelin antwoord op: Terug luchtgekoeld :)2 doeken leggen aan beide kanten op de kas (waar de gaten zijn om de bouten te zetten)
Deuren open, targabeugel in handen nemen, op de zetels gaan staan, plaatsen, dan uit auto gaan en aan beide kante de doeken verwijderen, bouten in kas steken (ik dacht rubbers steken)
Wielen afdraaien, lange buissleutel met dubbele plakband, moer in buissleutel en taffelen om moer vast te zetten ;)in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Als ik het mij kan herinneren gaat da wel vlot Johan
in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Waar die replica’s gevonden Johan ??
Daar ben ik ook al lang zot van (om eventueel in die van mij te zetten)
Misschien groepsaankoop ???????????????in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Ge bent er bijna Johan
in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Ik heb je een berichtje verstuurd
Ik heb nog een nieuwe lederen cover liggen voor een targadak
Indien interesse ?? PMDie erste Überarbeitung des Porsche 911 erfolgte im Jahr 1973, als das sogenannte „G-Modell“ als Nachfolger vorgestellt wurde. Diese Variante wurde bis 1989 gebaut. In diesen 16 Jahren Bauzeit hat das G-Modell das Bild des Porsche 911 entscheidend geprägt. 1974 erschien auf dieser Basis der erste Porsche mit Turbomotor, der 911 Turbo, mit 3,0-Liter Hubraum. „Der Turbo“, wie er heute oft schlicht genannt wird, war mit 250 km/h damals das schnellste deutsche Auto aus Serienproduktion mit Straßenzulassung. Er ist aber auch mit einem zickigen Fahrverhalten in Erinnerung geblieben, denn damals gab es auch noch ein ausgiebiges „Turboloch“: Die volle Leistung trat erst ab einem bestimmten Drehzahlbereich ein – dann aber urplötzlich und vehement unerwartet. Diese überraschende Brutalität ist berüchtigt.