
Aangemaakte reacties
-
.
Nog een 15-tal foto’s toegestuurd gekregen van “turbo”,
waaronder deze Porsches …
.In antwoord op: 19e Special Car treffen in Opgrimbie.
[b]… en de rest
45 Stuks in’t groot …[/b][url=http://www.buggyboys.net/gallery/thumbnails.php?album=160&lang=dutch:ipe1vt8k]
[url=http://www.buggyboys.net/gallery/thumbnails.php?album=160&lang=dutch:ipe1vt8k]
.In antwoord op: 19e Special Car treffen in Opgrimbie.
En een VIDEO:arrow: Deel 1/3 (08’27”- YouTube)
[url=http://www.youtube.com/watch?v=o3W7dB5JhjU:2kgn5asw]
:arrow: Deel 2/3 (08’19” – YouTube)
[url=http://www.youtube.com/watch?v=N6qKkt0uIw8:2kgn5asw]
:arrow: Deel 3/3 (08’39” – YouTube)
[url=http://www.youtube.com/watch?v=7I7XqPAs0b0:2kgn5asw]
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
[b]Aircooled Sunday #3 in Stevoort – Hasselt
op 29 juniNOG EEN SET FOTO’S
110 Stuks in’t groot … [/b]
[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort2.htm:3gqa8qi1]
[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort2.htm:3gqa8qi1]
[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort2.htm:3gqa8qi1]
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
[quote=”BC911″:2mvpmm7x] … Leuk ritje trouwens, dikke duim voor de organisatie.[/quote]
Voor wie de rondrit nog eens wil rijden : :arrow: KLIK HIER VOOR DE PDFDat is pas uitgetekend he 8)
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
[b]Aircooled Sunday #3 in Stevoort – Hasselt
op 29 juniUPDATE
100 Stuks in’t groot … [/b]
[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort.htm:3mm70zte]
[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort.htm:3mm70zte]
[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort.htm:3mm70zte]Video volgt nog
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
In de eerste plaats heel hartelijk bedankt aan iedereen die is gekomen,
en dit treffen, toch zeker voor mij, tot een succes heeft gemaakt.29 Buggy’s op VW basis, 1 Kit-Car op VW basis, 4 Buggy’s en Kit-Cars op niet-VW basis,
2 Kevers Speedster, 5 Kevers Cabrio, 39 Kevers Sedan, 1 Type-181,
3 Trikes, 18 Porsches, 2 Type-3’s, 5 Busjes,
2 Golfkes en 1 Polo.Na de 22 in 2006, de 52 in 2007, nu dus 112 deelnemers.
Volgens het principe van de wiskundige rij zijn er dat dan volgend jaar dan 232 :wink: .Gelukkig was er gisteren o.a. nog het treffen in Herentals,
anders was het terrein misschien te klein geweest.Maar OK, 34 Buggy’s en Kit-Cars op een treffen, het valt in België niet zo dikwijls voor !
En 18 Porsches op een dergelijk treffen is al helemaal uniek te noemen.Dan ook nog een hele dikke merci aan al mijn geweldige vrienden
van de diverse andere clubs, websites en forums
en mijn fantastische buurmannen/vrouwen van een paar straten verder,
zonder wiens hulp ik dit treffen zeker niet ter wereld had gekregen.Ook een dikke pluim voor mijn internationale gelegenheidsjury :
Claus Andersen, Ralph Lambers, Dave McKlusky en Jo Missotten.Claus komt uit Denemarken, kent hier in principe niemand, dus totaal onbevooroordeeld,
Dave vertoeft in Porsche-middens en had denk ik nog nooit zoveel Buggy’s en Kevers bijeen gezien,
en Ralph en Jo gaan al jaren mee in de aircooled scène.Toch kozen deze 4 mensen, onafhankelijk van elkaar, bijna altijd dezelfde wagens in de TOP-10.
Dit maakte het optellen van de punten voor het klassement niet alleen zeer gemakkelijk,
maar je kan er ook op rekenen dat bij ons iedereen 200% verdiend gewonnen heeft.Ik hoop dat jullie er allemaal een mooie dag met fijne herinneringen aan hebben overgehouden.
En dat wij in ons opzet geslaagd zijn om te bewijzen dat je met de hulp van een aantal vrienden
een mooi kleinschalig treffen kan opzetten met alles aan zeer democratische prijzen.Namens de KSJ van Stevoort die met de opbrengst van de drank weer goed jeugdwerk kan verrichten,
iedereen die heeft meegeholpen met de voorbereiding, het treffen en de rondrit,
en last but not least mijzelf en mijn helpende prachtvrouwtje …… IEDEREEN BEDANKT VOOR ALLES :!:
En tot slot mijn oprechte excuses aan iedereen die ik weer vergeten was,
en aan hen waar ik weer veel minder tijd mee heb gespendeerd dan ik had gehoopt.
Zo ben ik de late niet eens meer aan de stand geraakt om een forum t-shirt te kopen.
Maar dat ga ik op een volgend treffen waar ik als deelnemer of gast kom zeker goedmaken.
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
Zondag 29/06/2008 : 15u50 … een luxe-file in de fruitstreek :lol:[b]@ BC911
Knappe foto’s !
Heb je er veel getrokken ???[/b]
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
[quote=”J.G.”:1dq6xiij][b]Stevoort – 3th Aircooled Sunday 2008
330 foto’s online[/b][url=http://www.carsthestars.be/events/aircooledsunday1_event_2008.htm:1dq6xiij]
[b]Een fijne georganiseerde meeting en een goeie opkomst.
Volgend jaar zijn we er terug bij.[/b]
Foto’s online op http://www.carsthestars.be [/quote]
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
[b]Aircooled Sunday #3 in Stevoort – Hasselt
op 29 juni
55 Stuks in’t groot … [/b][url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort.htm:2iznbhbl]
[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort.htm:2iznbhbl]
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
De 3 € per deelnemende wagen is gewoon een deelname in de kosten
dat kan je nauwelijks inkomgeld noemen.Je mag zelf eens proberen :
– in de verschillende gemeenten vergunningen e.d. belopen voor treffen en rondrit
– voor terrein en accomodatie zorgen
– u fatsoenlijk indekken met een goede evenementenverzekering
– 1000 flyers en 100 affiches laten drukken en die overal gaan verspreiden
– een stapel copies (deelnemersnummers, inschrijvingsbladen, rondrit, … …)
– een aandenken kopen voor de top-10, de best of show en de verste deelnemer
– zorgen dat er een paar leuke gadgets in je inschrijvingszakjes zitten
– een 20-tal medewerkers zoeken om de dag zelf alles in goede banen te leiden
– … enzALS het de dag van uw treffen slecht weer is, dan komen er misschien geen 50 auto’s,
dan is uw budget voor al het voorgaande dus 50 x 3 = 150 €.
Ik kan u vertellen dat je dan behoorlijk wat uit eigen portemonnee mag bijpassen.Het is niet om onszelf te gaan verheerlijken,
maar dit is echt nog een treffen puur van de hobbyisten voor de hobbyisten.
Veel organisatoren van dit soort treffens zijn er al lang mee gestopt,
omdat ze de nodige medewerkers (vrijwilligers) niet meer bijeenkrijgen,
of omdat ze er al te dikwijls hun broek (en meer) aan gescheurd hebben.Wat wel blijft bestaan zijn de grote evenementen met commerciële inslag,
en deze worden niet meer georganiseerd door de “gewone” liefhebber/hobbyist,
maar door organisaties die dit louter doen voor de winst.
Op dergelijke evenementen zijn inkomprijzen van 10 tot 20 € per deelnemer
en 5 tot 10 € per passagier en bezoeker heel gebruikelijk.
Eenmaal op het terrein mag je ook nog eens 1,5 tot 2 € betalen per drankje,
en voor een (klein) zakje friet is 3 à 4 € ook heel gewoon.Neem bijvoorbeeld de Bug Show – (prijslijst).
Je komt uit West-Vlaanderen met je Porsche 356 op een aanhangwagen achter je VW T4,
en je hebt je vrouw en 2 tieners bij.
Dan betaal je aan de inkom :
50 (VW T4) + 10 (aanhangwagen) + 35 (Porsche) + 40 (4 personen boven de 12j) = 135 €
En dan heb je nog niets gegeten of gedronken.Nu ja, wij zijn natuurlijk de Bug Show niet, en met alle respect, dat willen we ook niet worden.
Voor ons liever alles overzichtelijk, gemoedelijk en aan een “vriendenprijsje”,
gewoon iedereen een fijne dag bezorgen en dat zonder winstbejag.
De winst die er bij ons gemaakt wordt (op de drank) gaat trouwens integraal naar de KSJ,
en zeg nu zelf, waar drink je nog iets voor 1 € ? (tenzij thuis in uwe zetel)Tenslotte, het opvragen van persoonlijke gegevens op het inschrijvingsformulier.
Ik begrijp wel dat je twee keer nadenkt alvorens dat in te vullen i.v.m diefstal en zo.
Maar inderdaad, op basis van enkel je nummerplaat komen de meesten daar ook wel snel achter.
Dergelijke deelnemers-info is nu eenmaal noodzakelijk als het een oldtimer-evenement betreft,
erzonder vind je geen maatschappij die je wil verzekeren (of je betaalt het driedubbel)
dit vooral wat voertuigen met O-platen aangaat (dus niet zozeer voor jullie Porsches).
Deze gegevens worden trouwens vertrouwelijk behandeld en nergens gepubliceerd.
Op andere plaatsen krijg je het blad gewoon onder je neus gestopt aan de inkom,
en moet je het daar invullen alvorens je het terrein op mag.
En het grappige is dan dat er altijd deelnemerszijn die hun eigen nummerplaat niet van buiten kennen,
en op het inschrijvingsbewijs moeten opzoeken van welk jaar hun bolide is.Just my 2 cents 8)
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
[b]Porsche meets Mustang in Aarschot
op 22 juni
40 Stuks in’t groot …[/b][url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_aarschot.htm:1uft6e6a]
.In antwoord op: Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !.
Het is een hype in de USA dezer dagen,
het hele internet staat er vol van.Het principe wordt in een serie van 10 video’s uit de doeken gedaan :
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #1
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #2
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #3
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #4
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #5
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #6
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #7
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #8
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #9
:arrow: Hydrogen Fuel – Engine Fundamentals #10Ze verkopen er zelfs al kits voor : [url=http://www.water4gas.com/:gt16700q]
En de Japanners zijn ook al mee op de kar gesprongen …
:arrow: Japanese Company Creates Car That Can Run On Water …
.In antwoord op: En wat tanken jullie tegenwoordig ?.
Ondertussen zijn we weer een weekje verder.De “Porsche-corner” van het Porscheforum begint al mooi vorm te krijgen.
Met de inschrijvingen van de afgelopen week erbij zitten we nu aan een 11-tal Porsches,
waardoor we nu in totaal richting de 90 voor-inschrijvingen gaan.De goodies bags zijn gearriveerd en beginnen al wat inhoud te krijgen.
Buiten de gebruikelijke brochures, flyers, pennen, ballonnen …
hebben we ook de hand kunnen leggen op een 50-tal authentieke Schumi-petjes.
Die kunnen wel eens van pas komen bij het stralende zomerweer dat we besteld hebben.De petjes gaan in de zakjes van de voor-ingeschreven deelnemers,
die zich op zondag 29 juni bij ons aan de inkom aanmelden,
en dit zolang de voorraad petjes strekt.Dus weer een extra reden om je even in te schrijven.
[size=59:2zl324wq]Niet-Schumi/Ferrari fans mogen dus een half uurtje later komen[/size] :wink:
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008.
Even rekenen …Dit forum heeft 2121 geregistreerde gebruikers,
“Luke”, “cabrio wim”, “eric63” en “Rufie” komen niet,
dan blijven er nog 2117 over …:shock: :shock: :shock:
Ik ga
moeten bijbestellen :lol:
Ondertussen zijn er 80 deelnemers ingeschreven …
(voor)INSCHRIJVINGEN – Update 12/06/2008Waaronder toch al 6 Porsches,
met “mcklusky”, “sportomatic”, “terrum” en “911-lover” erbij dus 10.
Dat begint dan toch al op een Porsche-corner te gelijken.Wil je er ook bij zijn ?
[size=75:3vho7hfm](zonder verdere verplichtingen)[/size]
.In antwoord op: 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008