Aangemaakte reacties
-
lig er aan wat de auto mag trekken .
met BE mag het samenstel meer dan 3.5 ton zijn.
maar de auto die voorttrekt mag zelf maximaal een MTM hebben van 3.5 tin antwoord op: Zonder woorden, t is erg genoeg…volledig eens met ppp 356 . Ben zelf 1.78 m geen problemen armen gebogen en benen lichtjes gebogen
welk bouwjaar ? is het mogelijk met het zelfde dakmekanisme ?
in antwoord op: achterruitje kan niet tegen de kouja 0.10 is te veel binnenkant heb niet gemeten
nu wat de wielen betreft 0.30 en 0.80 zou dat te veel zijn ?in antwoord op: trillingen op stuur bij het remmenja , de slag in de schijf en ter hoogte van de wielbouten waar de schijf op de wielnaaf zit . dus denk niet dat de wielnaaf krom staat want 0.02 en 0.01 mm is niet veel
in antwoord op: trillingen op stuur bij het remmenjuist gemeten
wielen 16” (winterbanden) op de rand gemeten
links 0.70 mm
rechts 1.10mm
wielen 18” ook op de rand gemeten
links 0.30 mm
rechts 0.80 mm
schijven L 0.10 mm R 0.08 mm
ter hoogte van de wielbouten L 0.02 mm R 0.01 mmin antwoord op: trillingen op stuur bij het remmen911 Carrera 2
Coupe 183 kw 2.650.000 bf
Targa 183 kw 2.785.000 bf
Cabrio 183 kw 3.020.000 bf
911 Carrera 4
Coupe 183 kw 2.990.000 bf
Targa 183 kw 3.125.000 bf
Cabrio 183 kw 3.360.000 bf
de prijzen van de opties staan er niet bij zal eens een ander boekje zoeken als je die wilt wetenin antwoord op: Originele prijslijst 964Zal alles eens goed uitmeten zoals RSR zegt met een meetklok . Het is zoals JOKKE het beschijfd in het begin minnimaal en dan veel duidelijker dus zal de velgen ook eens uitmeten.
in antwoord op: trillingen op stuur bij het remmenniet de originele , maar wel de autokrant van september 90 en daar staat een prijslijst in
in antwoord op: Originele prijslijst 964ok,ga eerst eens proberen met de afgedraaide en als da niet lukt dan terug nieuwe . Maar wat bedoel je met remblokken ontladen ?
RSR hebben jullie de apparatuur en de nodige gegevens om mijn Boxster uit te lijnen ?in antwoord op: trillingen op stuur bij het remmenNu heb ik de oude al laten afdraaien en zou die willen proberen met de remblokken die ik geplaatst heb met de nieuwe schijven of is dit af te raden. En de nieuwe (de kromme) schijven laten afdraaien zou dat nog
mogelijk zijn of beter nieuwe .in antwoord op: trillingen op stuur bij het remmenDoor water ?! was hem altijd koud ,plas moet al diep zijn en regen ja iedereen rijdt in de regen dus dat is al uit gesloten denk ik he .
Nu heb ik de ophanging al nagezien (rubbers,wiellagers) laatst op de autokeuring extra laten keuren . Wat ik wel zie is dat de sporing niet correct is de binnenkant van de banden wat meer afgesleten is . Maar heb hem al twee keer laten uitlijnen ne keer bij Donkers in Malle 3 keer terug geweest en hij trok altijd naar rechts en ne keer bij Huybrechts in Arendonk met de gegevens uit de service manual van Bentley Publishers die mens heeft moeite gedaan . Dus als iemand een specialist ken laat maar horen .[/quote]in antwoord op: trillingen op stuur bij het remmenmijne auto ne vrouwenauto , awel merci :evil: :wink:
in antwoord op: Parkeren ? moeilijk ?bij mijn boxster juist vervangen kostprijs +- 480 euro
hij rijdt nu wel veel beter
zou wel kunnen dat de ralenti en ook onder de 3000 toeren daar mee te maken heeftin antwoord op: Luchtdebietmeter