Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16,186 tot 16,200 (van in totaal 16,260)
    • da’s inderdaad bitter weinig en zelfs minder dan een 2.5 boxster met een lijvige chauffeur :oops:

      0

        je hebt er als eerste een fraai exemplaar uitgekozen; je hebt goede smaak.
        ik wens je er veel aangename en veilige kilometers mee !!

        0

          ik sta er toch van versteld welke hoeveelheid plaatjes sommige heren uit hun mouw weten te schudden. mijn harde schijf staat vol met foto’s van planten en dieren :roll:

          0

            inderdaad de weg van aan de ring van Turnhout tot voorbij Oud-Turnhout centrum in de buurt van de afslag naar Arendonk heeft al zo’n k**dingen.
            maanden geleden al heeft een bevriende garagist er een bekeuring gekregen. er zaten twee haarfijne foto’s bij waarop je heel duidelijk kan zien wie er naast je zit, je gordel om is, je telefoneert, de sigaret in je mond brandt of niet, …

            0

              de linker pomp is deze van de litronics, de rechter (hier onder letter D)van de voorruit; probeer anders even de slangetjes te volgen vanaf de pompjes om te kijken waar ze naartoe leiden.
              de stekkers kan je pas los trekken na het verwijderen van de metalen draadclips achteraan de stekker.

              0

                voor autos heb je meer aan een technische knobbel

                0

                  bedoel je zo iets onder de vier wielen?
                  bij hobbyisten met plaatsgebrek zie je vaak zelfgemaakte varianten zonder hydraulische of mechanische klem (om de auto te kunnen liften zonder krik). gewoon een gelaste kader met stevige zwenkwielen

                  0

                    hieronder de handleiding voor installatie van de zeinwing (7 pagina’s) :
                    [URL=http://img573.imageshack.us/i/080129ver11.jpg/][IMG]http://img573.imageshack.us/img573/684/080129ver11.th.jpg[/IMG][/URL]
                    [URL=http://img594.imageshack.us/i/080129ver12.jpg/][IMG]http://img594.imageshack.us/img594/4940/080129ver12.th.jpg[/IMG]
                    [/URL][URL=http://img143.imageshack.us/i/080129ver13.jpg/][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/8430/080129ver13.th.jpg[/IMG][/URL]
                    [URL=http://img822.imageshack.us/i/080129ver14.jpg/][IMG]http://img822.imageshack.us/img822/9863/080129ver14.th.jpg[/IMG][/URL]
                    [URL=http://img714.imageshack.us/i/080129ver15.jpg/][IMG]http://img714.imageshack.us/img714/3757/080129ver15.th.jpg[/IMG][/URL]
                    [URL=http://img72.imageshack.us/i/080129ver16.jpg/][IMG]http://img72.imageshack.us/img72/8687/080129ver16.th.jpg[/IMG][/URL]
                    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/38/zeinwing78.jpg/][IMG]http://img38.imageshack.us/img38/6892/zeinwing78.th.jpg[/IMG][/URL]

                    0

                      ik heb er sinds kort ook de zeinwing bij om het plaatje compleet te maken;
                      ook hier lijkt de montage kinderspel maar voor de fijnafstelling moet je tijd en geduld hebben. voor de geinteresseerden heb ik ook de originele “installation guide” in PDF. deze is na het heengaan van zeintec nergens te vinden op het www.
                      ik kan hem helaas als pdf niet aan dit bericht hangen (ik probeer hem nog om te zetten naar een jpeg of ander beeldformaat)

                      de gemonteerde wing met zeintop, cayman wielen en uitlaat:

                      0

                        reys schrijft:

                        Jag is Ford.

                        jag WAS ford; is nu tata motors (india) samen met land rover

                        0

                          etieke schrijft:

                          euchmmmm
                          heeft iets weg van peugeot :oops: :oops:

                          ik ben in mei dit jaar naar de officiële voorstelling van de XJ gaan kijken. een hele stijlbreuk met de vorige modellen en dus aan de achterpartij moet je inderdaad nog even wennen, maar …
                          er stond daar een zwarte in long wheel base versie, binnenin notelaar en 20″ duim velgen. cockpit ziet er ook fraai uit (niks dat gelijkt ford of peugeot maar eerder bmw) ook met zo’n inklappende joystick om alles te bedienen, groot touch screen, digitale klokken, analoog wegklappend uurwerk …
                          ik was onder de indruk en nog het meest over de prijs :oops: ik vond de meerprijs wat je meer betaald dan aan een middenklasser niet verantwoord tov wat je ervoor terug krijgt.
                          in mijn genen blijf ik toch nog altijd Anglofiel old styling en germanofiel qua techniek.

                          0

                            de mijne ligt ook vooraan onder de kofferklep, los achter de thuisbrenger.
                            ik herinner me nog van vele jaren terug dat men op de TC begon met het controleren van de vervaldatum van de brandblussers. ook toen heeft men er niks van gezegd dat dit los in de koffer lag, wel dat het vervallen was.
                            maar eigenlijk is heel die kleine brandblusser één grote klucht. ik heb op mijn vorig werk eens zo’n blusser leeg mogen spuiten op een proefopstelling. je staat ervan versteld hoe snel dat ding leeg is, da’s echt een kwestie van een paar seconden. om effectiever te zijn voor een autobrand zou je een poederblusser moeten hebben van minstens 5à6 kg.

                            0

                              ik heb vorig jaar een JAG uit duitsland gehaald en dat is eigenlijk net hetzelfde. het gelijkvormigheidsattest ontbrak, want dit document kent men niet in de omringende landen voor wat oudere auto’s. bij ons is dit al invoege sinds 1969. aan dit attest hangt een “proces verbaal” vast met een nummer het zogenaamde PVG nummer. en het is aan de hand van dit nummer dat de autokeuring zijn controles doet. kijk maar ook maar eens op je roze inschrijvingsbewijs van je kenteken, daar staat dit nummer ook op.
                              dus voor de jag ben ik gewoon naar de lokale dealer gestapt. deze hebben dit voor me bij de invoerder aangevraagd na het voorleggen van alle documenten. voor duitsland waren dat 2 “fahrrzeugbriefen”. drie dagen en 150 euro later een telefoontje dat ik het kon gaan afhalen en nog twee dagen later had ik mijn nummerplaat.
                              dus als in belgie d’Ieteren voor porsches moeilijk doet om haar markt af te schermen is het inderdaad gemakkelijker dat je een europees attest van gelijkvormigheid in nederland laat afleveren.

                              0

                                Pascal911 schrijft:

                                Orgineel spatbordje gevonden aan zeer gunstige prijs

                                als je het bij een particulier gevonden hebt, hebben we er geen boodschap aan. maar als het van een handelaar komt is het voor mede forummers altijd interessant om weten waar je aan goedkopere onderdelen geraakt bent. ook wij kunnen helaas hetzelfde ooit eens meemaken als jij nu. (knock on wood)

                                0

                                  @ rjf & cabrio wim:
                                  ik weet niet hoe carnewal zijn varkentjes laat knorren;
                                  ik heb een verbinding gemaakt zoals bij de buisjes maar dan volledig inwendig.

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 16,186 tot 16,200 (van in totaal 16,260)