
Aangemaakte reacties
-
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porschein antwoord op: Porsche prullaria
Je moet op zoek naar een Römer Prince kinderstoeltje met isofix zoals deze
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/roemer-prince-isofix-kindersitz-porsche-mercedes-oldtimer/2213972446-21-18668in antwoord op: KinderstoeltjeLeuk !!! Fijn dat je wil delen. En jullie hebben het gisteren zelfs droog kunnen houden (°-°).
in antwoord op: Online Porsche filmpjesTuthill werkplaats
in antwoord op: Online Porsche pics (deel2)De Raymond zou zingen “het gaat vooruit …”
Goed dat je het van de eerste keer degelijk laat aanpakken !in antwoord op: Mijn “nieuwe” 928S (1984, 4.7, 310pk, manueel)Welkom Sven,
Hier zitten een paar ervaringsdeskundigen mbt het G model met typering SC.
Ook altijd handig om een paar foto’s erbij te posten om een duidelijker zicht te krijgen op de algemene staat van de auto.
Succes nog met de aankoop !PS Informeer je grondig over de prijs voor het weghalen van de roest en herspuiten. Weet dat eens je de laklagen weghaalt je altijd verrassingen tegen komt !
in antwoord op: waarde 911sc 1980 turbo look 226000kmde snelheid waarmee het waarschuwingslampje pinkt geeft aan wat er scheelt:
1) knippert snel = temperatuursensor van de koelvloeistof defect
2) blijft branden = koelvloeistof te heet
3) knippert traag =
ofwel te weinig koelmiddel
ofwel werkt de ventilator van het motorcompartiment niet meer en loopt daar de te temperatuur te hoog op
ofwel je koelvloeistof circuit niet of onvoldoende ontlucht.je meldt dat de waterpomp vervangen is dus ik gok op mogelijkheid 3.1 of 3.3
het is echt belangrijk dat het koelcircuit goed ontlucht wordt door iemand die wat van Porsches kent. vaak gebeurt dit onder vacuüm maar op de traditionele manier lukt ook met een 986. op plaatsen waar luchtbellen blijven zitten loopt de temperatuur te hoog op > motorschade !!check eerst of het niveau in je expansietankje tss min en max staat. voor het ontluchten kan je gebruik maken van deze uitleg , alleen zit bij een 986 het ventiel om te ontluchten onder een zwart deksel naast de vuldop voor olie en koelwater.
in antwoord op: Volledig oppoetsen van de Boxster na aankoophelaas niet de juiste dimensies voor een 991. ze zouden anders ideaal zijn geweest als winterset.
in antwoord op: Concaver CVR4 20” velgen, banden, sensoren.in the end it is all about the boys and his toys
in antwoord op: Mijn “nieuwe” 928S (1984, 4.7, 310pk, manueel)goed opgemerkt Olivier
in antwoord op: Volledig oppoetsen van de Boxster na aankoopKan/wil je foto’s van jouw 986 met ons delen ??
in antwoord op: Nieuwe Boxster-eigenaarPorsche vlamt, maar niet op de beurs
Het is vrijdag precies een jaar geleden dat Porsche AG zijn debuut maakte op de beurs van Frankfurt. De beurskoers gaat minder hard dan een 911.Ing. h.c. F. Porsche AG, zoals het bedrijf voluit heet, kreeg de toepasselijke beursticker PAG911 mee.
Het tegen 82,50 euro geprijsde aandeel gaf op de eerste noteringsdag meteen gas en hield dat vol tot in het voorjaar. Op 22 mei bereikte de koers een piek van 120,80 euro.In de zomer verloor Porsche veel vaart, toen duidelijk werd dat de economische groei aan het slabakken was onder invloed van de opeenvolgende renteverhogingen. De sputterende Chinese economie zette extra druk, net als de problemen bij het moederconcern Volkswagen.
[color=#000000]992 GT3 R Rennsport
[/color]
Waarom je ‘m niet wil
In tegenstelling tot de normale Porsche 911 GT3 R voldoet deze Rennsport niet aan de FIA-eisen. Kortom, je mag niet met je nieuwe Rennsport in FIA-races meedoen én niet op de openbare weg rijden. Echter, als je 951.000 euro hebt om aan een Porsche uit te geven. Dan heb je vast het budget ook om een circuit af te huren. Daarbij is dit waarschijnlijk dan niet je enige auto van het merk. In dat geval, zet ‘m maar in de garage!
Een heerlijke ongeblazen boxermotorHet circuit is de enige plek waar de nieuwe Porsche 911 GT3 R Rennsport tot zijn recht komt. Achterin de auto ligt een 4,2-liter zescilinder boxermotor die tot 9400 toeren per minuut niet vraagt om het volgende verzet. Het vermogen ligt op 620 pk en het gewicht op 1.240 kilogram.Kortom, een heerlijke circuitauto.
De Porsche 911 GT3 R Rennsport is uniekPorsche bouwt maar 77 exemplaren van de GT3 R Rennsport voor dus 951.000 euro. Oja, dat is wel de prijs exclusief btw. Dus tel hier nog eens 21 procent bij op! Of de auto’s echt op het circuit gebruikt gaan worden, is met dit soort limited editions altijd maar de vraag.
in antwoord op: Modellen reeks Porsche