Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
    • prachtige bak :shock:

      de 996 vond ik de lelijkste 911 ( aan de 2dehands prijzen te zien zijn er nog die er zo over denken :? D
      Gelukkig zijn ze bij porsche terug de goede weg ingeslagen , de 997 vind ik meer een vervolg op de 993 dan op de 996 :mrgreen:

      0

        dat koe-geluid ken ik :)
        heb het ook gehad nadat er ” piraat ” – remblokken waren geplaatst :oops:
        In de garage zeiden ze dat dit weg ging nadat de blokken de vorm van de schijven heeft aangenomen , niet dus :evil:
        terug naar de garage , dan hebben ze de schijven wat afgevlakt …. koe-geluid iets minder maar niet weg
        Uiteindelijk originele remblokken gestoken en weg was de koe 8)
        denk dat het met het materiaal van de blokken te maken heeft

        0

          Die 964 komt net uit de fabriek zeker ?!? :shock: :shock: :P

          0

            [quote=”fdeville”:2bt97nk8]Volgens mijn “boekskes” werd een coupé C4 in turbo look alleen maar gemaakt in 1994, voor de amerikaanse markt. Anders zijn het jubileum modellen, hetgeen hier niet het geval is. Eigenaardig dus. Ik heb nog een mailtje gestuurd met vraag naar chassisnummer en optie-codes, op basis hiervan kan ik exact weten over welk model het gaat. Ben benieuwd of ik een antwoord zal krijgen… (indien niet, dan weet ik genoeg…)[/quote]

            Klopt niet , er zijn inderdaad turbolook 964-en naar Amerika gegaan omdat ze daar een jaar langer op de 993 moesten wachten . Maar er zijn er ook een kleine 100 gemaakt die in Europa zijn gebleven . Dit was enkel voor mensen die al vele jaren trouwe klant waren . Onlangs is er op het nederlandse Porscheforum een 964 Turbolook te koop aangeboden , de verkoper heeft er een hele uitleg bijgeschreven . Als deze Turbolook in orde is , is het wel een koopje :shock:

            0

              op naar

              5 blz

              nonsens

              :twisted:

              0

                Gij

                ni echt thuis

                forum

                :roll: :wink:

                0

                  ..

                  0

                    mooi resultaat :D P

                    0

                      [quote=”stefx911″:3j1xivdf]Hier een foto van hoe erg mijn roulementje eraan toe is.
                      [/quote]

                      Amaai , gebruik jij die spoiler nog voor andere dingen :shock:
                      wuiven naar voetgangers , klaptafeltje , windmachine , …. :lol:
                      Ik vind het straf dat die spoiler nog wou bewegen :twisted:

                      0

                        stel je vraag eens aan de nederlandse forumvrienden , daar zitten enkele
                        964-freaks tussen :lol:

                        0

                          Gisteren ( woensdag) zag ik twee 911-en achter elkaar rijden in centrum Beveren-waas . Een zilvere 993 met 18″ turbovelgen en en blauwe 964 ook met 18″ velgen :? D

                          0

                            ik heb al 911-en gezien met 500.000 km en meer :!:
                            als ik mag kiezen tussen een 911 die elke week 15 km rijdt en terug een week stilstaat of een die per week 250 km ( in grote stukken) aflegt , dan kies ik de laatste

                            0

                              Nu nog een K&N luchtfilter en The sound is the max 8)

                              0

                                Een Cupuitlaat is eigenlijk een rechte buis die de tussendemper vervangt .
                                kost ongeveer 160 € , kan je zelf plaatsen en geeft een klein beetje PK-winst . De ideale combinatie volgens mij is = K&N luchtfilter in de originele luchtfilterdoos en een Cup-buis met de orginele einddemper :D P als dat nog niet hard genoeg is kan je nog je katalysator weghalen ( bypass of lege kat.) en een sport-einddemper , open sport-luchtfilter , ….. maar die laatste dingen vind ik een beetje te .
                                Vorige maand reed ik met iemand die bovenstaande combo heeft door de Waasland-tunnel ( konijnenpijp) , ruiten en schuifdak open en genieten maar :lol: 8)

                                0

                                  [quote=”924″:1jfb41rd][quote=”RSR”:1jfb41rd]40 euro is geen geld hoor voor deze open demper[/quote]
                                  Luc, dat waren de verzendkosten die 40€, de prijs bedraagt 300€[/quote]

                                  300 € + verzending :shock: :shock: voor de helft heb je een Cup-uitlaat
                                  eigenlijk vind ik dat al duur voor een stuk inoxbuis :wink:

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)