
Aangemaakte reacties
-
Ik zou voor de Carrara 4 gaan :!:
In de 993 is de vierwielaandrijving veel dynamischer dan in de 964 .
Een 964 heeft een verhouding van 69% achteraan en 31% vooraan , dit geeft een iets ander bochtgedrag en een beetje verlies bij het optrekken .
Een 993 daarentegen geeft bijna het volledige vermogen aan de achterwielen tot er iets fout gaat , dan pas komen de voorwielen in actie
een 993 carrera 4 heeft dus alle voordelen van 4×4 en geen nadelen :PIn antwoord op: 993 cabrio OF 993 cabrioMooie 911 8)
veel plezier ermee :D (zal geen probleem zijn)In antwoord op: Eindelijk!!als je een coupe wilt zal je naar een jubileumversie moeten zoeken .
bij crashcars staat een mooie grijze , voor weinig geld ( wel veel km )Het is inderdaad een gewone turbo die de “S” kit heeft
de verkoper maakt er ook geen geheim van 8)In antwoord op: opmerkelijk prijsverschilEen 993 Turbo S voor 60.000 € is wel heel weinig :shock:
dit is een zeldzame porsche , waarschijnlijk is het een gewone turbo met een S bumper en zo
119.000 € is dan weer teveel daar heb je al bijna een 993 GT2 voorIn antwoord op: opmerkelijk prijsverschildie velgen zijn inderdaad uit 1 stuk en geen 3 :?
bij goedkopere velgen is dit zo slecht nog ni , als die namaakboutjes beginnen lossen kan het weinig kwaad :wink:In antwoord op: Keskin velgen[quote=”carrera 3.0″:189enuyb]Voor mijn driedelige Schnitzers betaalde ik vorig jaar 130 euro/stuk :!: Astemblieft …[/quote]
voor het demonteren en opnieuw monteren betaal je extra
als dat gebeurt is natuurlijk :roll:
een driedelige velg is moeilijk opnieuw lekvrij te krijgenIn antwoord op: Velgen opmakenAlu-repair in Melsele ( vlakbij antwerpen ) is een bekend adres .
heb er zelf al Saab-velgen laten rechten en herspuiten en resultaat was heel goed . prijs was 50 euro per velg geloof ikIn antwoord op: Velgen opmaken[quote=”SimonSays”:17201jvx]Ik wil zeker wel ‘n echte RS, maar da’s zo eeuwig zonde als je daarmee ‘n vangrail raakt…
En ‘n echte RS kost toch nog makkelijk 10 tot 15K meer…[/quote]Een echte RS zal later ook minstens 20k meer waard zijn dan jouw replica :roll:
gouden regel bij replica’s : als het niet voor minder dan de helft van een echte kan = niet doen :idea:In antwoord op: 964 RS ReplicaIk denk niet dat het mogelijk is om van een C4 een C2 te maken , persoonlijk zou ik daar nooit aan beginnen .
In antwoord op: 964 RS ReplicaMet het ontluchten kan ik je niet helpen …
Maar over die klinken kan ik wel zeggen dat 993 klinken veel mooier zijn en bovendien perfect passen op 964-deuren , als je ze moet vervangen zou ik ni twiijfelenIn antwoord op: effe voorstelleKon die dan niet wachten tot thuis of op een parking :roll:
Dit vind ik doodzonde , gelukkig zaten ze niet gekneld :twisted:
De brandweer had zich een breuk gelachen als er daar ene met zijn broek af in volle actie had vastgezetenIn antwoord op: 911 op Antwerpse ringals ik uw medewerker was , had ik die man opgewacht buiten en hem even de waarheid verteld :roll:
In antwoord op: Ondehoud boxster 2.7 aan mafia prijzenEr is helaas niet zoveel keuze , ik kocht Porsche scene omdat er in de meeste winkels niets anders ligt :roll:
In antwoord op: porsche sceneAls ik voorbij VNV cars rijdt , komt bij mij ook het water in de mond :P
Wat daar al in de etalage heeft gestaan is niet te doen :shock:
De eerste 997 die ik zag was ook daarIn antwoord op: Wie heb ik gezien ?