Aangemaakte reacties
-
het is een turbo met wls geen atmosferische. wls kwam blijbaar in 2 pakketten wls1 met 430pk en wls2 met 450pk
in antwoord op: 993 4S of 997 2Seuh kan iemand op mijn vraag antwoorden? Ben namelijk een erg mooie turbo met s-pakket tegengekomen (WLS en geen turbo S) en zou graag weten wat de meerwaarde daarvan zou kunnen zijn.
in antwoord op: 993 4S of 997 2Sheeft iemand een idee hoeveel verschillende versies er van de 993 turbo zijn gemaakt, hoeveel van elk er zijn geproduceerd en hoe je ze kan herkennen.
ik dacht vier versies : 408pk, 430pk, 450pk en turbo s met 450pk
in antwoord op: 993 4S of 997 2Stestrit gemaakt. het wordt een 993. alleen nog aan het twijfelen of het toch niet beter een turbo zou zijn.
in antwoord op: 993 4S of 997 2S@Dino737 : heb zelf een Parrot 3200LS gehad. Zou deze absoluut niet aanraden, niet alleen software problemen maar ook slechte geluidskwaliteit. Heb al vanalles geprobeerd van de normale carkit over 8watters tot en met bluetooth (oortje en Parrot) en voor mij waren de vaste autotelefoons het beste. Enige probleem is dat je niet mag vergeten je telefoons te activeren, ik merkte na een tijdje dat ik teveel oproepen miste. Met het gebruik van dubbele kaarten had men mij gezegd dat in de auto mijn gsm moest uitzetten, maar dit werkte niet. Wat ik doe is telkens ik in de auto kom bel ik even naar mijn voicemail met de autotelefoon (zo is deze geactiveerd) en ik laat mijn gsm aanstaan, en vice versa en dat werkt fantastisch.