Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1,876 tot 1,890 (van in totaal 2,055)
    • Ook hier welkom fuse.

      Zeer goede keuze, heb zelf een 3.2 G50 en ben er erg tevreden mee.
      Was ook een bewuste keuze: meest doorontwikkelde classic 911.

      Een 964 heeft al schoefvering, ABS, Servostuur en meestal airbags en airco.
      Die dubbele ontsteking met 12 bougies is ook al gene cadeau als je zelf aan de auto gaat sleutelen :bounce:

      Dat de 3.2 als + 25 jarige onder het forfait van 35 € rijbelasting en 62 € BIV valt is uiteraard meegenomen.

        [quote=”FirstP” post=154844]

        Aangetekend allemaal goed en wel maar als het pakketje verloren is gegaan ben je zelf wel de pineut. Ik heb daar allemaal te weinig vertrouwen in maar dat zegt natuurlijk meer over mij dan over de post ;)[/quote]

        En dat niet alleen; er wordt dikwijls met gesmeten dat het een lieve lust is.
        Dat wil je toch niet met je pas gerestaureerde Motronic module :bounce:

          Proper gedaan :up:

          Dat gesplitst rooster vind ik geweldig “retro” :applaus:

            Schrappen ongedaan maken gaat niet lukken vrees ik :think:

            Aan de andere kant, met een ooit geseinde nummerplaat blijven rondrijden lijkt mij ook niet zo een goed idee :(

              Succes en plezier bij de zoektocht.
              Goede keuze, heb er ook lang achter gezocht en uiteindelijk gevonden :relaxman:

                Neen, neen ge vergist u :!:
                Antwerpen is HET STAD, al de REST is PARKING :mrgreen:

                  Oef, dit is voor ne keer goed afgelopen.
                  Ik ben blij voor jou :!:
                  Het volledige verhaal hoop ik hier nog te lezen, misschien kunnen we er allemaal wat van leren.
                  Wat een dag voor jou, neem er :drink: en :sleep:

                    1.Peter-Targa-84
                    2.Joebarreke
                    3.Triumph
                    4.Mark986 :relaxman:
                    5.dirk l

                      Ik duim mee, dat je hem snel en heelhuids terug hebt :!:

                        Het glas zit aan de motor vast door middel van een bajonetsluiting.
                        Geen clipsen dus.
                        De zwarte ring verdraaien met een fijne schroevendraaier in de opening onderaan het spiegelhuis.
                        De ring gekarteld , even zoeken tot je houvast hebt en dan tegenwijzerzin de ring verdraaien.
                        Spiegel komt dan los van de motor, enkel nog de draadjes van de verwarming losmaken. :salut:

                        SPIEGEL.jpg

                          ABS op een 3.2 :?:
                          Bedoel je niet rembekrachtiging ?

                            Welkom en succes met de zoektocht. Dat is trouwens part of the game, en is ook leuk en boeiend .
                            Van een Toyota “new Celica” naar een *porsche , man jij gaat verschieten :o

                              Een Tip is een traditionele automaat met koppelomvormer, weliswaar electronisch gestuurd.
                              Maar toch, dit heeft zijn beperkingen, zoals slip, niet altijd gewenst op of terugschakelen.
                              Een PDK is in wezen een “gewone” versnellingsbak met dubbele koppeling.
                              Door het moderner concept is de electronica uiteraard veel geavanceerder.
                              Daardoor verlopen de overgangen zo snel dat ze niet of nauwelijks voelbaar zijn.
                              De F1 gebruikt al jaren een gelijkaardig systeem.

                                Zaterdag eens een kijkje gaan nemen, ze openen dan officiëel.

                                  +1 :applaus:

                                15 reacties aan het bekijken - 1,876 tot 1,890 (van in totaal 2,055)