Aangemaakte reacties
-
Twee iconen uit de automobielgeschiedenis, en als je ze samenvoegd klopt het plaatje.
De verhoudingen zijn Ok , nergens wringt het !
Wat ook opvalt is dat er zo weining lijnen nodig zijn.
Een goed voorbeeld van less is more.
Tegenwoordig valt me bij de nieuwste modellen van sommige contructeurs op dat je met alle aanwezige lijnen en vouwen een tweede auto zou kunnen bouwen :coolness:in antwoord op: Online Porsche picsDe sites van Renntech en Pelican Parts al eens geprobeerd ?
Op Renntech heb de manual van de 3.2 gevonden. Lijvig boekwerk hoor !in antwoord op: Workshopmanual Porsche 996 TurboI LOVE IT :first:
in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replica[quote=”TRIUMPH1″ post=148304]Proficiat moderators,voor alle energie en tijd dat jullie in dit forum steken,doe zo verder!!!grt Jean[/quote]
+1 :applaus: :respekt:
in antwoord op: Vincent stelt zich ook maar eens voorFotokes gemaakt ?
Laat maar komen :D :D :D
in antwoord op: Herfstrit editie 2013Mart, ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden :up:
in antwoord op: Vincent stelt zich ook maar eens voorProficiat en veel :driver: -plezier.
MORE pics please :relaxman:
in antwoord op: advies bij aankoop 911 targadenk dat ik ga verhuizen naar california
ga je mee
:drink: :drink:[/quote]Hmmmm, dat is me te drastisch.
Trouwens als de zon elke dag schijnt en je dus alle dagen kan rijden is de spanning er ook af :coolness:
Anderzijds, een ganse winter op stal laten kan ik ook niet.
Na een week, max 2 , begint het: de kriebels : :driver:Zoiets als kastanjes die je op het vuur gooit :mrgreen:
in antwoord op: 911 Targa 2.7 1975 stotteren de eerste 20 kmDeze namiddag, een witte 964 C2 op de baan van Kalmthout naar Putte en een eveneens witte SC of 3.2 op de Leopolslei in Brasschaat.
Een tijdje achter de eerste gereden, de tweede moest mij voorrang geven op een kruispunt :) Er reed nog een gele boxter achter meen ik gezien te hebben.
We hebben nog gedag gewuifd :salut: Iemand van het forum ?in antwoord op: Wie heb ik gezien ?*porsche lijdt aan slapeloosheid :shock:
Heb hem dan maar eens uitgelaten voor een toerke van 150 km.
Het heeft ons beiden goed gedaan :relaxman:[quote=”TRIUMPH1″ post=147588]ik ben er nu bijna 70[/quote]
Nu ni overdrijven hé Jean, daarnet was je nog maar 67 :wink:
in antwoord op: op welke leeftijd ontdekte jij dat je autogek bentIk ben als autofreak geboren denk ik.
Altijd al met auto’s bezig geweest, als kind van een jaar of 5 kende ik alle merken en types met een oogopslag (al waren er toen nog geen Japanners, Koreanen en diens meer)
Op mijn twaalfde in het eerste middelbaar, bevriend geraakt met een klasgenoot wiens vader garagist was en met een 912 :driver:
Ontelbare keren meegereden de woensdagnamiddag, stukken gaan halen :happydance:
Toen is het *porsche- virus zijn werk beginnen doen.
Ondertussen reed ik sinds die leeftijd ook al de auto’s van Pa en Ma in en uit de garage om ze tegen een kleine vergoeding te wassen.Op 16 jaar, de brommer uiteraard. Stond al weken voor mijn verjaardag in de garage: Honda CB 50
4-takt: om lekker tegendraads te doen. Al mijn vrienden reden met Suzuki’s twee takt.De dag van mijn 18 de verjaardag is mijn Pa ‘s morgens mijn rijbewijs gaan halen op het gemeentehuis en ‘s middags kwam hij me van school halen.
Plaats gewisseld en met de X1/9 gewoon naar huis gereden :engeltje:
Praktische examens bestonden toen nog niet .Vanaf dan waren we vertrokken.
Al heeft het wel tot begin vorig jaar geduurd eer *porsche terug op het toneel verscheen in de vorm van de aankoop van een 3.2.
Al die tijd was het virus “sluimerend” aanwezig.in antwoord op: op welke leeftijd ontdekte jij dat je autogek bent:first: Ben al weg :relaxman:
in antwoord op: 50 jaar Porsche 911Die laatste is zo te zien een 72er Oilklappe .
In originele en goede staat zijn die hier een klein fortuin waard :!:
Deze is voorgoed naar de knoppen vrees ik :cry:
in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” !