Aangemaakte reacties
-
49,63 € op Rose Passion voor dit onderdeel.
Valt dus best mee :!:
Proficiat overigens met je aanwinst :applaus:in antwoord op: Nieuw speeltje + technische vraagIeder zijn goesting natuurlijk, maar ik werd ni goe bij het bekijken van dit filmke.
Ze maken gatenkaas van de P :shock: en dat wordt dan daarna met pasta dichtgesmeerd :o
Die auto krijg je imo nooit meer origineel :think:in antwoord op: project jap 3.2 naar RSR singer look replicaWel James, dat laatste is zooooo herkenbaar :!:
Overigens is het bij mij begonnen op het achterbankje van een uni blauwe 912.
Nu, zoveel jaar later, is het een ……..uni blauwe 911 geworden :think:in antwoord op: How it all startedJammer dat we kort na de middag moesten vertrekken maar we hebben een mooie ochtend beleefd. :happy:
Fijn om een paar bekenden terug te zien en nieuwe mensen te leren kennen.
Dank aan fdw voor het werk en begeleiding :respekt:
Ik zie al uit naar een volgende gelegenheid :salut:
in antwoord op: PF rit Antwerpse Kempen 29/sep[quote=”TRIUMPH1″ post=143291]Wij zullen er zijn,eventueel nog mensen vanuit HET aNTWERPSE dan hebben we een treintje.[/quote]
Aan het rond punt in Wommelgem, wok restaurant, hoe laat ?in antwoord op: PF rit Antwerpse Kempen 29/sepVrijdagavond graag :happydance:
in antwoord op: forum treffen bij CCR in HulstZiet er inderdaad mooi uit.
Men heeft wel veel moeite gedaan om hem het uitzicht van een Carrera 3.2 te geven.
Stuurwiel, middenconsole, stoelen, voor en achterbumper,typeplaatje en ik vergeet misschien nog wat.
Het is overigens een 1982 volgens het chassisnummer.
Ik zou alvast een kijkje gaan nemen.in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”TRIUMPH1″ post=143291]Wij zullen er zijn,eventueel nog mensen vanuit HET aNTWERPSE dan hebben we een treintje.[/quote]
Als het weer meevalt voeg ik me bij jullie :driver:
in antwoord op: PF rit Antwerpse Kempen 29/sepEen 2.7 van 75-77 had die PK’s volgens mij.
Een G- Model klopt dan ook evenenals het dashboard.
De stoelen zijn dan weer van een 3.2 of later.
Jammer dat we geen foto van de motor te zien krijgen.
1969 zal dus wel een lapsus zijn :think:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Welkom hier collega 3.2- :driver:
Ik ook zie uit naar foto’s en om mensen uit de buurt te ontmoeten zou het natuurlijk handig zijn moesten we weten uit welke streek je bent ;)*luv HET 911 icoon bij uitstek !
Proficiat en veeeeel :driver: plezierin antwoord op: Trotse Eigenaar geworden van deze 911 (930) TurboDaar ben ik ook wel voor te vinden. :applaus:
Avond of een Zaterdagmiddag maakt niet uit voor mij.in antwoord op: forum treffen bij CCR in HulstJoin the club indeed !
:applaus: [quote=”Gertie” post=134508][quote=”Peter_Targa_84″ post=134498]Ah, nog een 50+er die eindelijk een P gekocht heeft, Join the Club en véél plezier ermee :relaxman:[/quote]Ik denk dat we een Club kunnen oprichten met forummers 50+ die voor ‘t eerst een P gekocht hebben op 50-jarige leeftijd. Indeed, join the club. :relaxman:[/quote]
in antwoord op: k hem hem…Hallo
Ik begrijp wat je bedoeld.
Mijn collega rijdt met een 997 GTS.
Prachtig mooi allemaal, 4O8 PK, PDK en alle mogelijke opties……. MAAR ik mis het gevoel, de looks, het geluid en de “feeling”.
Ik weet waarover ik spreek want de mijne is ook een 3.2 van ’87.
Laat ik het zo stellen: bij die 997 heb ik het gevoel in een super Audi te rijden, in de 3.2 in een 911 zoals hij door *porsche ooit bedoeld was.in antwoord op: van oud naar nieuwer?Net zoals van alle luchtgekoelde 911’s zitten de prijzen van de 964 blijkbaar ook in de lift.
En vanaf 25K zijn zeker behoorlijke exemplaren te vinden.
Ik wou echter het model juist daarvoor, een 3.2 van 87-89 , ZONDER stuurbekrachtiging, ABS, airbags en MET torsievering. Kortom de meest ‘moderne’ klassieke 911.
Ik heb moeten vaststellen dat deze, in correcte originele staat, nog meer gestegen zijn in waarde de laatste jaren en dat je meer aan 30K + moet denken :shock:in antwoord op: Type 964 meerwaarde?