Aangemaakte reacties
-
Proficiat met je aankoop, ferm kleurke :up:
Al ben ik niet zo’n boxster fan en al helemaal niet van de “Harm” lampen :oops:
Maar je kent dat; geuren, kleuren, vrouwen en auto’s…da ‘s goesting hé :engeltje:Je hebt toch wel minstens 1 fotoke genomen zeker :what:
Enne, begrijp ik dat nu goed ? Heb je er ineens twee aangeschaft :think:
Zo is dat , je hebt daar een punt.
Maar…..dat past nu net bij het karakter en de rijstijl in een Gran Tourismo :driver: :up:Aan het andere eind heb je hard-core sportwagens met manuele close-ratio bak, maximale sper en uniball ophanging :happy:
Ik zou die 912E vergeten hoor !
Je hebt zelf een 912 gehad , F carrosserie van de toenmalige elf met de motor van de legendarische 356 erin.
Prima combinatie die door het lagere gewicht van het aandrijfgeheel zelfs agieler reed dan de 911 van toen.
Die 912E daarentegen; in afwachting van de 924 in 1976 en door een kronkel van de Amerikaanse importeur, de motor van een VW 411 (85 Pk !) in een 911 G koets gelepeld. 85 Pk in een koets waar toen minimaal 185 Pk in thuishoorde. Nu weet ik ook, vermogen is niet alles maar kan Je jezelf voorstellen hoe zich dat verhoud ?
Just my 2 cents :think:Mooie update’s :up: Maken op den duur een wereld van verschil :think:
in antwoord op: novecentosessantottoIk had zo al een vermoeden. Thx om het te bevestigen :up:
Na de zomer staat dit op planning. Ben redelijk goed in plannen……………… :popcorn:in antwoord op: Pimp & show your garageIk neem aan dat je moet werken met afplaktape ? Hoe krijg je dit evenwijdig over zo een lengte ? Laser ?
in antwoord op: Pimp & show your garagePassen doen ze wel, je blijft wel met 2 gaten zitten van die veel bredere Us blokken :bounce:
in antwoord op: amerikaanse bumper vs europeseBetere koeling ? Nee, dat geloofd geen kat .
Cool dan maar :think:
Ik wil dus eigenlijk zeggen; Kweetet ook ni :popcorn:Die olieleidingen van en naar de koeler achter de R koplamp liggen daar altijd. Als je de dorpelbekleding weglaat liggen ze naakt :cry:
Niemand ? :coolness:
in antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??Tja, een F-model of pre-impactbumper zoals jij ze benoemd, voor het voorziene budget gaat moeilijk worden hoor :think:
En ja, de prijzen zijn wellicht niet meer wat ze geweest zijn, maar op Antwerp Classic vroegen ze toch nog +/- 70 K voor een ordentelijk exemplaar (2x) :popcorn: