
Aangemaakte reacties
-
porschky schrijft:
jezus, wat een werk! :shock: Niet moeilijk dat we dan iederen keer een gepeperde rekening krijgen voor een onderhoud… :?
Bij een gewone 997 valt dit nog mee maar bij een turbo moeten ook de intercoolers eraf en dit is wel een beetje werk,bij mijn 996TT heb ik er ongeveer een 3 uur over gedaan.
In antwoord op: bougies 997 turboIk heb het al gedaan bij mijn 996 turbo
Achter wielen eraf,bumper eraf,intercoolers eraf,hitteschildjes eraf en dan de bobijntjes los schroeven en dan met een lange bougiesleutel kan je ze vervangen.In antwoord op: bougies 997 turboporsche schrijft:
De sterren zijn geen beoordeling maar geven een indicatie van het aantal verkenners in je buurt. 1 ster is weinig, 2 veilig, 3 veel.
Meer moet je er niet achter zoeken. Ze worden sporadisch weergegeven vnl. op hoofdbanen en autobanen.
Hier ben je mis volgens mij,de sterren zijn wel een beoordeling ,hoe meer meldingen je doet hoe meer sterren je verdient,dus als je op je coyote 1 ster ziet dat betekent dat de persoon die voor u rijd nog ni veel meldingen gedaan heeft.Meldingen worden wel gekontroleerd dus het is ni omdat je zomaar wat meldingen doet dat je 3 sterren krijgt.
In antwoord op: Coyote radarverklikker.Hybride gaat echt de oplossing niet zijn,er zullen er wel een pak komen in de rijkere landen maar tegen ze in de bananen republiek landen er mee rond rijden ben ik al 300 jaar denk ik.Als de uitstoot van de uitlaatgassen zo slecht is moeten ze ook maar in alle koeien hun poep een filter steken vind ik :)
In antwoord op: Alle Porsches op de groene toer.Al die groene zever hangt dik mijn voeten uit maar das mijn mening natuurlijk…
Het laatste da ik ooit zal kopen zal een hybride zijn…In antwoord op: Alle Porsches op de groene toer.Bij banden Crauwels in Begijnendijk doen ze nu ook velgen herstel en van leuven is dat ni zover…
In antwoord op: Reconditioneren velgenAls je een topuitlaat wil moet je de mannen van Europipe ( Aartselaar) eens contacteren,beter ga je ni veel vinden en ze hebben voor de gt3 verschillende modellen
http://www.europipe.be/800.htmlIn antwoord op: sportuitlaat vr GT3Persoonlijk zou ik altijd voor een 3.6 ipv een 3.4 gaan.
Je mag bij mij altijd een lakdiktemeter komen halen zodat je direkt kan zien wat er herspoten is.
Ook heb ik software op mijn laptop zodat ik in de ecu kan gaan om te zien dat de kilometers kloppen.
Ik zou ook geen auto kopen waar geen onderhoudsboekje bij is.In antwoord op: Aankoop 996etieke schrijft:
ik heb wel de indruk dat de weergegeven snelheid op de cotote meestal zeker 10 km onder de werkelijke snelheid ligt
De snelheid van de coyote zal juist zijn maar de kilometerteller van de auto is nooit juist,altijd een afwijking van een 5%.
In antwoord op: Coyote radarverklikker.Als je een vaste paal ziet die nog niet geregistreerd is moet je op het knopje van de radarmelding drukken,het uur en de locatie noteren,ook uw coyote ID nummer noteren en daarna doorsturen naar :
m.decoster@coyotesystems.be;
Ze kontroleren dan of de gegevens kloppen en de paal word dan bijgevoegd in de database.In antwoord op: Coyote radarverklikker.Hier een fotooke van mijn stuur,gekocht bij FVD maar is hetzelfde als dat van Carnewall
[IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/i3Large.jpg[/IMG]
Dit is de kilometerteller van een 996 turbo,toerental gaat op 6800 in’t rood en bij een gewone 996 op 7000 toeren dus ’tis zeker een gewone 996.
[IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/IMG_5624.jpg[/IMG]
In antwoord op: gt2, turbo of 996Een gewone omgebouwde 996,een turbo heeft altijd een electronisch ontgrendelingsmekanisme voor motorkap en kofferkap en als je nog twijfelt ga dan eens voelen in het ventilator rooster in de achterste bumper,bij een turbo kan je daar de intercoolers zien steken.
In antwoord op: gt2, turbo of 996[quote=”Audiotronics”:2nm9ddrn]Dixie, hebt ge nog plaats in uw garage? Ge moogt dieje van mij ook wel eens zo “onder handen nemen” :shock: [/quote]
Als ik tijd en goesting heb wil ik uw bakske wel eens een beurt geven…In antwoord op: Porsche 997 GT3RS