Aangemaakte reacties
-
Deze morgen een oliedruppel gevonden onder de motor :roll:
Ik denk dat ik weet waar het vandaan komt (zie foto’s). Iets om me zorgen om te maken? Ze hebben voor de aflevering een oliewissel uitgevoerd, zou het kunnen dat het de ‘drain plug’ is die wat lekt?Attachments:in antwoord op: And we are here again…Heb een amethyst 964C4 gehad (prachtige kleur trouwens), maar voor de rest altijd zwart of zilver/grijs… een P-ke valt sowieso al op (allez, ik zie da toch direct :D ) en ik heb dan liever een neutralere kleur. Maar ik begrijp zeker dat niet iedereen daarvoor te vinden is :-)
in antwoord op: And we are here again…Dankuwel voor de leuke reacties :-)
Kheb gisterenavond een half uur in mijn garage staan kijken :roll: :lol: :lol: zot zijn doet geen zeer, maar jullie begrijpen me uiteraard :D
En inderdaad dat poepke… love it 8)in antwoord op: And we are here again…thx, ook een erg duidelijke en goeie post… het blijft een gok natuurlijk, maar dat heb je met alle P’s… zelfs bij de 996TTs en 997TTs mk1 met het oerdegelijke Mezger blok lees je soms op verkoopsites ‘met nieuwe motor’…
de 997 mk2 vormen een (weliswaar duurder) alternatief, maar ik ben geen fan van DI… gevaar op koolstofafzetting op de kleppen (typisch bij Audi RS modellen, bij Porsche lijkt het echter minder/niet een probleem)in antwoord op: aankoop 997 Carrera (4)S mk1[quote=”youyou” post=245485]deze is hier al eens gepasseerd
vanaf 6,48minuten word het interessant[/quote]
Thx, interessante achtergrondinfoin antwoord op: aankoop 997 Carrera (4)S mk1[quote=”mark986″ post=245475]Ims kan je preventief reeds laten upgraden en tegelijkertijd verander je het rms, moet toch open. Bore scoring is een koelprobleem en kan je ondertussen ook laten oplossen (eerst effe laten controleren maar bij ok preventief aanpassen)
[/quote]Thx mark986. Heb je enig idee wat deze upgrade/aanpassing ongeveer kost, ik wil daar rekening mee houden bij de aankoop? Heb momenteel oog op een S van 2005 met 60k km (in Duitsland), maar wel van 2de eigenaar particulier, dus geen garantie.
in antwoord op: aankoop 997 Carrera (4)S mk1Zeer goede keuze! Geblazen Subs zijn snelle wagens en betrouwbaarheid troef, ik spreek uit ondervinding :wink:
in antwoord op: 911-lovers new Daily’s RideNen dikke proficiat man! Ze zien er ferm uit, zowel uw amethyste als uw blonde beautie ;-)
En ge weet ongetwijfeld wat volgt; huisje, Porschke, getrouwd, … ;-)in antwoord op: 964 carrera 4 AmethystGoed keuze, als ik het had gekund zou ik het ook gedaan hebben… maar ja, ik moest per se nen turbo hebben hé :roll: :lol:
in antwoord op: 996 aangeschaft…krisp schrijft:
maar helaas…
Nou ja… ge hebt een mooi alternatief :wink:
in antwoord op: New member – GTSloe schrijft:
niemand?
TT’s zijn hier toch de GT3’s van Autoforum? :):)
Dat is het em net… iedereen op het forum heeft er al ene :wink:
in antwoord op: Porsche 996TTGalhund schrijft:
[quote]En het helpt ook als je niet steeds naar het boost-metertje zit te kijken maar ook eens naar de snelheidsmeter :twisted: :twisted: ‘t Is toch zo’n plezant speelgoed:lol: :lol: :lol: Hoe weete gij da, ge spreekt uit ondervinding zeker :lol: :lol: :lol:
Mijn volgorde in dalende prioriteit: eerst de toeren, dan de boost, en dan de snelheid… misschien moet ik dat toch maar eens herbekijken :roll:
jack bauer schrijft:
Het enige waar je voor moet opletten bij een 996TT zijn de camera’s van vadertje staat,kan zeer kostelijk worden…… :evil:
Don’t tell me… de voorbije 10 jaar geen snelheidsboete meer gehad en nu 2 op 2 weken tijd :evil:
vawilliam2003 schrijft:
± 350 PK en 700 Nm (Porschekiller)
Porschekiller is misschien wat overdreven ;-) maar ‘t zal niet gemakkelijk zijn om deze eraf te rijden. Vermogen/koppel is trouwens niet alles he, tractie is zeker zo belangrijk en daarin zijn de 911kes onklopbaar.
P.S. ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dat de cijfers zijn van een standaard 335d??
in antwoord op: Gezocht: versleten voorbanden 996TT of 4CS