Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Bedenk wel dat Steve Wong zijn chip baseert op de amerikaanse versies. Deze zijn tov de europese auto’s altijd al geknepen ivm milieu eisen. Dus een usa 3.2 die standaard 205pk heeft en hierdoor 235pk krijgt zal een wereld van verschil zijn. Een europese 3.2 met 231pk die naar 235pk zou gaan is waarschijnlijk niet eens merkbaar.

        Ik heb airco in mijn ’86er ingebouwd. Ik kan de volledige originele installatie van Cabrio Wim overnemen. Ik kan je vertellen dat het een heel karwei is geweest, met hier en daar wat improvisatie. De bekabeling tot aan de motor ligt er, in de kofferruimte moet je het zelf verzorgen, zorg dat je hiervoor de originele kabelboom te pakken krijgt!! Bij van Zweeden hoef je het niet te vragen, daar ben ik toen ook geweest. gewoon internet in de gaten houden werk het beste en de condensors zijn beter gewoon nieuw te bestellen bij Hella, evenals het droogreservoir. Voor vragen en/of tips mag je me altijd benaderen

          En Jefferson, ik heb geen haast hoor. De radio ligt voorlopig toch nog maar in de kast te wachten om ingebouwd te worden.

            Geen idee of het ook interessant is als je er de radio ook nog bij moet kopen. Ik heb de mijne namelijk voor niks :mrgreen:
            Maar de afneembare frontjes zijn los te koop voor ongeveer €300,-, dus voor mij is dat nu wel interessant.
            De navigatie is bij mij trouwens ook gewoon nederlandstalig.

              Zeg Jefferson, zou je voor mij misschien nog een close-up kunnen maken van de voorzijde van de radio zonder frontje en van de achterzijde van het frontje? Ik heb namelijk een splinternieuwe Krämer KR737, wat dezelfde radio is als de Porsche Classic, maar met een ander frontje. En aangezien de frontjes los verkrijgbaar zijn wil ik wel eerst zeker weten dat het past voordat ik er eentje ga bestellen.

                Liever een goede 915 dan een slechte G50 :wink: .

                  Deze lijst heb ik ook al eens op het nederlandse forum gezet:

                  901 Het originele 911 prototype
                  902 4-versnellingsbak voor de 911
                  903 Prototype automatische koppeling voor de 911
                  904 Sport GT met glasfiber carrosserie
                  905 Sportomatic versnellingsbak
                  906 1966 Carrera 6 coupé
                  907 1967 race auto
                  908 1968-1971 race auto
                  909 1968 expirimentele “hillclimb” auto
                  910 1967 race auto
                  911 GT auto met 6-cilinder motor
                  912 GT auto met 4-cilinder motor
                  913 Niet toegewezen
                  914 VW-Porsche middenmotor auto
                  915 5-versnellingsbak voor de 911
                  916 1967: dubbele bovenliggende nokkenassen, 6-cilinder
                  —– 1968: 908 6-versnellingsbak
                  —– 1972: middenmotor race auto met 6-cilinder motor
                  917 1969 race auto
                  918 Onbekend
                  919 Onbekend
                  920 4-versnellingsbak voor de 917
                  921 Onbekend
                  922 Onbekend
                  923 6-cilinder motor voor de 912E
                  924 2.0L 4-cilinder auto
                  925 Sportomatic versnellingsbak voor de 911T/E
                  926 Onbekend
                  927 Onbekend
                  928 4.5L V8 auto
                  929 Onbekend
                  930 Eerste generatie 911 Turbo
                  931 924 Turbo
                  932 924 Turbo (rhd)
                  933 Onbekend
                  934 Groep 4 productie race auto
                  935 Groep 5 GT race auto
                  936 1976 prototype race auto
                  937 1980 924 Carrera GT
                  938 1980 924 Carrera GT (rhd)
                  939 1980 924 Carrera GT Le Mans
                  940 Onbekend
                  941 Onbekend
                  942 Onbekend
                  943 Onbekend
                  944 1982 2.5L 4-cilinder auto
                  945 1982 2.5L 4-cilinder auto (rhd)
                  946 Onbekend
                  947 Onbekend
                  948 Onbekend
                  949 Onbekend
                  950 Onbekend
                  951 944 Turbo
                  952 Onbekend
                  953 4×4 Parijs-Dakar auto gebaseerd op de 911
                  954 911SC/RS rally auto
                  955 Cayenne
                  956 1982 Groep C prototype race auto
                  957 Onbekend
                  958 Onbekend
                  959 1986 beperkte productie auto
                  960 Onbekend
                  961 1986 959 race auto
                  962 1984 Groep C/IMSA race auto prototype
                  963 Onbekend
                  964 1989 model van de 911
                  965 1991 model van het 964-type 911 Turbo
                  966 Onbekend
                  967 Onbekend
                  968 1991 4-cilinder auto
                  969 Onbekend
                  970 Onbekend
                  971 Onbekend
                  972 Onbekend
                  973 Onbekend
                  974 Onbekend
                  975 Onbekend
                  976 Onbekend
                  977 Onbekend
                  978 Onbekend
                  979 Onbekend
                  980 Carrera GT
                  981 Onbekend
                  982 Onbekend
                  983 Onbekend
                  984 Onbekend
                  985 Onbekend
                  986 1996 model van de Boxster
                  987 2005 model van de Boxster
                  988 Onbekend
                  989 Prototype 4 persoonsauto begin jaren ’90
                  990 Onbekend
                  991 Onbekend
                  992 Onbekend
                  993 1994 model van de 911
                  994 Onbekend
                  995 Research voertuig
                  996 1997 model van de 911
                  997 2005 model van de 911
                  998 Onbekend
                  999 Onbekend

                  Eventuele onvolkomenheden kunnen zijn ontstaan doordat deze lijst is gepubliceerd in de 911 & Porscheworld uit januari en februari van 2001. Voor op of aanmerkingen gewoon even een PB’tje sturen zodat ik de lijst aan kan passen.

                    :?

                      [quote=”Setakira”:30gfu1re]964 omdat het model van 911 van 1964 werd hertekend.

                      993 is makkelijkste, ze zijn aan de 993 begonnen in 1993.

                      Rest geen idee[/quote]

                      Dit is niets anders dan toeval! De nummers hebben niets te maken met de jaartelling. Waarom zou men in 1989 een pas een nummer gaan gebruiken dat terug verwijst naar 1964 :?

                        We zijn hier toch om elkaar te kunnen helpen :wink:

                          Welkom, dat ziet er als een zeer mooie auto uit :D

                            Een importeur in België weet ik niet, ik woon zelf in Nederland. Meer info kun je op deze site vinden. Er is ook een review van mij op hun site geplaatst (de “garagehouder” in zeeland :wink: )

                            Bij mij gingen de eerste en tweede versnelling soms erg lastig. Bij een stoplicht moest ik soms de koppeling terug op laten komen voordat ik hem in de eerste kreeg. Nu ik deze olie erin heb zitten merk ik dat de bak weer makkelijker in beide versnellingen te krijgen is. Het opvallende is dat hoe meer ik er nu mee rijd, hoe soepeler de gangwissel gaat. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.

                            Guido

                              Voor een 915 bak: SWEPCO 201. Te bestellen bij Renntech in nederland of via de importeur zelf (heb ik gedaan). Voor ongeveer €45,- inclusief verzenden was ik klaar. Geen idee welke viscositeit het is, maar het wordt in NL en de USA aangeraden voor de 915 bakken. Ik ben er in ieder geval zeer over te spreken.

                                [quote=”Bjorn”:2uggzhfk]Bullschit :!: [/quote]

                                Inderdaad, dit heeft hij op het nederlandse forum ook al gezegd :!:

                                  Ik houd het bij mijn donkerblauw :wink:

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)