Aangemaakte reacties
-
Tegenvoorstel gekregen en er was al £3000 aan af :applaus:
Niet genoeg! We gaan door ;)Schoontje!
Thx!!
TE duur voor mij persoonlijk. Heb ‘m voorstel doorgestuurd, verwacht een njet.De rest welke ik opnoemde stuiken één voor één in elkaar.
De “dure” backdate gaat over 5k verschil, de gele is de technische staat onbekend en de verkoper heeft er geen haast mee, etc…Ondertussen de Boxster wel al (virtueel) verkocht. TOTMBO krijgt nu medicijnen waardoor ze niet meer in de zon mag komen, dus ja, maar dat wil niet zeggen dat ik m’n portefeuille wijd open trek (eerst nog de $$ ontvangen van de Boxster ook). Bijna 50k voor een 912 is TEVEEL. En een restauratie van 22 jaar geleden verandert daar niks aan.
Doen wat jij wil. Ik moet er niet mee rijden ;)
in antwoord op: 996 4s vs 997-4Graag gedaan :up:
Resto is héél bekend, én wordt uitermate bewierookt op het forum van onze noorderburen. Heeft daar veel tevreden klanten. Ik denk dat je kan meelezen zonder lid te zijn, zoek effe op “Resto” en je weet waarschijnlijk direct wat het kost.in antwoord op: ‘European parts solution’ oplossing vor IMS-lager?[quote=”PM” post=270378] Heb ik het correct voor dat de Carrera 4 een rode reflector heeft
zoals de 996 4s? [/quote]Klopt, alleen is die reflector er maar van ver opgesmeten tov de 996 4S waar die een perfect geheel vormde met de achterlichten.
Eerlijk? Ik zou liever een 997 hebben *zonder* reflector. Je ziet zo dat ze tegemoet gekomen zijn aan de vraag van hun klanten en dat ze er designgewijs echt niets meer konden mee doen.
Ik vind de MK1 ook net ietsje mooier dan de MK2 :salut:in antwoord op: 996 4s vs 997-4Ofwel gelijk een echte vent het hok laten zien waarvoor het gemaakt is, ofwel naar Resto gaan in NL die voor (ik dacht) een 1500 Euro heel dat plof-gedoe op voorhand oplost.
in antwoord op: ‘European parts solution’ oplossing vor IMS-lager?[quote=”Seba” post=270560]
En Mushroom, ik denk dat wij écht op dezelfde golflengte zitten ;)
[/quote]
Dat wist ik al van toen je persé een manuele wou ;)
Begin maar een velleke te kweken want de PDK-trutten zijn hier plenty :mrgreen: :happy:
@DST: you ought to be! :respekt:in antwoord op: Aankoop allereerste PorscheZo moet dat zijn se!
Niet teveel gedoe, gewoon happen en als er iets naar boven moest komen het probleem oplossen.
Ik zou wel de Carrera 4S schriftzug nog monteren op de achterkant.
Congrats!!in antwoord op: Aankoop allereerste PorscheZéér herkenbaar.
Daarom dat ik niet snel meer ter plaatse ga tegenwoordig. Hij staat perfect, tot je daar toe komt en dan is’t “ja, ‘t is gene nieuwen hé?”.in antwoord op: Aankoop allereerste Porsche‘t Zou best gekund hebben.
Iedereens gezaag en gemekker str*ntbeu, gewoon recht op de man af, geen geze*k.
I love that! :up:[quote=”Seba” post=270468]
Lijkt mij toch redelijk voor een auto die (volgens de verkoper) in orde is en klopt.[/quote]Als alles klopt wat de verkoper beweert dan is dan niet redelijk maar een regelrecht koopje :up:
Vraag voor de lol eens achter een AKK, als hij daar niet moeilijk over doet…in antwoord op: Aankoop allereerste PorscheKijk,
Dat begint interessant te worden :up:
Ik zei ‘t al: de prijzen zakken. Nu is de vraag: toeslaan of nog wat afwachten?
De auto zelf, als alles klopt wat hij zegt is’t idd al te doen (ik ben nog steeds niet vergeten dat zo’n auto 5 jaar geleden 20k kostte, en dat ze dat binnen 2 jaar misschien weer kosten), moest het dan een C2 zijn dan begint het goedkoop te worden (in today’s market).
Maw, je mag gerust eens gaan kijken als je daar zin in hebt Bladerunner :respect2:‘t Was hier stil maar dat komt omdat het aan’t broeien is, paar hangijzers in ‘t vuur, maar voorlopig nog niks concreet. Vooral omdat ik met mezelf geen weg weet. Momenteel in de runnig:
Backdate van 65k
Citroengele 912 van 30k
Twijfel over het al dan niet terugkopen van de Murano 49k
De zwarte hierboven 37kDe twijfels:
Murano zou volledig herspoten zijn, maar hoe volledig is volledig? Een paar andere dingetjes zijn ook in orde gezet. Otoh is dat zoals sex hebben met je ex. ‘t Zelfde, maar anders, maar toch ‘t zelfde. Is dat dan de meerprijs waard? Maar wel DIKKE kleur tov…
De zwarte hierboven, 12k goedkoper dan de Murano, de helft kms, maar kleur niet zo vet als de Murano, otoh, een zwarte is bijlange niet mis.
912 is een gevalletje USA import, ziet er niet AL te slecht uit, wel niet de correcte zetels, noch spiegels. Hoe hij mechanisch is moet de verkoper nog testen, staat ook niet echt dichtbij de deur.
De backdate, da’s qua looks een no brainer tot ik dan dacht aan mijn 996 4S en dat ik 30k zou moeten opleggen om een veeeeel oudere auto te kopen met minder pk’s en god weet wat als extra zorgen erbij.Benieuwd voor de zwarte! Verkoopstekst is de max. ‘t Hoort me een degelijke mens uit die ‘t gedoe van allerlei individuen spuugzat is. In principe moet je gewoon happen als ‘t een beetje klopt, otoh, is dit geval misschien een voorbode van een vrije val in de prijzen. OOIT gaan er nog moeten zakken. Die groene en Crayon die hier al een paar keer gepasseerd zijn zijn ook weer voor den elvendertigste keer gepost geweest als nieuw zoekertje en nog steeds aan dezelfde prijs.
[quote=”Seba” post=270394]Het is toch niet ongebruikelijk om facturen mee over te dragen bij een onderhoudsboek? ‘t Was daarachter dat ik vroeg.
[/quote]
‘t Is net andersom.
De verkoper kan meegeven wat hij wil. Alleen sprak jij over het VIN te weten te komen en dan zelf naar een OPC te bellen. Daar ga je niets te weten komen.in antwoord op: Aankoop allereerste Porsche