Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 6,746)
    • [quote=”Rob carter” post=270380]I
      Ook miste ik de fun van een handbak bij zulks speelgoed.
      [/quote]

      Wel niet teveel “tjoenen” want binnenkort mag je met je speelgoed naar de keuring en of ze er daar blij mee gaan zijn is een ander paar mouwen :up:

        Ik gebruik vooral mobile en Autoscout, maar als ik hier of daar een site zie passeren ga ik daar ook altijd eens gaan snollen.
        De Murano staat HIER

        Dat ze die info niet mogen doorgeven klopt wel. Als je als gewone sterveling belt naar een OPC ga je niets te weten komen.

          Eén van mijn ex’en staat momenteel ook te koop in Duitsland, daar staat bij (en ik quote): “Das Fahrzeug war áls Erstbesitz in Deutschland, ging danach nach Belgien zu einem Arzt und dann nach Deutschland zurück, an einen Therapeuten, der keine Kosten gescheut hat.”
          Klopt dus geen h*l van.
          1. De auto heeft eerst in NL al meerdere eigenaren gehad.
          2. Ik ben geen arts.
          3. Die die hem van mij kocht is geen therapeut.

          Er is een reden waarom ik (na de zoveelste P) niet meer kijk naar al die tralala die er rond hangt. Eigenaars, kms, verhaaltjes, etc… Een auto is goed, of hij is niet goed, of Marina Wally daar nu mee rond gereden heeft of niet, en of ze dat nu deed in Belgie of in Valencia.

          Maw, een beetje uit je doppen kijken, misschien iemand meedoen die er iets van af weet, en op basis daarvan beslissen, niet op basis van verhaaltjes :up:

          Edit: qua looks is die groene een unicorn. Zal wel een sonderwünsch als kleur geweest zijn. Altijd de moeite om daar eens gaan naar te kijken, toch als ‘t resultaat zo’n mooie combinatie is.

            [quote=”Seba” post=270373]
            Als Mushroom zich nu bedenkt, sta ik direct aan zijn deur…[/quote]

            Wete?
            Je kwam hier op ‘t forum en je sprak direct de magische woorden “996 4S” en “Manueel” uit. Ik weet hoe ‘t er hier aan toe gaat en voor je ‘t weet willen ze je in een 944 met automaat duwen :sarcastisch
            In a split second dacht ik “als ik hem nu de mijne eens verkoop?”, alvorens ze de lofzang der Transaxles beginnen te bezingen. Ik ben altijd in voor iets anders en ik koop graag. Ik ben momenteel op zoek naar een oudje en dat zou me het much needed budget geven om eentje te kunnen kopen.
            Maar dan begint het: alleen een oudje in de garage vertrouw ik me niet. Ze kunnen nogal nukkig zijn, de Smurf (mijn vorige oudje) was daar een schoolvoorbeeld van, de Murano (een ander oudje) was dan een voorbeeld van hoe het wel kan (maw technisch perfect, ondanks zijn +300k kms). Echter, met de Murano in de regen rijden was een gesel vanwege aandampende ruiten etc… In mijn wereld moet je dus een “recente” hebben en een oudje.
            Uiteindelijk heeft TOTMBO gelijk: ik zou binnen de kortste keren spijt hebben en weer zitten surfen naar 996 4S’jes. Bij deze weet ik intussen al wat ik er aan heb, dus onder het mom van “better the devil you know” hou ik ‘m maar effe. Het nog aan te kopen oudje zal waarschijnlijk ook weer één brok miserie worden, als er dan ene tegen staat die gewoon doet wat verwacht wordt is dat net zo aangenaam.

              Wat die hierboven zegt ^^^^^^^^^:up:

                Manueel. Ik wil niks anders :up:
                Echter, weerstand gekregen van TOTMBO.
                “Wat ga je dan kopen? Weer ne 4S? En weer die BIV etc aftikken??”
                En eigenlijk heeft ze een beetje gelijk. Ik doe eerst en dan pas denk ik. De 4S is dus niet meer op de markt vrees ik. Sorry! :oops:

                  Ik HAAT ottomatikskes, vandaar DST zijn hartelijk gesmaakt steekje onder water :up:
                  Nee, nee, ‘t is dus een 4S waar je kan :driver:

                    [quote=”DST” post=270356]otomatik[/quote]

                    :mrgreen: :happy: :first:

                      Eerlijk?
                      Ik ben moeten gaan kijken of de mijne dan stiksels had of niet :oops:
                      Niet dus. Sorry!
                      Verder krijg ik hier vooralsnog niets van meldingen van een pm, als ik de pm’s vind laat ik nog wel iets horen :up:

                      Oja, betreffende die stiksels (of het nu voor de mijne is, of voor een andere) zoiets zou bij mij nooit een dealbreaker zijn. Da’s ‘t middenste van het stuur en waarschijnlijk los te bestellen bij Porsche.

                        Ik had jou pm gestuurd ivm onze 996 4S die eventueel weg mag, ik zou momenteel zelf niet weten waar de pm’s weer verborgen zitten vandaar dat ik het hier ook maar eens signaleer. Is het niets voor jou, even goei vrienden ;)

                        Lapis blauw, wel met zwart interieur, maar wel een stuur met stiksels (hebben ze dat allemaal niet trouwens?). Meer info staat in de pm :up:

                          Heb hier ooit een 996 Turbo (iirc) zien passeren, ook sealgrey met cognac interieur. Ik ben van de zwarte interieurs, maar die combinatie was echt waanzinnig mooi.
                          Hier heeft schoonzus een sealgrey en wij een lapisblauwe.

                          Voorheen had ik een zwarte…

                          In het looks departement kan je niet veel fout doen met een 996 4S :up:

                            Zelf niet vies zijnde van een funky kleurke vind ik het *niet* passen op een 996 4S.
                            De auto (of zijn lijnenspel) is te chique, of te klassiek, om met zo’n kleur weg te komen.
                            Da’s goed op een 964, of ne Cayman ofzo maar niet op de 996 4S.

                            Een premium gaan betalen om een (versleten) lederen stuur te hebben, wat strikt bekeken op 5 minuten vervangen is door een nieuw exemplaar, zou ik dan precies ook niet doen. Qua model (996 4S vs vrij standaard 997) kan ik alleen maar de keuze voor de 996 4S toejuichen.
                            Sterkte met je keuze! :up:

                              [quote=”vandamme” post=270158]En toch ga je bedrogen uitkomen denk ik, want dat is gewoon standaard zo als de politiekers iets regelen :D
                              [/quote]
                              Hier zou je wel eens overschot van gelijk kunnen krijgen ;)

                              De tax rechtstreeks op de brandstof zou idd ‘t simpelst zijn, maar zo ver zijn we helaas nog lang niet. Een kilometerteller is *zo* losgetrokken dus daar gaan ze iets moeten op vinden. Dat eventuele “baksken”, dat gaat (in de tijd van tegenwoordig) na 2 dagen reeds gehackt of omzeild zijn.
                              We gaan het meemaken.

                                [quote=”vandamme” post=270120]

                                Slaat dus gewoon nergens op en als je denkt dat het goedkoper zal worden… Ga je ferm bedrogen worden.[/quote]
                                On the contrary my friend ;)
                                We weten allemaal dat het is om de kas te spijzen maar dat het in een “groen” tintje gedraaid wordt om ermee weg te komen. De vervuiler betaalt, minder files, minder Co2, etc…

                                Jouw voorbeeld geeft dus perfect aan dat met deze regeling (als ze er ooit door komt) de vervuiler effectief gaat betalen. Een auto met 100pk (of zoveel uitstoot) die elke dag gebruikt wordt vervuilt meer dan een auto met 300pk (of zoveel uitstoot) die maar alle 3 maand eens buiten komt. We tikken al jaren zotte bedragen af aan BIV en VB omdat onze slurpers zo’n slurpers zijn, terwijl ze bijna niet buitenkomen.

                                ‘t Gaat idd op de kap komen van mensen die hun auto nodig hebben. Maar wat is nodig? Voetballertjes rondbrengen in heel België? Dochters naar de manege 50km verderop? Smurfenstickers ruilen met iemand uit Arlon en daar met de leasingbak achter vlammen?

                                Dan blijven zij over die effectief hun auto nodig hebben, die gaan zich moeten aanpassen: dichter bij hun werk gaan wonen, ander werk zoeken, fietsen, weet ik veel. Er gaat in elk geval minder gereden worden.

                                Anyway, *als* het er doorkomt is dit iets wat effectief zal zorgen voor minder verkeer. Als ze dan de firmawagens (want die kilometerheffing zal toch op de kap van de firma zijn) nog eens aanpakken rijden we binnenkort zonder files.

                                Ik ben fan, althans, toch met de hier hoger vermelde bedragen. Waarom ben ik fan? Omdat het MIJ goed uitkomt. Ik heb al jaaaaren zot geld uitgegeven aan allerhande taxen terwijl ik bijna geen kms doe, nu mag een ander eens afdokken.

                                  Waarschijnlijk.
                                  Doch zoals het er nu naar uitziet is ‘t een PAK voordeliger.
                                  Dit is de site waar je de tarieven vindt van het proefproject: Click
                                  Ik heb deze simulatie eens gedaan:

                                  en dat komt op 156.25 Euro…
                                  Ik denk niet dat de meeste hier veel meer dan 5k kms doen op een jaar, je mag er nu nog 10k doen, dan is’t 310 Euro. Er mag dan nog een toeslag komen, als ze daar niet TE zot in doen komt het toch een pak goedkoper uit. Bvb een 996 4S inschrijven en 1 jaar rijtaks is 4000 Euro. Voor de rest is’t jaarlijks 2200 Euro aftikken aan tax. Gewoon om in de garage te staan. De enige reden waarom mijn 4S zou verkocht worden is dit.

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 6,746)