Aangemaakte reacties
-
ik weet uiteraard niet wat jij voor je boxster betaalde, maar ik zou het hazenpad kiezen.
Maw ik zou de boxster verkopen als project en naar iets anders op zoek gaan.Als de wagen inderdaad water heeft gezien kan het zijn dat het een serieuze (lees dure) opgave wordt om deze OK te krijgen. Met de kans dat je hem zelf helemaal niet OK krijgt.
Bij waterschade aan wagens wordt deze door de verzekering meestal als “total loss” aanzien…dit zegt genoeg denk ik.op de foto’s lijkt het mij zelfs ook brandschade, niet?
in antwoord op: Boxster 987.2 USA: projectjedie zie je wel hoor ZUFF, prachtig zicht in de achteruitkijkspiegels.
ooo maar ik kan de humor van mush wel smaken hoor…… :popcorn:
Topkerel met de nodige zelfrelativering, zoals het hoort!in antwoord op: off-topic gezever in één protpotik zie het probleem wel…..
Ik krijg net zoals ZUFF het schijt van mensen die enkel op de prijs reageren. Als dat het enige is wat er te zeggen valt, zwijg dan beter….onder het moto “mind your own businesssss”in antwoord op: off-topic gezever in één protpoten ik zou hem wel kopen als hij mijn S2 cabrio koopt ….. I shit you not!
in antwoord op: Porsche 931 – 924 Turbo Type IIdie zetels zijn zoooooooo mooi :applaus:
in antwoord op: Porsche 931 – 924 Turbo Type IIhet overbruggen zie ik niet als “oplossing”
ik dacht te begrijpen dat hij snel even in de koffer wou om bvb een vloeistof bij te vullen…..dan is dit wel een quick solution voor die ene keerin antwoord op: Boxster 987.2: rear trunk emergency openingde kofferklep open doen gebeurt in een split second, ik vermoed dat de kabelboom daarvan niet zal opfikken.
Je moet uiteraard geen 4 seconden de knop uittrekken….in antwoord op: Boxster 987.2: rear trunk emergency openingdesnoods even de zekering uithalen en overbruggen met een stukje draad.
Enkel om eenmalig de koffer open te krijgen?Of zou dat een domme zet zijn?
in antwoord op: Boxster 987.2: rear trunk emergency openingwat een wagen!!!!
Proficiat!in antwoord op: 991.1 GT3-RS ingeruild voor Fe*ari[quote=”Yellow Submarine” post=267086]Qua rijden zeker niet minder denk ik… Tenzij in Garmisch-Partenkirchen…[/quote]
Helemaal mee eens!!
Ik heb zelf het genoegen gehad een 987 te bezitten (wel geen S), en ik moet zeggen dat dit eigenlijk een van de fijnste wagens was die ik had.Prachtig in dat geel trouwens!!!!
Enkel: de kont van de dikbil…..daar kan weinig tegen op
in antwoord op: Van 996 4S 2003 naar Cayman S PDK 2009knap hoor!!!! Zeer mooie wagen.
Maar net iets minder dan een 996 4S imhoin antwoord op: Van 996 4S 2003 naar Cayman S PDK 2009dat blauw, die D90’s…..ik ben fan
Zeer mooi![quote=”Yellow Submarine” post=266384]Ik twijfelde in welke rubriek deze thuishoort: oude doos?
[/quote]
Voor discussie vatbaar.
Sommigen zullen dit misschien zelfs liever zien in het topic ‘knappe vrouwen en porsches deel 3’ :first:in antwoord op: uit de oude doos # Throwbackdat hangt echt af van keuringsstation tot keuringsstation, en zelfs van keurder tot keurder.
Iets wat uniform en objectief zou moeten zijn, is dit dus zeker niet.Ik zou dus absoluut niets steken zonder attest, of het is vroeg of laat gezever.
Been there done that…..
in antwoord op: verlaging 964