Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 729)
    • ik heb trouwens eens van een “kenner” gehoord dat de verplichte poederblusser onvoldoende is om te blussen als je wagen in brand staat.
      Met andere woorden: de capaciteit is onvoldoende, de blusser is leeg alvorens het vuur gedoofd werd.

      Uiteraard kan je moeilijk met een blusser van 5kg in de auto rondrijden.

        dat gat positioneer je volgens mij zoals je zelf wil gezien het velgen uit verschillende delen betreft.
        Of heb ik het mis?

        Off topic:
        OK, mooie velg. Maar waarom iedereen spontaan klaarkomt bij het zien van een speedline gaat er bij mij niet in.
        Nen BBS daarentegen…..das een verse slip bij mij

          top, echter al een overvol agenda dit weekend.

          Ik weet dat Antwerpen the place to be is, en de rest parking is :relaxman: :happydance:
          Maar een rit die bvb richting Gent gaat is voor mij iets makkelijker….
          Gezien ik niet meer de enige ben uit het hol van Pluto, misschien iets om rekening mee te houden bij toekomstige forum meets.

          In elk geval: enjoy :up:

            persoonlijk zou ik opteren voor een beperkte km verzekering, maar zeker niet voor een verzekering die beperking heeft tot de dagen van de week.
            Als je zin hebt om een donderdag te rijden, dan lukt het je niet meer…..

            Ik heb destijds gekeken voor een oldtimerverzekering via ERARD. Dit ging over 2 oldtimers.
            Ze wilden dit enkel geven als ik ook mijn brandverzekering, familiale, daily car verzekeringen,….overzette bij hen…..tarara

              goesting is er zeker……maar of het zal lukken is een ander paar mouwen.

              In de vooropgestelde periode kan mijn madam absoluut geen verlof nemen op professioneel vlak….
              Mogelijkheid zou zijn om alleen af te komen voor wat “me and my P” time.
              Maar veel zal afhangen hoe het met onze 3e spruit zal gesteld zijn, welke verwacht wordt begin februari.

              Wederhelft zal in juni terug aan het werk zijn en de drukste periode van het jaar hebben, dus mogelijks krijg ik geen groene kaart :engeltje:

                Ik vind dat de beetle evenzeer het oude evenaart als de mini dit doet met zijn voorganger.
                Een flop zou ik de beetle toch niet noemen hoor. Cijfers ken ik niet, maar ik heb toch het gevoel dat die goed verkoopt.

                Mini heeft dan nog een reeks modellen die helemaal niets met de oorspronkelijke mini te maken hebben.

                Nu ja, ik ben zowiezo niet te vinden voor het opnieuw uitbrengen van oude wagens. Er gaat veel te veel charme verloren……

                  :up: en nu genieten :drink:

                    ik heb destijds ook gekeken om de originele van mijn 951 te vervangen door dergelijke doppen.

                    Echter las ik op internet verschillende verhalen van mensen die ze na een paar ritjes kwijt waren. De hitte die door de remmen gecreëerd wordt, zorgt er blijkbaar voor dat de klipsen om ze vast te houden broos worden en afbreken.

                    Eigen ervaring heb ik er niet mee, ik heb toen besloten mijn metalen ori op te poetsen…

                      ze bouwen er huizen mee.
                      Ja dat klopt, maar de stenen onderling zijn dan wel verlijmd en de onderste met mortel aan de betonplaat gemetst. Bij jou staat alles los.
                      20cm is niets. Een ytong steen is 25cm hoog. Je hebt dus een hoogte van 50cm (plus 4cm van je 2 OSB platen) op een “losse” breedte van 20cm.

                      De kans is zeker niet onbestaande dat bij het wrikken aan een bout er een steen omslaat en het ganse zootje omkiepert.

                      Alle, tis maar om u van ongelukken te vrijwaren hoor ….. :oops: :think:

                      Als je er niet onder ligt zonder de lift ist een ander verhaal natuurlijk, maar de foto’s deden anders uitschijnen….

                        dat was ook het eerste wat mij opviel :wtf: :wtf:
                        Hoe hoger je de wagen zet, hoe breder je de steun moet nemen…….Wat jij voorziet is mijn inziens niet veilig.

                          heerlijk.
                          En het bewijs dat een ferrari niet rood hoeft te zijn!

                          :first:

                            [quote=”Sensa911″ post=185790] Dus oproep aan de geinteresseerden om hun verlofmogelijkheden mede te delen …[/u][/quote]

                            Dit wordt aan het begin van het jaar meegedeeld door de zaakvoerder, met mogelijkheid om “bezwaar” in te dienen.
                            Maar in 99% van de gevallen volgen ze jaarlijks dezelfde periodes/data.

                            Echter vallen de bouwverlof periodes altijd in het hoogseizoen, net hetgeen jij wil vermijden wegens de drukte in jouw streek op die momenten.
                            Dat is wat het nadeel aan het werken in de bouwsector….

                              het bouwverlof is afhankelijk van de regio waarin het bedrijf gesitueerd is…..

                                vind die eerlijk gezegd ook mooier…..
                                Nogmaals proficiat!!!

                                  bladerunner: even hierop ingaan, want ik maakte het een maand geleden mee….

                                  Ik verkoop mijn perfect gerestaureerde kever, dus ga ik naar de 2dehandskeuring.
                                  Wagen perfect in orde, maar afgekeurd omdat mijn gloednieuwe Vredestein Ttrac banden een halve centimeter voorbij de kas kwamen. Vooraleer de moraalridders beginnen: ik weet dat dit niet mag, zelfs niet voor een oldtimerkeuring, dus ja ik ben in fout.
                                  Maar je hebt de wet en je hebt de interpretatie ervan. Hiermee bedoel ik: het is een oldtimer, de banden zijn perfect (gloednieuw) en de wagen is TOP gerestaureerd.
                                  Enfin, de stationschef werd erbij gehaald. (niet op mijn vraag, want ik had niet gediscussieerd, gezien ik in fout was)
                                  Zijn oplossing was simpel. Koop ergens versleten velgen en banden voor een appel en een ei, kom ermee naar hier, we keuren hem. Als je thuis komt leg je maar terug de huidige velgen en banden erop, want die zijn eigenlijk tiptop en zeer mooi. En dan eindigde hij nog met de gevleugelde woorden “uw kever staat wel zeer mooi hoor, we zien hier andere dingen de revue passeren”

                                  Van zo’n conversaties word ik dus pissed…..

                                  Wat heb ik gedaan. 4 originele velgen van onder het stof gehaald en hier 4 nieuwe banden laten opleggen.
                                  Ik terug naar de keuring, uiteraard een andere keurder en die vroeg of de banden dan zoveel uitstaken tov de kas. Ik had een foto op mijn gsm (schoon recht van achter genomen zoals het hoort). Die man verstond er niets van……

                                  BTW: 2 weken later terug naar de keuring met mijn daily (welke net 2 jaar oud is, lichte vracht dus jaarlijkse keuring….nog zo’n joke). Rode kaart omdat rechter licht zogezegd niet goed afgesteld stond.

                                  En dan vragen sommigen zich af waarom de keuring niet mijn favoriete plaats is om naar toe te gaan….

                                15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 729)