Aangemaakte reacties
-
ik heb 19″ op de boxster liggen, laagprofielbanden.
Als ik de PASM aanzet, dan rijdt die wagen veel harder en oncomfortabel. Wat ook logisch lijkt, gezien de veringweg korter gemaakt wordt (volgens Porsche uitleg met 10mm).
Hetgeen jij hier zegt klopt dan toch niet, of heb ik het mis?
Ik vind het rijden met die PASM aan, helemaal niet aangenaam zelfs, dit staat dus ook nooit aan….in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3volkswagen ging een tijd terug ook terug de Karmann maken….gelukkig is het afgevoerd.
Ik vind dat de oldie op die manier zeer veel charme verliest. Meestal trekt het nieuwe model ook op geen bal.Vespa doet het ook op die manier.
Heb jaren met oude vespa’s gereden (10 tal heb ik er gehad)….ook daar is de tendens: nieuwe modellen uitbrengen met de oude topper namen, die er dan in de verste verte nog niet op trekken.in antwoord op: Oud en nieuw en even geen Porsche.wie weet is het mooi???? Understatement……
Dat zal top zijn!!!!
En die speedlines inderdaad niet verkopen, maar ergens stof laten vergaren in de garage. Zo is er een *porsche minder met die velgen :oops:in antwoord op: 1993 Porsche 964 WTLals ik me niet vergis lagen er bij mij gewoon Michelin banden op….
[quote=”targaboy” post=177732]:up: het kan maar smaken he
ondertussen zit het latje er in :)[/quote]
het heeft inderdaad gesmaakt…zowel de rit naar en van, als het eten :P
latje dan besteld bij Alpo? Heb er geen aandelen, maar raad ze wel aan :relaxman:in antwoord op: 944 afdekzeil kofferruimte[quote=”youyou” post=177710] had een Dacia Duster bestuurder gevraagd me er uit te trekken en hem bedankt, hij zou het verhaal van zijn leven hebben gehad. :D[/quote]
:respect2:
in antwoord op: Ik zeg niks.25k is toch een eerlijke prijs voor een wagen met deze specs…
Heb voor mijn 987 ook die prijs betaald…Jaar garantie vind ik belachelijk, lees de kleine letters eens bij die garantiebepalingen: niet op remmen, niet op boite, niet op elektrische storingen, niet op ….. eigenlijk op niets. Wat mij betreft enkel een verkooptruc.
OPC keuring :up:
aantal km :up:
6 vitesse :up: (heb ik ook op mijn 987 boxster)
nieuwe banden :up: (want afhankelijk van velgmaat en banddikte kan dit ook hoog oplopen)De twijfel met de 2.9 is natuurlijk een ander punt…
[quote=”xtof-cfx” post=177657]
Bedankt, ja Spanje, die site kende ik nog niet. Heb ondertussen iets op het oog in Belgie, Cayman 2007 987 VFL, 2.7, PASM, 245pk, 6 versnellingen (niet zo gemakkelijk te vinden op 2.7), tempomat, Xenon, OPC 111 punten gekeurd + 1 jr (gewone garage) garantie, 30.000km, nieuwe banden… wel nog 25.000 EUR. Wagen is origineel door Porsche NL (Gelderland) uitgeleverd en nu ingevoerd. Heb wagen gezien, uiterlijke staat is perfect. Twijfel tussen zo iets en het nieuwere model met de 2.9, > 2009. Die is door de band wel 5 a 10k duurder … Ik ben met beide eens een ritje gaan doen en het valt mij op dat de 987 FL mij veel solieder over komt, bv alleen al als je de deur toe laat vallen … de FL zit precies allemaal wat beter en steviger in elkaar. Had een beetje een blik gevoel bij de VFL maar wel plezant allemaal.
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3[quote=”G-man” post=177677][quote=”Hendrik914″ post=177668]
Ander onderwerp, maar wel terzake. Als het vers gesneeuwd heeft op een drievaksautostrada, zie ik ook weinig wagens op het linkerrijvak. Meestal rij ik daar helemaal alleen en steek ik de Range Rovers, X5, KJN, … voorbij aan 50-70 km/u. Zelfs met de Prius. :loser: Je hebt er zelfs weinig rijvaardigheid voor nodig. Enkel het besef en de ervaring dat verse sneeuw op een droge weg helemaal niet moeilijk rijdt. ( :think: Toch voorzichtig zijn, je weet nooit … :wtf: :? )[/quote]
Sorry, maar als jij denkt dat het veilig is om 70 te rijden op het linkse vak wanneer dat pas besneeuwd is, en dat je zelfs geen rijvaardigheid nodig hebt… :roll:
Dan vind ik dat jij je rijbewijs mag inwisselen voor een busabonnement…
Al eens gedacht hoe een noodstop zou verlopen bij die snelheid op een besneeuwd wegdek???
Deze mag bij in het draadje van opmerkelijke uitspraken voor mijn part…
Sorry man, ik hoop dat jij nooit ofte nooit voor of achter mij rijdt, zelfs niet bij goed weer.[/quote]+1
in antwoord op: Ik zeg niks.wow….die velgen worden een verbetering tov de speedlines :relaxman: :shock:
(in andere topics al te kennen gegeven dat ik absoluut geen voorstander ben van de speedlines)type velg, kleur van de velg, stance van de wagen, kleur van de wagen……TOP TOP TOP
in antwoord op: 1993 Porsche 964 WTLhet betreft een regelbare excentrische machine, geen gekend merk
in antwoord op: In detail: Porsche 911 SCdit doet me denken aan de foto van enkele maanden terug, toen tijdens een persvoorstelling de macan uit het zand moest getrokken worden door een Dacia Duster.
De Duster stond nota bene wel op de verharde weg om de Macan eruit te trekken.Uiteraard genoeg stof voor de haters om er een stukje over te schrijven en in het belachelijke te trekken.
Totaal uit de context getrokken.
Was het de Dacia geweest die door de Macan eruit getrokken werd, geen haan die ernaar kraait….ruzie
in antwoord op: Ik zeg niks.zeer mooie 964!
Top kleur, zeer cleanMeer foto’s aub :drink: :popcorn:
in antwoord op: 964 C4 slate greythnx voor het verhelderende antwoord :respect2:
dus als ik op mijn jonge wagen met mooie lak, enkel de swirls van het wassen wil wegpolieren en hem een extra hoogglans wil geven, dan polier ik best met een zeer zachte pad en bijhorende pasta.
Ik heb hier een regelbare poliermachine liggen (nooit durven gebruiken :oops: ) met polish pasta van meguiar)….misschien dat ik dit toch eens de handen uit de mouwen zal steken als de tijd het toelaatin antwoord op: In detail: Porsche 911 SCinderdaad top resultaat van Olivier!!!!
Als je dit ziet, dan is een doffe/licht beschadigde lak plots niet echt een issue meer bij een mogelijke aankoop van een oldtimer.
Heb het destijds eens met een Karmann willen doen, maar nooit echt gedurfd. Er zijn zodanig veel producten, pads, waxen, ….Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen zo’n wollen pad en zo een mousse pad?
in antwoord op: In detail: Porsche 911 SCals ik zo indiscreet mag zijn, hoeveel betaal je voor deze schoonheidsbehandeling?
in antwoord op: Een Porsche V8 erbij