Aangemaakte reacties
-
Elecktrisch inklapbare buitenspiegels –> Voor de steeds smallere parkingplaatsen interessant
Die spiegels op een cayman steken toch bijna niet uit tov het body van de wielkassen?
Het is niet zoals normale auto’s die even breed zijn over de lengte van de auto.Hoeveel steken ze uit? 5 cm??
in antwoord op: Mening bestelling 718 Boxsterin antwoord op: gestolen Porsche 356B Cabriolet 1963 – teruggevondenruitenwissers die automatische beginnen te werken.
In mijn ervaring altijd te vroeg en te veel of te weinig.. Ik vind het irritant en heb zelf liever controle.
in antwoord op: Mening bestelling 718 BoxsterDat je zoeen logo mooi vind, das je recht, maar het werd hier aangeprezen alsof het een must have optie is.
En dat is het toch echt niet. Het is een gimmick.Ze vragen 250 euro voor iets dat ongeveer een halve euro kost in het productie proces.
Gewoon even die lap leer op de juiste manier op de mal leggen en op een knop drukken
DOENK PSSSSSHHT zegt de pers
Porsche logo, alstublieft.
De volgende.Porsche zou dat logo gewoon op alle hoofdsteunen kunnen zetten en het zou ze nagenoeg niks kosten.
Het is pure winst marge.in antwoord op: Mening bestelling 718 Boxsteralle 84ers hadden oude offset, dus als je late offset velgen ziet, kun je al een sterk vermoeden hebben, want niemand doet de moeite om ze om te bouwen naar late offset ophanging..
vooraan kan nog snel, maar achteraan is een grotere klus.En als je kijkt naar foto van voorwiel zie je direct al dat die remschijven en klauwen diep achter de velg zitten.
in antwoord op: Geen 968, maar…S2 bouwjaar 84, yeah right.
zitten zo te zien nog oude 84 ophanging op, met de oude offset wielhubs
En dan dikke spacers om late offset wielen te monteren?Niet echt geweldig voor de belasting op die wielnaven en wiellagers…
in antwoord op: Geen 968, maar…ik snap nie wat dat porsche logo in de kopsteunen zo onmisbaar maakt.
Als je in de auto zit kijk je de verkeerde kant uit om het te zien.En als je buiten de auto staat kun je dat logo enkel maar zien als je buigt, want het dak zit er voor in de weg als je neffst de auto staat.
En als je voor de auto staat, spiegelt het raam meestal teveel om dat logo op kopsteunen te zien.
250 euro.. omdat je zou weten dat het een stoel van Porsche is.. die in een Porsche gemonteerd is. :coolness:
“There’s a Sucker Born Every Minute”
P. T. Barnumin antwoord op: Mening bestelling 718 BoxsterEn ik gun het je hoor ! :driver:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Dat dus.
in antwoord op: Een minder vrolijk Porsche reisverhaalverzekeringen herverzekeren zich, en auto garantie verzekeringen, want dan is het daarover dat we klappen.
Die ga je echt niet krijgen op een auto van 10 Jaar en meer. deze is van 2005.En hoe ouder hij is, hoe sneller ze een reden vinden om niet te moeten uit betalen.
Een gemiste onderhoud, niet betalen
Eens iets raars van herstellingen voorgehad, niet betalen.En van een Golf of zo, want daar zijn voldoende ruilmotoren voor weinig geld voor te vinden voor minder dan de prijs van een diagnose daar in OPC Edinbourgh. Dus tot je mij ergens een polis kan tonen waar ze het explciet vermelden en er geen limiet op de kosten bij vermeld staat, geloof ik er eerlijk gezegd niks van dat je een Porsche motor van 2005, in 2017 op reis kan opblazen en dat zij de factuur dan gaan betalen. Never going to happen.
in antwoord op: Een minder vrolijk Porsche reisverhaalLeuke auto’s hoor, maar 45000 voor een 4 cyllinder vind ik persoonlijk toch een beetje teveel geld en niet genoeg of niet het juiste geluid om zoveel waard te zijn.
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Ik kan me moeilijk inbeelden dat een reisverzekering een kapotte motor van een 10 jaar oude Porsche zomaar op eigen rekening zal nemen.. Dat lijkt me geen goed business model voor verzekeraars.
in antwoord op: Een minder vrolijk Porsche reisverhaalmet de fabrieks handboeken voor de 944 op PDF en PET erbij heb je alles wat je nodig hebt.
Die aftermarket boeken vind ik persoonlijk waardeloos in vergelijking.in antwoord op: Werkplaatshandboek 944nee. Engels of Duits, geen Nederlands.. (voor werkplaats handboek veronderstel ik dus die van Porsche)
Maar kan me niet inbeelden dat de afzet markt voor Nederlands groot genoeg is om echt veel boeken van die aard te vinden.in antwoord op: Werkplaatshandboek 944Tja, dat zal je niet hardmaken, zolang er geen verdere schade is opgetreden na hun onderzoek kun je niks verhalen.
Ze hebben ook niet gezegd “die motor A-OK en geef maar gaas met dat ding”
En er is dus ook niet op basis van hun onderzoek verder met die auto gereden, en er is geen gevolg schade daarvan.
Zij hebben gewoon hun tijd gefactureerd, en gezegd dat er verder onderzoek nodig is.
Dus geen poot om op te staan.Rechtsbijstand zal zeker in zoeen gevallen weinig kunnen doen, en ze gaan ook geen zinloze zaken op de verzekering opstarten, Moesten ze zo gemakkelijk doen, de premies zouden nogal gaan stijgen voor iedereen.
in antwoord op: Een minder vrolijk Porsche reisverhaal