Aangemaakte reacties
-
VERY nice.
in antwoord op: Ben vandaag met een Porsche tank gaan rond rijdenmisschien kunnen we ergens een groeps aankoop doen. Russische T55’s staan gergeld te koop op Ebay en gespecialiseerde websites.
in antwoord op: Ben vandaag met een Porsche tank gaan rond rijdentempting, maar mijn banden zijn rijp voor vervanging, alst regent ben ik de lul op die dag.
Staat allemaal gepland voor mijn winter overhaul, om dan begin volgend jaar netjes voorbereid te zijn met vers rubber en meer pk’s.in antwoord op: Spa 25/10/17kwas niks van plan, maar wat is er te doen?
in antwoord op: Spa 25/10/17‘t Belgisch leger is zo zot nog nie dat ze mij zomaar met hunne museum Leopard op de openbare weg los laten.
Dus ik zat met mijn dikke kop in de turret :Den ik kan je verzekeren, soms is het leuker om een chauffeur te hebben.
We hebben ons ziek gelachen.Al t woon werk verkeer, “ut de kant “
in antwoord op: Ben vandaag met een Porsche tank gaan rond rijdenspoed sepa overschrijving , dat kunnen ze op 30 seconden op zijn rekening krijgen… op een werkedag.
in antwoord op: Aankoop Porsche binnen de EU[quote=”Bones” post=257155]als je hem gaat bezichtigen en afhalen, kan je toch ter plekke je overschrijving doen met de app van je bank? Of met een laptop? Dan heeft de verkoper de zekerheid dat hij zijn geld krijgt, toch?
Misschien is dit een mogelijkheid? Ik heb er geen ervaring mee, dus weet niet hoe snel de transfer gaat.[/quote]
Als verkoper, een buitenlandse koper een betaling zien doen op een bank website, geeft je nul komma nul zekerheid.
Het kan evengoed een fake website zijn.
Wat je best doet, is praten met je bank, en vragen of ze een spoed overboeking via SEPA kunnen doen.
Dat is mogelijk.Dan ga je ter plekke, keur je de auto, en je belt je bank op en zegt, ok, betalen, nu.
Dan kan je verkoper op zijn bank software kijken, of de betaling is aangekomen. Of hij belt zijn bankier.
2e optie is een internationale bank cheque.
En dan ga je samen naar de bank van de verkoper, je geeft de bankcheque aan de bankier.. die doet de controle en klaar.hoedanook : praat met je bank. Ze hebben die vraag al eerder gehoord en kunnen je perfect adviseren.
in antwoord op: Aankoop Porsche binnen de EUdat was te peinzen,
in Nederland kon je al langer zo rondrijden.
En net als alle landen strenger moeten worden, maakte Belgie het net minder streng. Begrijpe wie begrijpen kan.in antwoord op: Valse oldtimers worden aangepaktis de masjien al terug in Belgik?
in antwoord op: Een minder vrolijk Porsche reisverhaaldone, ak win kan er nog iemand mee met mij
En als iemand anders alleen is en wint, ik heb km’s nodig om de firmawagen te verslijten.
Kwil op tijd einde lease zodak nog een laatste RWD BMW120D kan bestellen.
nog 31145 km te gaan.
Dus gratis taxi en brandstof als je ‘t wil :Din antwoord op: 2 tickets Porsche Sound Nacht 21 oktoberIk gok: licht gebogen aluminium banane arm achteraan.
of wielkasten niet gelijk qua afstand van de rest van het chassis links vs rechts.in antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964dat je zelfs met assensteunen
of bakstenen
of beton blokkenaltijd nog iets anders er onder moet zetten als je onder de auto gaat.
in antwoord op: ‘European parts solution’ oplossing vor IMS-lager?[quote=”X51″ post=242774]En als je dan achteraan goed kijkt zie je dat de wielen links en rechts achteraan niet even ver naar buiten komen, is bij elke 964 zo. Heb zelf 2 964ers en is bij alle twee de auto’s zo.[/quote]
Dan heb je er 2 met oneffen carrosserie of ophanging.
Ik geloof voor geen meter dat ze in Stuttgart structureel autos fabrieks af leveren met 7mm assymetrie in de ophanging/body.
Ik wil het je graag eens horen uitleggen in de keuring…
Of zien hoe je hem laat uitlijnen met 1 spacer aan één kant van de auto..in antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964tuurlijk, dat ontken ik nie.
Maar die gaan je even goed je boeltje doen pakken als je onder een auto werken die slechts ondersteund is door 4 luizige, TUV gekeurde assensteunenin antwoord op: ‘European parts solution’ oplossing vor IMS-lager?onder belasting gaan ze barsten van een tik, maar ze blijven gewoon op dezelfde plek staan.
Die toren zal niet zomaar verkruimelen.in antwoord op: ‘European parts solution’ oplossing vor IMS-lager?