Aangemaakte reacties
-
wat bedoel je met koppeling laten komen:
koppeling IN getrapt, en dus ontkoppeld
of
koppeling niet ingetrapt, en dus gekoppeld.als je een slepend geluid hoort met koppeling in getrapt, dan moet het in je versnellings bak of achterwielen zitten. Want je motor en bak zijn op dat moment niet gekoppeld en het is dus niet afhankelijk van motorsnelheid.
in antwoord op: Vertragen met schrepend geluidEn ja, toerental limiter gaat redelijk hard
en je denkt dat hij vertraagd, maar eigenlijk niet, je stopt gewoon de acceleratie, je blijft hangen op die snelheidin antwoord op: vermogen verlies in 2de versnelling bij 6000RPMmaak jij nu 2 topics aan voor hetzelfde probleem?
Vertragen met schrepend geluid
Dit weekend had mijn porsche 911 SC rare manieren. Toen ik in tweede versnelling de oprit opreed of een baan insloeg was er iets dat ervoor zorgde dat ik vertraagde. Er was ook een geluid aanwezig, maar niet schrepend of metaal of metaal, maar wel iets dat ervoor zorgde dat ik afremde. wat zou dit kunnen zijn?
Remmen die vast komen te zitten?
Homokineten die versleten zijn?[b]vermogen verlies in 2de versnelling bij 6000RPM
[/b]
Dit weekend heb ik een mooi tour kunnen maken in west-vlaanderen. Tijdens dit ritje heb ik een raar voorval gehad.Bij het optrekken wou ik doorgaan in tweede versnelling tot 6000 RPM, maar plots had de prosche geen zin en verloor hij vermogen en was het alvast hij afremde. Wat zou het probleem zijn?
in antwoord op: vermogen verlies in 2de versnelling bij 6000RPMKoppeling zou je in lagere toeren moet merken, toch zeker niet in het versnellen nadat je de koppeling hebt laten opkomen in lagere toeren en dan optrok. Hij zou slippen net na het los laten van de pedaal als je daar dan gast geeft.
Beetje moeilijk om je diagnose te stellen zonder dat geluid echt te kunnen inschatten of plaatsen.
Homokineten zouden geen vertraging of gebrek aan power geven, maar gebonk of klang geluid, afhankelijk wat er juist los of versleten is.
En je hoort niks in 3e in toeren? Enkel in 2e?
in antwoord op: Vertragen met schrepend geluidis dat met alle telefoons die ze koppelen zo, of slechts met die ene?
kan gewoon rechten probleem zijn met die telefoon
in antwoord op: Caller ID niet zichtbaar op display, enkel tel. nrhortend sputtered:
blaft/ploft ie in zijn uitlaat? Dat is normaal teken dat ie te arm staateens kijken of je niet ergens een vacuum lek hebt.
lekkende o rings op de injectoren
of elders in de inlaat.
kun je testen door bij stationair links en rechts eens wat water te sproeien met planten spuit.
gaat ie iets rommeliger lopen, dan zuigt ie daar water inals er geen vacuum lek is : mogelijks motor gewoon iets te arm is ingesteld.
gewoon een beetje te zuinig voor echte performantie.
of de air intake temp sensor die verkeerd signaal geeft..in antwoord op: Power lossc00
XLS Sports tailpipes
XRP 5MM spacers for all wheels
049 Internal production code
195 70 Ah Battery
288 Headlamp washer
342 Seat heating
407 19″ Sportdesign wheels
424 CD Compartiment
437 12-way electrical seat incl. lumbar support, left
438 12-way electrical seat incl. lumbar support, right
440 Windscreen antenna
454 Automatic speed control
490 Sound system A.S.K.
502 Valmet production
521 Tilt Sensor
534 433MHz Alarm
537 Seat memory left
567 Top Tinted Windscreen
573 Automatic Air Conditioning
603 PDLS
605 LED Day driving lights
610 DVD Navigation Europe
621 12v socket passenger side footwell
635 Park assistant
665 PCM 3
666 Telephone module
672 Navigation module
674 Vehicle tracking prep
740 custom code , normally demo cars or press cars.
810 floor mats
870 Universial multimedia interface
981 Leather dashboard and door panels
983 leather seats
991 Leather covered steering wheel airbagin antwoord op: Te koop: 2010 Cayman 2.9 265 PK manueelmooie computer rendering van 0 PK.
Eerst maar eens zien of ze het betrouwbaar krijgen
En ik gok dat die koppen gewoon watergekoeld zullen zijn.Porsche haalde zelfs op hun racers geen 125 betrouwbare P’s per liter zonder water jackets
[quote=”deepee” post=255301]enkel de cilinderinhoud kunnen ze checken obv de papieren.
[/quote]
Ik wil wel eens weten hoe ze de cyllinder inhoud denken te checken op de keuring :)
met een schuifpasser? :Pin antwoord op: 718 RSK Spyder Replicaklassiek uitgebreid poepverhaaltje om onrealistisch lage prijs te verklaren…en voorschot.
Afspreken met die jokel om auto te bezichtigen. Zeggen dat je cash money zal meebrengen, de volle 64
We kunnen samen gaan, man of 10-15, groep buy doen of zo. elk 5 mille voor een timeshare.
:happy:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5[quote=”Mart” post=255147]Beterschap, hoop dat het goed komt voor de man en z’n familie,
Zo zie je maar weer, de scheidslijn tussen goed kunnen sturen en roekeloos rijgedrag is iellekes,… :bounce:[/quote]
Klapband
een onnozelaar die oversteekt op snelweg (heb ik zelf nog gezien)
tal van mogelijke oorzaken waar Snelheid of slecht sturen dan niet aan de grond liggen (wel bijdragen aan de grootorde van de gevolgen)in antwoord op: Iemand de we kennen?is dat eigenlijk de normale plek waar hij overdruk moet lossen?
het lijkt er bijna op in je foto , dat de pakking op dat deksel gelost heeft.En dat dat residu nu de afsluiting doet ipv die pakking?
in antwoord op: Koelvloeistofafsluiter vol opgedroogde koelvloeistofcool, bizar dat die zoeen residu achterlaat. heb dat nog nooit eerder gezien van koeivloeistof.
in antwoord op: Koelvloeistofafsluiter vol opgedroogde koelvloeistofKoelvloeistof die zoeen residu achterlaaat??
Tenzij iemand het circuit heeft afgevuld met kraanwater vol kalk zou dat echt geen zoeen residu mogen tonen bij opdrogen.Is het droog als kalk of enigzins vettig?
Kwil je niet onnodig bangmaken maar koelwater (antivries- met olie kan een melkachtige substantie opleveren. En als er olie bij komt, verlies je dus geen volume in je koel circuit, en moet de overdruk er ergens uit komen.
in antwoord op: Koelvloeistofafsluiter vol opgedroogde koelvloeistofMaraschino rood is toch wel één van de beste kleuren voor de 944.
Komt in elke lichtval heel mooi uit, tis geen arrestme red, dus geen onnoidige flieken aandacht.
En tis geen lastig kleur voor vuil worden ook niet.(khad vroeger zelf een 944s in dat kleur, ook met D90 velgen)
in antwoord op: Koopje – 944 Cabrio S2