Aangemaakte reacties
-
cJ hydraulic ramps denk ik, vermoed dat ze origineel uit uk komen
ik heb ze van een distributeur waar er geen merk bij staater zijn nog anderen die dezelfde hebben, maar deze verkoopt ze goedkoper, en gratis verstuurd.
Zit dus minstens 50 euro onder de restEerste ervaring,
1
de leidingen zijn te kort, ik zal langer leiding voor 1 kant bestellen
zo kun je ook linker voorwiel en rechter achter wiel nemenof beide achterwielen, maar dan de pomp langs voor/onder uit de weg ipv nu achteraan leidingen zodat ik er niet onder kan rollen mett garage ligkar..
Ik heb nu halve meter ruimte onder.
En als blokkering, failsafe zet ik mijn oude assteunen onder de ramps..Er zit een blokkering op, in de zin van een soort metalen blok dat op de zuiger rand steunt (met beschermring)
Je gaat er dus niet onder liggen puur op hydrauliek.
Maar ik heb toch nog graag de assteun erbij2 één van de 2 hydrauliek zuigers aan het lekken, verkoper ging een nieuwe opsturen.
3 oppompen gaat in no time, voetpomp staat niet zo heel erg stabiel
maar voor niet professioneel gebruik is het ruim voldoende.Auto staat heel stabiel, je kan hem er niet afduwen in neutraal, er is een rand vooraan, en een grote stop achteraan.
wel opletten bij het erafrijden, teveel gas en je lanceert de ramps van onder je wielen naar achter…Er zijn overigens flenzen met gaten in , om eventueel in de grond vast te vijzen
As er nog liefhebbers zijn, misschien is er een groep deal mogelijk, al denk ik dat hij nu al redelijk scherp zit vergeleken met de rest.
Ik denk met een aircooled 911, engine drops, geweldig handig ding..
beter dan een brug zelfs, omdat de auto niet horizontaal omhoog gaat, maar enkel de kont..
voor 911 engine drop lijkt me dat nog handiger omdat je vooral achteraan clearance nodig hebtEn de versnellingsbak ondersteunen is altijd lastig op een brug, hier niet echt een issue, want voorkant komt niet zo hoog als de achterkant.. ideaal dus
in antwoord op: Garage uitruistingeen 3.0 heeft CIS injectie, daar zit geen massa meter op.
CO is moeilijk af te stellen, in welke zin? te hoog CO? of te laag?
Start hij goed koud?
Start hij goed warm?
Trekt hij goed in hoge toeren??
Blaf hij in de uitlaat of niet?in antwoord op: onstabiel draaien tot 3000Rpm, CO zeer moeilijk af te stellen[quote=”de_koen” post=253068]Als je naam en adres hebt, gewoon langs rijden met de wagen en gaan vragen ?
Indien al verhuisd, dan weten de huidige bewoners meestal wel het nieuwe adres[/quote]Weetje, als ik een auto verkoop, dan wil ik er persoonlijk verder niets meer van horen. Behalve dan de directe koper, als hij eventueel een praktische vraag heeft.
Dat de koper van de koper, x aantal jaar later aan mijn deur zou kloppen, of de koper van mijn huis loopt lastig te vallen omdat hij mijn auto gekocht heeft van mijn koper.
1 ik snap de toegevoegde waarde niet
2 ik ben geen vragende partij om op die manier lastig gevallen te worden.Foto en gegevens van auto op forum en vragen of de vroeger eigenaar misschien zijn oude auto kent…tot daar aan toe.
Maar een netwerk aanspreken om iemand te vinden, of effectief lopen aankloppen in het wilde weg is not done.En for what it’s worth.. Hoe weten we dat hij die mens wel om de juiste reden zoekt?? Ik ken de poster niet, en ik weet ook niet met zekerheid dat hij die ex eigenaar niet op een of ander manier kent maar niet kan vinden. (omdat die misschien niet gevonden wil worden)
in antwoord op: op zoek naar vroegere eigenaar 944 turbohet probleem is dat je dan quotes van A zal krijgen die midden in de antwoord tekst staan van persoon B
en 4 posts later krijgt B ander zijn zak van C om iets dat een A had gezegd..Het gebeurd al met quotes, er zonder is het helemaal een boeltje
in antwoord op: Onnodig quotenZe hebben toch iets teveel achterstand gekregen met die breuk in het begin om van een strategie te spreken.
Als te Toyota’s geen breuk hadden gelopen was dat fataal geweest.Kan me echt niet inbeelden dat dit een strategie was..
Ik denk niet dat Porsche rap groep korting zal geven.
De kortings klieren van hun sales worden chirurgisch verwijderd bij aanwerving.Ik wil zoeen Hattrick 15 16 17 shirt
WOHOOOOOO :applaus:
In de LEAD!
:bounce:
Goeie sfeer in ‘t Museum, ik kwam net toe op ‘t moment dat de 2e in den decor ging.
Ze gaan nog een paar bekers bij hun verzameling kunnen toevoegen.
de 919 stond met deur open en je kreeg uitleg over alles.
de motor alleen kost ongeveer 425000 euro per stuk.
De ganse auto gaat voor 10.5 miljoen per stuk.Het is echt krap bemeten daar van binnen.
de Simulator stond op Le Mans, 3 toertjes gedaan (telkens in rij wachten) en met een 3m18 neer te zetten ben ik toch content :D
Overigens, die 2e LMP1 die komt er wel, het is nu daglicht, en dan avanceren ze rapper door ‘t verkeer..
Aan alle negatievelingen : I told you so.
‘t is Endurance, geen F1, na 1 uur jammeren dat ze niet competetief waren?P1 Weer 2en half seconden gewonnen op de T1
Das niet mijn schema en het toont duidelijk aan dat de Toyota’s geen 3 seconden per lap verliezen.
Ze volgen, op een afstand, maar ze verliezen geen 3 seconden per lap.de 2e Toyota heeft zelfs tijd verloren
en de 1e Porsche heeft 2 seconden gewonnen op de lead.Ronde tijden kunnen eens verbeteren of verslechteren ivm verkeer en omstandigheden.
Kijk naar “gap” , de tussentijd met de leader.. Die is relevant .Nog 21 uur + te gaan.
Het is geen Formule 1 GP die op een uurtje gedaan is.. Het is endurance en er zal nog van alles gebeuren.35 of zelfs 50 seconden ben je zo weer kwijt als leader..
puncture net na de finish en naar de pits sukkelen en presto, je zit een lap of meer achter.