Aangemaakte reacties
-
tuurlijk niet.. de Markt van Ieper eind de jaren 90 is Brussel niet.
en hoezo zonderhoofdprijs.. 13 Duvels voor niks gekregen ! Ik ben tenminste op eigen kracht thuis geraakt.. Die trezebees nie :D
in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?goh, tis 25 jaar geleden, mijn lever was in die tijd een topsporter.. in de Horeca en zo.
Was nieuwe serveuze die zei dat ze gelijk wie onder tafel kon zuipen, challenge accepted, maar om het eerlijk te houden drink ik wel Duvels..Young Dumb and full of c..
I won. Ze plooide..
600 meter naar huis, ben nog just buiten de cafe geraakt en de hoek om gewandeld, maar twas nog 400 meter op handen en voeten naar huis en kben op de deurmat in slaap gevallen.Maar goed, 10 uur smorgens terug aan ‘t werk as if nothing happened.
Als ik nu een halve Duvel drink krijg ik de hele nacht te shakes.. kan er totaal nie meer tegen, zit iets in Duvel dat me den daver geeft als ik slaap.
Idem met Wodka..Gelukkig geen last van Scotch of gewoon bier.. maar echt veel drink ik niet meer.. hoogstens 1 dag per week een glas of 3.. tops.
Topsporters pensioneren tijdig :Din antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?je hebt dezelfde hoofdruimte als die kever met zijn neus naar voor wordt gemonteerd.
in antwoord op: What is (s)he smoking?absurd is 13 duvels … BTDT , never again
in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?Duitsers hebben historiek op vlak van synthetische naft.
Amerikanen hebben historiek van bombarderen van dat soort productie faciliteiten :Din antwoord op: Synthetische benzinedannog, tis omgekeerd..
WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG !!in antwoord op: What is (s)he smoking?Aerodynamisch verkeerd gemonteerd … omgekeerde druppelvorm, drag op de achterkant..
kan er mijn kop nie rond krijgen !in antwoord op: What is (s)he smoking?[quote=”vandamme” post=285402″]het huidige ISA voorstel dat al tijdje bij de EU circuleert, gaat over een waarschuwing, geen snelheidsbegrenzing..
Das 1e fase, echte begrenzing zou voor later zijn.. maar niet retroactief..Yellow Submarine” post=285405
[quote=”vandamme” post=285402″][/quote]
NopeÂ
 [/quote]in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?test eerst die schakelaar eens, draad lossen, kortsluiten, en dan weet je of het probleem wel of niet in die schakelaar zit..
ik denk eerlijk gezegd, bij intermittend probleem.. dat het eerder elders, in de kabelboom zal zitten..
in antwoord op: Handrem/gordel lampje dashbordin 76 hadden ze bij mijn weten geen sensor die gordel gebruik op het dashboard kon aangeven.
Of die konden detecteren of er een gordel pen in het slot zat..Das pas in het nieuw millenium begonnen ( er moet een sensor in de stoel zitten die gewicht van persoon op de stoel detecteerd en ene die detecteerd dat er ene in het slot zit van die stoel)
Kan me dus enkel inbeelden dat er een schakelaar zit die bij handrem aangetrokken het circuit sluit..
Â
in antwoord op: Handrem/gordel lampje dashbordJe kan onmogelijk een auto productie requirement retroactief op reeds verkochte autos gaan verplichten.
Eigendoms recht staat zoiets in de weg.
Bovendien, en de keuring zal u dat bevestigen.. mag je niks wijzigen aan een gehomologeerde auto :D
in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?maakt zelfs niet uit of het er nu al is., ze kunnen niks retroactief implementeren, maar zodra ISA geimplementeerd is zal dat ook een GPS koppeling vergen, en als er nog geen was zal die er voor die koppeling moeten zijn.. idem voor die cameraatjes en gelijk wat voor sensoren die het ISA systeem nodig heeft.
in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?Je snapt het niet.. in elke nieuwe auto zit een GPS chipset.
En dat ISA systeem zal er op aangekoppeld zijn.
Of jij nu GPS navigatie wil of wil gebruiken op je nieuwe auto vanaf invoering heeft dat er niets mee te maken.
in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?ZUFF-65″ post=285395
Vergeet niet dat alle lidstaten hun akkoord dienen te geven .
 forget it..
Vroeger had je Treaty of Nice.. Maar since het Treaty van Lissabon is unanimiteit al lang niet meer de regel..Het werkt met meerderheid, want anders zou er nooit ook maar 1 wet erdoor geraken nu ze al die nieuwe lidstaten erbij hebben … unanimiteit is onmogelijk met zoeen bende.
https://en.wikipedia.org/wiki/Voting_in_the_Council_of_the_European_Union#Policy_areas
QMV = Qualified Majority Vote.
in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?het huidige ISA voorstel dat al tijdje bij de EU circuleert, gaat over een waarschuwing, geen snelheidsbegrenzing..
Das 1e fase, echte begrenzing zou voor later zijn.. maar niet retroactief..Het camera deel kun je makkelijk overrulen met stickertje..
maar het zou ook op GPS werken en elke auto heeft tegenwoordig GPS..
Nu kun je daar ook de antenne van uittrekken, maar dan moet je ook weer een garmin op je dashboard plakken..enfin, ik ga er vanuit dat het ding wel links en rechts te hacken zal zijn.
Maar ik gok dat EU zal eisen dat er dan ook weer een CEL of ODB2 waarschuwing af gaat als de inputs gestoord zijn…
En dat ze op de keuring gaan moeten kijken of die dingen wel werken.Meest eenvoudige lijkt me om het piep speakertje onder je dash met schakelaartje uit te schakelen, als het niet op een PCB is gesoldeerd.. of erger, als ze het niet door je speakers van je radio gaan duwen.
Alle oudjes gaan hier wel iets van waardeboost door krijgen denk ik
in antwoord op: snelheidsbegrenzers? for real?