Aangemaakte reacties
-
Charlie dus ook
Met 5 auto’s (hoewel 1x Ford S-max, telt dat wel :roll: )Soit, 3x Porsche, dus nog steeds 1ne teveel *luv
in antwoord op: What’s your status?[quote=”terrum” post=149479]Mijnen auto is binnen bij Walter verelle in Geel, die heeft daar een adres voor. Anders moet ge maar ne keer googelen en WV cars , Winkelom in Geel ingeven, dan heb je zijn contact gegevens[/quote]
Ik heb de wagen vrijdag nog gezien bij de Walter
Ferm machien :applaus:in antwoord op: 1993 Porsche 964 WTLafbieden is zelfs niet nodig
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/porsche-onderdelen/m747525781-cup-1-wielen-met-banden.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lrmogelijks wel wat ‘compromis’ qua goede staat
halve prijs
voor zover dat je bij een ‘hollander’ kan afbieden
:relaxman:http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-carrera-2-coupe-171414138.html
lijkt mij niet verkeerd geprijst voor ne manuele met OD
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”WES-RS” post=149202] 9/10 koopt namelijk een Porsche omdat het hun een gevoel geeft van meer te zijn dan iemand anders, niet voor liefde voor het merk of geschiedenis. /quote]
Say no more
in antwoord op: De Macan! Gaat porsche te commercieel of niet?Ferm machien
Maar is dit hier niet de koopjes sectie :?:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Jullie nederlandse collega’s hadden wat extra foto’s gevraagd.
Ten einde het bilateraal evenwicht niet te verstoren, gooi ik ze eveneens op dit forum :sarcastischTja, ik weet het.
De fotografen onder jullie zullen zeker niet onder de indruk zijn, maar de vraag was om de algemene toestand van de wagen wat duidelijker weertegen, de foto’s zijn dus in eerste instantie om de kwaliteit van de lak, rubbers alsook de perfecte ‘panel gaps’ te demonstreren.Sta mij toe te herhalen dat deze ‘kleur’ moeilijk ‘pakt’ op foto. Daarenboven was het zondagochtend nog mistig dus lichtinval was niet ideaal.
Desondanks zijn onregelmatigheden te wijten aan reflecties (*) en zijn dus zeker niet beschadigingen.
(*) grotendeels originele lak, zonder simonisatie of speciale wasproducten; wagen is gewoon 20 jaar maniakiaal verzorgd geweest. Mijn :respekt: voor de vorige eigenaar !Attachments:in antwoord op: Jessica Biel is nog niet van straat[quote=”KROKODILE” post=148890]Voor koopjes moet je in de colruyt zijn :lol:[/quote]
Porsche + klassieker + rijbelevenis + KOOPJE = 968 CS :relaxman:
in antwoord op: Gezocht 3.2Wordt volgende week ingechreven
Laatste dagen dus om een bod te doenin antwoord op: Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020[quote=”Jochen” post=147304][quote=”porsche4ever” post=147301]Vanaf 1 januari 2014 wordt de BIV enkel nog op basis
van de milieukenmerken van het voertuig berekend, net zoals voor nieuwe wagens.[/quote]Dwz voor een 996 320 pk met CO2 285 gr en Euro 3 dat het een kostenplaatje wordt dan:
Biv 10.402 €
Jaarlijkse belasting blijft gelijk met 1485 €Er gaan veel van die dingen in brand gestoken worden denk ik??
Of is mijn interpretatie mis?[/quote]
volgens mij min 10% per jaar met een minimum van 10%
in antwoord op: BIV 2014 ?Indien de wagen origineel is, zal Dieteren redelijk makkellijk gelijkvormigheidsattest afgeven
Wel tijdig een afspraak maken zodat je nog voor 31/12/2013 hem kan inschrijvenLet wel: De 18″ waren in 1994 niet beschikbaar op een 993, maximale maat af fabriek was toen 17″
Indien de 18″ originele Porsche velgen zijn, welke beschikbaar waren op de latere 993jes zal men waarschijnlijk geen problemen maken.
Indien het een ander merk is, best even checken bij het vastleggeen afspraak, eventueel tijdelijk een setje originele velgen er onderleggen
Succes.in antwoord op: Ervaringen met Gelijkvormigheidsattest?Voor de freaks
Was nog vergeten te melden:
Wagen is gekeurd als ‘alleenstaand geval’.
Hierbij werd opgenomen dat de wagen GEEN KATALYSATOR heeft. Papierwerk is hiervoor dus volledig in orde.
Hij hangt dus beter aan de gas en klinkt veel vetter. Altijd mooi meegenomen. :lekker:in antwoord op: Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020[quote=”RS” post=146634]Te koop gesteld? Verrassende wending toch?
[/quote]Tja, elke keer dat ik met de blauwe rijd, wil ik de blauwe houden. *luv
Dan kruip ik weer in de zwarte en ben zeker dat ik deze nooooooiiiit ga weg doen. :hail:
Verd :censored: me tochMaar dan begint die van ons te zagen dat de wagen in de weg staat; elke keer dat ik onze pa zie begint die te jengelen wanneer ik de *porsche kom halen (want daar staat de andere) en ondertussen staan er nog een 993 te wachten bij mijn garagist.
Dus een van de drie zal toch weg moeten. :bounce:Soit, plannen van de nieuwe garage zijn net rond,hopelijk heb ik binnen enkele maanden toch al één plaats meer.
So many Porsches, So little place
in antwoord op: Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020[quote=”ward” post=146580]Tja, je kan urenlang discussieren over hoeveel een auto waard is.
Uiteindelijk wordt de verkoopprijs nooit bepaald door de verkoper, maar altijd door de koper die vroeg of laat opdaagt.
Op leboncoin.fr staan alvast twee cs-en met ca 100.000 km voor prijzen tussen 16500 en 19000 euro, maar dat wil niet zeggen dat deze auto’s in even sublieme staat zijn als jouw exemplaar.[/quote]
Tja, wanneer je alle sites afgaat, zul je grote prijsverschillen zien bij alle modellen. Naast de voor de hand liggende parameters zoals algemene toestand, km-stand (en in hoever deze onderbouwd is!!) e.d. zijn er wel enkele specifiek voor de CS-en:
Zoals bijvoorbeeld het pakket M220/M030 waar het prijsverschil dikwijls hoger is dan het verschil in rijgedrag. :idea:
Voor de rest, waarschijnlijk zo weinig mogelijk opties :think:
Is het een echte? :twisted:
Gezien dit echte DRIVERS CARS zijn, is zeker het circuit gebruik relevant (voor mij zelfs belangrijker dan het totaal aantal kms).
Daarnaast raad ik iedereen aan om te kijken welke werken er recent aan gebeurd zijn / stukken er aan vervangen werden. Koop je liever een exemplaar van 16.500 euro met 11.000 euro ( of meer ) aan kosten aan of 27.500 euro voor een net in orde gezet exemplaar? Indien het eerste, ga gerust even in Corsica de witte halen.
Of anders kan je voor 17.500 euro mijn blauwe CS nemen. :mrgreen: Oke, wat meer kms maar zeker GEEN circuit, onderbouwde kms en wel in orde gezet. Bij de witte staat mijn inziens opvallend weinig informatie, blijkbaar niet veel te melden wat een potentiele koper kan interesseren :?: Geen foto van het interieur?
Anders even doorsparen tot 19.000 voor de zwarte met rode strepen. Hoewel, iets doet mij vermoeden dat hij al eens op circuit geweest is. :relaxman:Soit, prijsdiscussies zijn de ideale toogpraat. uiteindelijk wordt de rekening pas gemaakt als de centjes op tafel liggen.
Misschien sign of times, maar in geval van de CS-en verbaast het mij enorm hoeveel mensen de prijs bepalen vanuit hun luie zetel; ik heb al zeker 10x een bod gehad van mensen welke zich nooit de moeite nemen om de wagen te komen bekijken, laat staan testrijden. Onbegrijpelijk, aangezien ‘onvoorziene’ kosten bij een ‘minder goed’ exemplaar al snel de initiele aankoopprijs ( zeker bij een 968, welke voordeliger zijn dan een gelijkaardige, zeldzame in goede staat verkerende 964/993) kunnen verdubbelen.
in antwoord op: Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020