Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 3,044)
    • Ben reeds ingeschreven 

        Toch nog snel een vraagje als het mag
        Heb je uiteindelijk de wagen laten verlagen?
        En zo ja met de Eibachs?

         

          38.000 kms & counting
          Zal prijs ff aanpassen naar 97.999 euro
          Nog altijd zo goed als nieuw & Porsche Approved tot 30/06/24 

          Mocht er iemand geïnteresseerd zijn om de BST over te nemen dat kan ook natuurlijk 
           

            38.000 kms & counting
            Zal prijs ff aanpassen naar 97.999 euro
            Nog altijd zo goed als nieuw & Porsche Approved tot 30/06/24 

            Mocht er iemand geïnteresseerd zijn om de BST over te nemen dat kan ook natuurlijk 
             

              Tip: als ik van u was, zou ik nooit naast ne speedyellow gaan staan zenne 

                 

                Al eens een afspraak proberen te maken bij de keuring 

                   

                     

                      Gaat uw vraag over de betrouwbaarheid of over de range?

                      Qua betrouwbaarheid, tja al een paar prutsen gehad, steeds correct opgelost door Porsche 
                      Doch de Taycan is de Porsche waar ik de meeste kilometers mee gereden heb (na mijn 997 toch) dus tja minder miserie dan met mijn oudjes alvast
                      Trouwens mijn 991.2 zijn waterpomp lekte ook na 7.000 kms, dus per km had die meer problemen 
                      Ik denk dat de eerste batch wel wat kinderziektes hadden, doch de latere producties al heel wat minder 
                      En na de grote software update vorige zomer, werkt alles wel perfect hoor
                      Ik heb eens een vroege Taycan (ook 4S) zonder de update als vervangwagen mee gekregen en die reedt in verhouding voor geen meter, geen idee waarom niet (had wel geen 4WS) maar toen ik terug in de mijne stapte was dit echt een verschil van dag en nacht.  
                      Op het werk hebben we een 140 tal auto’s en ik moet zeggen, de laatste jaren staan die veel meer in de garage dan vroeger
                      Mechanisch gaat er weinig mis, het is allemaal zever met de electronica en/of software op een of andere manier. En ik spreek dan vooral over VW, Audi, BMW, Mercedes enz

                      Rijbereik, tja
                      Hier hebben alle EV’s hetzelfde probleem
                      Voordeel van de Taycan is dat hij laag ligt, nadeel is dat ongelofelijk speels rijdt (580pk, 4WD, 4WS en zeer laag zwaartepunt) dus die 30/50/70 toestanden vragen heel wat discipline. Doch wanneer je de regels respecteert, valt het rijbereik wel mee. Ik ben eens vertrokken met 500km rijbereik en had na 110km nog 390km over, maar als je je best doet zul je hem wel op 200km kunnen leegtrekken (vooral hoge snelheid op autostrade is nefast)
                      Sowieso vind ik de Taycan een VEEL betere wagen dan de 991.2, ik vond die 420pk, veel minder bruikbaar dan de 580pk nu

                      Mijn Taycan, staat enkel te koop wegens aankoop Polestar BST-270, yep inderdaad terug een elektrische
                      En opnieuw vind ik deze ook VEEL beter dan de net geleverde XC60 van de madam (toch ook met 350pk)
                      Elektrisch rijden is geen straf, integendeel, zolang het niet je enige wagen is en/of je niet elke dag 200km rijdt, kan ik het 110% aanbevelen 

                      Dixit ne echte petrolhead met nog 6 P-kes op naft op zenne hof

                       

                         

                           

                               

                                 

                                   

                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 3,044)