
Aangemaakte reacties
-
hier waarschijnlijk hetzelfde probleem en de oplossing
Fan cycling on and off?
This seems to be an intermittent issue, but recently (over the last few weeks) I’ve noticed a fan occasionally cycling on and off every few minutes. It will run for maybe 15 – 30 seconds every minute or so. This will happen with the engine cold, hot, whatever. It has not happened the last several days, but occurred quite a number of times for several days last week. It sounds like this is from a fan in the front of the car (are there fans for the front radiators?) and it pretty much sounds like a shop vac running.I have had the same problem for a couple years on my 2007 CS. The AC is off and, often, the car has been parked (idle) for 6 or more hours in moderate temperatures (50 to 60 degrees), yet upon starting the ignition, the fan will come on for a minute or so. Other times, it happens when I am in street traffic traveling at speeds only up to 40 MPH. I may be stopped at a traffic light and hear the fan, or it may come on as I am riding along. Complicating the diagnosis, I have auto-crossed the car and NOT had the fan come on. I have asked three dealers to inspect the fans and they insist there is nothing wrong; of course, the fan never comes on when they’re driving it.
Yes. It was the front (drivers side) radiator fan which burned out. It was replaced and I’ve had no further issues to date.
I have heard back from the dealer and the driver’s side radiator fan is not working. This will be replaced under warranty. They’re going to over-night the part and I should be back on the road tomorrow morning.
There are two fans, one in each fender, and in my case one of the fans quit working. The other fan was therefore running more often, and harder, to try and make up the difference.
For those of you experiencing similar issues, you may want to get things checked out and see if both fans are working.
in antwoord op: Ventilator slaat voortdurend aan !ja met een porsche rijden kost nu eenmaal wat meer ,maar je krijgt er wel ontzettend veel plezier voor in de plaats
in antwoord op: Onderhoudskosten CAYMANwim,het is niet de bedoeling om kritiek te geven op de prijzen die je hebt gegeven,wou gewoon de juiste prijs eens posten :wink:
in antwoord op: Onderhoudskosten CAYMANwat kost het nu werkelijk?????
vandaag faktuur in de bus van klein onderhoud 612,05in antwoord op: Onderhoudskosten CAYMANeen 6 bak is een optie (sportpakket: 2300 euro) verhoudingen van de versnellingen liggen iets anders.
verbruik zal iets lager liggen door de extra versnelling,maar verwacht geen wonderen
bij lange afstanden en hogere snelheden iets comfortabeler motorgeluid
met andere woorden een overbodige optiein antwoord op: 2.7 – 5 of 6 bak ?ik was een het twijfelen tussen een jongere vrouw of een porsche,ik heb beslist om toch maar het goedkoopste te nemen ,en zoals alle mannen weten is dat een porsche :twisted: :twisted: :twisted:
in antwoord op: Dit forum zit VOL viriele mannen!kijk hier eens[http://imp.porsche.com/netherlands/nl/accessoriesandservice/serviceprijzen/]
in antwoord op: Onderhoudskosten CAYMANzet die wagen uit je hoofd jongen,de garage Bellens staat hier bekend als “van 2 maak ik 1″de vader was al een gangster,de zoon nog erger.ben er zeker van als je praat van een diagnose bij porsche of specialist dat de wagen toeval of niet de volgende dag wel is verkocht??
met andere woorden ,blijf daar weg.
dit heb ik al eens gepost over deze garage(toen zonder de garage bekend te maken)
een klein voorbeeldje:verleden jaar ben ik ook eens naar een occasie porsche gaan kijken die slechts 1 jaar oud was en 9000 km op de teller had en een goede prijs:geweldige wagen ,vriendelijke garagist,zonder probleem een proefrit,met andere woorden de perfecte wagen.
mijn broer (ook 911 rijder) zei me toen toch voorzichtig te zijn, en is toen meegereden om te gaan kijken gewapend met een lakdiktemeter.
de ganse bestuurderskant was herspoten van voorbumper tot achterbumper,toen we de garagist daar mee confronteerde zei die dat het slechts lichte blikschade was en dat die kant volledig was herspoten om geen kleurverschil te hebben.
toen mijn broer vroeg om de wagen eens op de brug laten zetten bij Philip Van Beurden ging dit niet omdat de bodemplaat vanonder de wagen was????????
die bewuste garagist heeft toen achteraf naar Philip gebeld en uitgelegd dat de wagen toch een zwaar ongeval had gehad,dat de dwarsbalken waren geraakt en dat hij terug rechtgetrokken was op de richtbank.
ik heb die deal maar vlug afgeblazen.
ik bedoel maar dat je toch voorzichtig moet zijnin antwoord op: aankoop 993dixie,je bent precies wat kilo’s afgevallen , uw auto hangt achter lager dan vanvoor :twisted: :twisted: :twisted:
in antwoord op: Vertrek dragrace 996TTof het nu een 996 of 997 turbo is,geen kat die daar naar maalt,het is en zijn fantastisch mooie wagens.
de doorsnee mensen kennen dikwijls het verschil tussen een 996 of 997 niet eens,laat staan de facelift van de huidige 997
alleen de echte liefhebbers zullen kijken naar die kleine details die het verschil maken.
eigenlijk is het zeer simpel het is en zijn porsches,of ze nu andere lichten hebben en wat pk’s meer dat gaat het verschil niet maken.
het enige waar het om draait is het rijplezier,daar zal iedere porschist het met me eens zijn of hij nu in een 356 of een 997 rijdt,iedereen beleeft het porsche rijden op zijn manier :D D Din antwoord op: Facelift Porsche 911 Turbo is er !toch zonde,zo iets in de garage hebben staan en er niet mogen mee rijden.
de mijne bolt elke dag .zelfs als ik niet ga werken moet ik er een ritje mee kunnen doen.
dit is wat ze noemen een gezonde verslaving
als alles in orde is wens ik je veel veilige km toe :wink: :wink:Xaverius,hoe zit dat met die klote procedure ,normaal mag het toch geen probleem zijn om een auto in te voeren??
ik probeer mijn wagen zo goed mogelijk te onderhouden maar men velgen eraf halen zie ik me nog niet doen
hoe krijg je de binnenkant van je velgen zo proper?
schoon bakske ,wordt precies met veel liefde onderhouden 8) 8)