Aangemaakte reacties

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Mijn fout, hierbij uiteraard foto’s
      IMG_6100.JPG

      IMG_6099.JPG

      IMG_6101.JPG

      IMG_6104.JPG

        Geachte,
        Ik hoop dat op termijn alles in orde komt….heb een beetje een gelijkaardig verhaal met een recente aankoop van een 996 carrera 4s (vorige eigenaar vond het gelijkvormigheidsattest niet (meer)). En dan begint het…auto was oorspronkelijk in Duitsland nieuw aangekocht..(dus een Duits COC).contact met Porsche Duitsland…(mail en Tf) die dan verwijzen naar D’Ieteren – terwijl D’Ieteren stelde het COC te moeten aanvragen in Duitsland???(verhaal van kastje en de muur. Bovendien alles behalve behulpzaam.
        Uiteindelijk is het wel in orde gekomen…. maar er bestaat nog een mogelijkheid…er werd door mijn garagist (kan je ook als particulier) een aanvraag ingevuld via http://www.eurococ.eu – (je moet maar eens kijken) – kost wel, als ik me niet vergis 260 euro (spoedprocedure) en duurt ongeveer 1 maand (ik ga kortelings een 2de COC hebben (eerste eigenaar heeft na lang zoeken het origineel terug gevonden)‎
        Is maar een suggestie, en misschien een mogelijkheid ‘achter de hand’….

          Bijna vergeten….bij interesse stuur iets op: e_vans1@hotmail.com

            Porschisten….net zoals ik zorg draag voor mijn P, draag ik ook zorg voor de rest…is nog in nieuwstaat en dus zonder ‘vette vingerafdrukken’…. voor 30 euro kan je het boek komen ophalen…

            grtn

              Je mag me toevoegen:

              evans – porsche 964 carrera 4 – bwj 1990 – rood

                Porschisten,

                Thx voor de reacties….vooraan verlagen – gelijk maar nu kan ik tegen normale snelheden die verdomde verkeersdrempels :censored: over….en met betrekking tot de koplampringen…beetje afgekeken van de 964 RS Amercia….en natuurlijk zoals gesteld ‘smaken verschillen nu eenmaal’….

                  De ‘P’ was technisch ok maar de rode kleur had na X aantal jaren eerder een oranje uitzicht, bovendien waren er hier en daar kleine koetswerkproblemen (oa steenslag, zeer klein deukje in een spatbord,…) uiteindelijk geopteerd om de wagen volledig terug in de lak te zetten (heeft wat werk gekost) maar uiteindelijk zeer tevreden. Bovendien was dit het moment om alle koetswerk- en raamrubbers te vervangen. Gelijktijdig ook de voorruit vervangen en de achterruit, en zijruiten werden voorzien van donkere folie.

                    Johan,

                    volgende kan ik je wel aanbevelen: voor zandstralen en poedercoating
                    – heb zelf mijn originele 964 velgen laten doen
                    – heb de 17″ alessio velgen voor de Golf cabrio van de zoon laten coaten (wel zelf borduurschade weggewerkt)

                    “Anibel-coating”, Bloemsehoeve 25, Aarschot – 016/56.80.63
                    – telkens 40 Euro per velg
                    – zeer tevreden van het resultaat
                    – meerdere kleuren mogelijk
                    – soms moet je wel een klein beetje geduld hebben

                    grtn Erwin

                      met dank

                        alvast met dank….

                        maar als ik me niet vergis zijn de voorste zetels van een 944 wel zonder aanpassing over te zetten?

                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)